FILTR DO GOLFA 4 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MaDaAFaKa

FILTR DO GOLFA 4 TDI

Post autor: MaDaAFaKa » ndz sty 14, 2007 13:32

mam pytanie związane z filtrem powietrza do golfa 4 tdi . słyszalem o tym ze wsadzenie stożkowego filtra do diesla nic niedaje. :chytry: jezeli wsadziłbym płaski filtr kn czy da mi to coś ????? :grin:



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz sty 14, 2007 13:37

Filtr stozkowy w dieslu nic nie daje a nawet wkałd sporowy, najlepiej dbać o fabryczny wkład zeby był czysty. Sportowy rózni sie tym ze ma mniejsze opory powietrza ale kosztem mniejszego filtrowania-mniej dokłądne. To jest bardzo szkodliwe dla samochodów turbodaładowanych. Najmniejsze zaczyszczenia mogą zniszczyc wirnik turbiny. najlepiej zapodać Chip sportowy i bedziesz bardziej zadowolony.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz sty 14, 2007 14:42

PinkFloyd, nic dodać niec ując! Sportowy różni się tym, że przepuszcza więcej syfu.
BTW, a co niby może dać przy doładowanym silniku taki filtr :chytry: ??????
Przecież ciśnienie dołądowania jest regulowane przez sterownik silnika (a wyjkonywane na różne sposoby) i pompowane przez sprężarkę. Dzięki temu wynalazkowi wcale nie będzie większe ;)
Pozdrawiam.



MaDaAFaKa

Post autor: MaDaAFaKa » ndz sty 14, 2007 19:32

Dzieki za rade... chip bedzie w niedługim czasie ale na tym nie biedzie koniec :hehe:



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » śr sty 17, 2007 20:40

Nic nie daje szkoda kasy, ile zyskasz jeśli wogóle 1KM może 2, więcej zyskasz wycinając kata.


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr sty 17, 2007 21:47

inspire, wątpię, że nawet ten 1 KM :bigok: Lepiej wyczyścić N75 i przepływomierz oraz wymienić fabryczny filtr. W paroletnim samochodzie człowiek poczuje się jakby miał nowy program ;)
A filtr... zasyfi sprężarkę tylko.
Pozdrawiam.



EmigrantGB
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lis 13, 2006 15:47
Lokalizacja: Rokitki DLE/Stafford UK

Post autor: EmigrantGB » czw sty 18, 2007 12:14

czytałem kiedyś jakiś krajowy opis modyfikacji VW T4 multiwan silnik 150KM gość założył sportowy filtr i nic mu to nie dało jak wykazała hamownia był spadek 2KM dlatego założyl z powrotem seryjny pozdro :wink:


mój golfik piękny styl prosto z Holandii przybyłem nim kilka chwil w tulipanach stal i trochę sobie zgnił hehe/stoi i tęskni za mną a ja niestety rozglądam się za innym autem ale sercem zawsze z MKII/ Passat 3BG nowy nabytek/MK2 nadal w stajni

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 172 gości