Witam serdecznie !!!
Mam pytanie czy z moim golfem jest cos nie tak czy po prostu silnik 1.9 tdi 101ps axr duzo pali juz z natury. 9L miasto przy spokojnej i bardo delikatnej jezdzie ( litrarzowane nie przeczytane z kompa chociaz on pokazuje to samo)zastanawiam sie czy tuning by nie pomogl byl sprawdzany wszystko w nim ok wymienialem miernik masy powietrza czujnik temp. zawory sterujace turbina i nic. Najciekawsze jest to ze komputer pokazuje spalanie na wolnych 1.1l/h czy zimny czy goracy w innych jest inaczej pokazuje 0,7 - 0,8 l/h.
Pomocy!!!! co sprawdzic ??? od czego jeszcze zaczac???
z gory dziekuje za pomoc
spalanie 1.9 tdi 101ps silnik axr rok 2003
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czesc najlepej jakbys napisał o tym problemia na dziale TDI TD Diesel. Soalanie w twoim aucie jest ow iele za duze. JEsli przepływomierz wymieniony a komp nie łapie błedów to wina moze leżec w ukaldzie paliwowym - wtryski. ja u Cibei yglada dynamika auta czy ostro daje czarny dym z rury jak mu przycisniesz ?? Zuzywa olej silnik. Napisz ile ma przejchane lub ile szacujesz ze ma nabite bo licznik to rzecz umowna.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
witam !!!
jesli chodzi o dym to brak jedynie czuc ostry zapach spalin zuzycie oleju brak a przbieg to 40 tys wiarygodny zapala normalnie jak i na cieplym i zimnym dynamika bez zazutu rano ma ma wieszego kopa ale to normalne zimny ale nie o to mi chodzi ze go katuje na zimnym po prostu to zauwarzylem
jesli chodzi o dym to brak jedynie czuc ostry zapach spalin zuzycie oleju brak a przbieg to 40 tys wiarygodny zapala normalnie jak i na cieplym i zimnym dynamika bez zazutu rano ma ma wieszego kopa ale to normalne zimny ale nie o to mi chodzi ze go katuje na zimnym po prostu to zauwarzylem
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Witam.
Przy takim spalaniu, ja bym radził zacząć od przewodów paliwowych niskiego ciśnienia. Może być gdzieś przetarty.
Po 2- jak jeżdżę 2-4 km po mieście, po płaskim terenie, zimny-więc do 2000 obr (małe obciążenie), temp nie przekroczy 60 stopni, to spalanie mam ok 7,3. Na zimnym ma większą dawkę.
Średnie spalanie 7,5 litra miałem, kiedy kupilem ten samochód i był niedokręcony wtryskiwacz (ciekło spod niego). Przy ostrym bucie w trasie spala ok 5,5, średnie latem także 5,5 (4x4 i klimę mam).
Jeśli masz wyciek w komorze silnika, to nie będzie ciekło na drogę, bo na osłonie silnika jest proekologiczna "pielucha" która to wchłania.
Pozdrawiam.
Przy takim spalaniu, ja bym radził zacząć od przewodów paliwowych niskiego ciśnienia. Może być gdzieś przetarty.
Po 2- jak jeżdżę 2-4 km po mieście, po płaskim terenie, zimny-więc do 2000 obr (małe obciążenie), temp nie przekroczy 60 stopni, to spalanie mam ok 7,3. Na zimnym ma większą dawkę.
Średnie spalanie 7,5 litra miałem, kiedy kupilem ten samochód i był niedokręcony wtryskiwacz (ciekło spod niego). Przy ostrym bucie w trasie spala ok 5,5, średnie latem także 5,5 (4x4 i klimę mam).
Jeśli masz wyciek w komorze silnika, to nie będzie ciekło na drogę, bo na osłonie silnika jest proekologiczna "pielucha" która to wchłania.
Pozdrawiam.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Prosze nie pisac tematow z tym samym problemem w kilku dzialach. Problem dotyczy TDI i tam zalozyles temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... cd7#871136 i tam prosze konytuowac. Zamykam.
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 271 gości