ILE MOŻNA PRZEJECHAĆ NA PASKU ROZRZĄDU SILNIK 1.9 TDI 90 KM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ILE MOŻNA PRZEJECHAĆ NA PASKU ROZRZĄDU SILNIK 1.9 TDI 90 KM
WITAM MA PYTANIE ILE MOŻNA PRZEJECHAĆ NA PASKU ROZRZĄDU 1.9 TDI 90 KM PONIEWAŻ RÓŻNE ŹRÓDŁĄ PODAJĄ INNE PRZEBIEGI WIĘC GDYBY SIE KTOŚ COŚ WIEDZIAŁA TO BARDZO PROSZE O POMOC (SŁYSZAŁEM ZE NAWET DO 100 TYS)
mam taki sam silnik, pasek rozrządu jak kupiłeś auto to wymień razem z napinaczem , wymienia sie co 60 tyś km, musisz uważać aby ci mechanik nie zamieszał. Pozatym sprawdż po wymianie czy poleci ci 180 km no i jak pali na zimno bo lubią przestawiać zapłon przy wymianie- ostatnio tak miałem. Wymień sobie też paski klinowe, no i oczywiscie olej wszelkie filtry od powietrza - do diesla to podstawa a także filtr paliwa i oleju. Cała impreza jak dobrze pójdzie to będzie cie kosztować z częsciami ok 700 stówek. Sprawdż także gumy w zawieszeniu. Jeszcze jedno - podepnij sobie go pod komputer, jak masz znajomego to u niego - komputer Ci wszystko pokaże. Co do wtyczki (gdzie komputer podłączyć) sprawdż nad zapalniczka. Zrobisz to wyciagając popielniczke, następnie nad zapalniczką masz zaślepkę którą przesuwasz w lewo.
mietek
no powinno sie co 60 tys,ale jak sie kupuje auto to powinno pierwsze co wymienic rozrzad i olej,przynajmniej ja mam taka zasade,rolką wez zakrec jezeli nie chalasuje nie szumi nie huczy i nie ma luzow to nie ma potrzeby jej wymieniac,i nie sluchaj ze reguła jest wymiana rolki przy kazdej zmianie paska,ja juz jade w mim TDI drugi pasek i rolka jest wpozadku,w mk2 tez tak mialem i jeszcze mi sie nigdy nie sypla...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
z tego co się dowiedziałem w autoryzowanym punkcie VW to na oryginałach nawet z 100tys da sie zrobi, a na zamiennikach około 60 - 70tys km.
Ostatnio zmieniony wt mar 15, 2005 22:13 przez Unicron, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
wiem, że to post o dieslach, ale skoro już mówimy o cenach to ile kosztuje pasek + rolki do + robocizna do benzyniaka ??
Bo kurna ja mam 1.9TDi i wymiana całego rozrząduz (ponoć w dieslach nie opłaca się wymina samego paska) kosztuje 600zł, a 60 tys to znowu nie tak dużo, wiec sam nie wiem czy nie bardziej się następnym razem będzie opłacać kupić autko na benzynę bo koszty wymiany samych podzespołów są chyba droższe niż zyski na cenie paliwa.
Bo kurna ja mam 1.9TDi i wymiana całego rozrząduz (ponoć w dieslach nie opłaca się wymina samego paska) kosztuje 600zł, a 60 tys to znowu nie tak dużo, wiec sam nie wiem czy nie bardziej się następnym razem będzie opłacać kupić autko na benzynę bo koszty wymiany samych podzespołów są chyba droższe niż zyski na cenie paliwa.
Pozdrawiam
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
pasek to TDI 90ps kosztuje od 100-120 zł Gates,rolki dawno do TDi nie kupowalem wiec niepamietam,ale ze 600zł za wszytsko to ja nie wiem kto to k.. tyle sobie wola,ale ma nasrane w glowie,ja nie mam problem bo sam sobie wymieniam...ale z tym 600zł to mnie zaskoczyłes :D,u mnie w warsztacie szef wola tak do 150 zalezy jeszcze jakie to auto,bo wiadomo nie wszcedzie jest tyle zamo roboty,ale w mk3 tdi to jest 40 min...dla wprawionego bez pospiechu...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
w Poznaniu dzwoniłem do 5 warsztatów i 600 zł to była najmniejsza cena jaką usłyszałem bo zazwyczaj 650 -700 i to nie wcale w ASO tylko w zwyczajnych warsztatach. A same części kosztują 400 - 450zł, no chyba, ze siekupuje jakieś zamienniki które padną po 50 tys. Ja jutro właśnie jadę do wymiany i płace 600zł, ale w autoryzowanej stacji VW (więc myśle, że to 600 to nie będą wywalone pieniadze w błoto bo dostaje oryginalne części).
Tak czy siak 600zł z częściami i robocizną za rozrząd do mk3 1.9 TDI wg mnie to nie, aż tak wiele. No chyba, że w 5 warsztatch chcieli mnie nabić w butelkę...
Tak czy siak 600zł z częściami i robocizną za rozrząd do mk3 1.9 TDI wg mnie to nie, aż tak wiele. No chyba, że w 5 warsztatch chcieli mnie nabić w butelkę...
Pozdrawiam
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 311 gości