1.6 turbo diesel jakiś tuning ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no zgadzam sie z kolegom...ale szyb i alusow nie mialem :D:D,tak pozatym to wszytsko obrotek,kolka stalowe,foteliki lepsze niz teraz mam w mk3 :/,miekka deska :D:D,nie skrzypiala na dziurach jak w inne :D:D...bardzo dobre auto,i miło je wspominam,nie mialem z nim zadnych klopotow,no i ten silniczek JR-ek :D:,kazdy kto troche sie zna to wie o walorach tego silniczka...małego potworka :D:D pozdrawiam...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Ja mam 1,6 TD (wersja GL) i mam miekka deske, podgrzewane elekrtycznie ustawiane lusterka, centralny zamek, sumie sympatyczny srodeczek to pewnie w wiekszosci goferkow jest ale siedzenie kierowcy ma regulacje wysokosci, regulacja wysokosci pasow, dzielona kanapa, dywaniki na tylnich blotnikach w bagazniku, wszystkie plasticzki na swoim miejscu, tapicerka jasna (taki fajny meszek), dywaniki zamiast gumowych wycieraczek a co do silniczka to ma 70 kucy i tak jak koledzy mowia to taka mala bestyjka uwazam ze nie ma powodu do kompleksow zarowno pod wzgledem jazdy jak i osiagow porownujac z niejednym dzisiejszym autem - a spalanie tez zadowalajace
150 - 160 idzie bez problemu Jak sie z moim starszym bratem chce scigac ( ma passata 1,8 na gaz) to nigdy nie chce A mlodszy kiedys stwierdzil "ale on idzie i niezle przyspiesza" no to ja do niego " zauwaz ze jedziesz na V" a mielismy miedzy 90 a 100 km/h.
Tak wiec to naprawde fajny i kochany maly potworek
Niejedno autko przy nim wymieka i jak dla mnie swietnie po zakretach chodzi
Pozdro:
Slawek.
150 - 160 idzie bez problemu Jak sie z moim starszym bratem chce scigac ( ma passata 1,8 na gaz) to nigdy nie chce A mlodszy kiedys stwierdzil "ale on idzie i niezle przyspiesza" no to ja do niego " zauwaz ze jedziesz na V" a mielismy miedzy 90 a 100 km/h.
Tak wiec to naprawde fajny i kochany maly potworek
Niejedno autko przy nim wymieka i jak dla mnie swietnie po zakretach chodzi
Pozdro:
Slawek.
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
Ja wspominał miło moją jedynkę, zwykły diesel, jaki silnik dokladnie to juz nie wiem. Silnik po 3 szlifie, szedl jak głupi, aż świszczał . mial go mechanik kiedys i wlozyl zawieche z jetty, stabilizator itd. Jedynie blacha byla slaba juz i sprzedaliśmy.
Potem mialem drugą jedynke diesla, blacha dobra, ale silnik juz niezabardzo. Chodził jak diesel ale juz słaby był.
Teraz mam 2 TD z silnikiem JR i jeździ mi sie lepiej niż mk3 z 1.9 TD. Nie wiem jakim cudem, ale lepiej mi ta dwójka podchodzi Ahh ten dźwięk turbiny jest nie do opisania. Lepiej się śmiga niż takim 1.8 GT. Może nie ta moc, ale frajda jak nigdy z tym TD
Potem mialem drugą jedynke diesla, blacha dobra, ale silnik juz niezabardzo. Chodził jak diesel ale juz słaby był.
Teraz mam 2 TD z silnikiem JR i jeździ mi sie lepiej niż mk3 z 1.9 TD. Nie wiem jakim cudem, ale lepiej mi ta dwójka podchodzi Ahh ten dźwięk turbiny jest nie do opisania. Lepiej się śmiga niż takim 1.8 GT. Może nie ta moc, ale frajda jak nigdy z tym TD
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
ja właśnie obrotomierza w liczniku nie mam, tylko glupi zegarek, który skrzypi ale planuje cos kupić na allegro szukam. No a ze mam prawko od 3 miesięcy, to dokładnie nie wiem ile obrotów moze mieć. Ale myśle że 2 - 2,5 i ją zaczyna być słychac, jak na moje ucho. A że jechałem tym autem tylko raz to nie ciągłem go do niewiadomo ilu. Wrzucałem 5 bieg przy 80 km/h ale wydaje mi sie ze musi mieć chyba wieksze obroty jak na najwyższy bieg.
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
no właśnie wiem ze diesel dlatego tak pykałem powoli, bo jak wiem z jedynki to 50km/h na 5 biegu i szedł jak czołg buahah
Ale jak np na 4 mialem nie wiem ile, ale dałem gaz na maxa to nic, kompletnie, zdziwiony byłem, zadnej reakcji. A w mk3 TD 1.9 obojetnie ile na blacie i gaz bardziej wciśniety to szedł. Wiem ze tego nie mozna tak porównywać, ale jak jest to turbo to te 2 tys chyba potrzebuje.
Ale jak np na 4 mialem nie wiem ile, ale dałem gaz na maxa to nic, kompletnie, zdziwiony byłem, zadnej reakcji. A w mk3 TD 1.9 obojetnie ile na blacie i gaz bardziej wciśniety to szedł. Wiem ze tego nie mozna tak porównywać, ale jak jest to turbo to te 2 tys chyba potrzebuje.
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
no turbina potrzebuje odpowiednich oibrotow zeby dawala dobre cisnienie doladowania,ona pracuje ciagle ale cisnienie sie zmienia,pozaty jak sie ma TD czy TDI to nie po to zeby jechac 80 i oszczedzac turbine bo ona po to tam jest zeby z niej korzystac,przy 80 na V to ona kiepsko ładuje,a takie ciagle zamulanie etz nie jest dobre bo turbina sie tylko zasyfia,kuzynek robil takiej babie jednej mk2 TD silnik SB z interkiem 80km,zmienial rozrzad chyba czy cos
i ona tak jezdzikla tym ze prawie nigdy 2 tys obrotow nie przekraczala,i golf dostal stracznego mula kuzyn moj mowi ze on cos slaby,okazalo sie ze jak go nastepnego dnia przegonil 190 :D:D,to odrazu sie orzezwil bo turbina byla cala zasrana sadzą...wiec jak juz jest to turbo to trzeba dac mu popracowac,wkoncu jest po to zeby wyprzedzac :D:D,po to wymyslono TDI zeby dieles wkoncu dorownał benzynie :D:D
i ona tak jezdzikla tym ze prawie nigdy 2 tys obrotow nie przekraczala,i golf dostal stracznego mula kuzyn moj mowi ze on cos slaby,okazalo sie ze jak go nastepnego dnia przegonil 190 :D:D,to odrazu sie orzezwil bo turbina byla cala zasrana sadzą...wiec jak juz jest to turbo to trzeba dac mu popracowac,wkoncu jest po to zeby wyprzedzac :D:D,po to wymyslono TDI zeby dieles wkoncu dorownał benzynie :D:D
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
kiedyś tez jechałem jakimś TD ale nie wiem czy 60 km czy 69, ale turbo zadko było słychać, a obrotów dsostawał, nie wiem, moze juz takiego ciśnienia nie robiło. Mój ma juz 220 tys, ale turbina chodzi to teraz sam nie wiem, czy opłaca sie intercoolera samego dłożyć, czy nie:
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
w TD slabo slychac turbine znaczy to zalezy jakiego focha ma takie jest moje zdanie,inaczej sprawa ma sie w TDI tam jest wyrazniej,a co do interca to zakładaj jak najbardziej,dobra sprawa kilka koni i niutkow ci napewno przybedzie,no i dobrze jeszcze jest zwiekszyc dawke paliwa...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
mi najfaniej turbo swiszczalo jak sie tlumik koncowy urwal... ehhh to jest frajda...
turbo daje max cisnienie powyzej 2 200 obr. na minute...
wiec jak trzymasz go w tych obrotach to rwie do przodu ze az milo...
turbo daje max cisnienie powyzej 2 200 obr. na minute...
wiec jak trzymasz go w tych obrotach to rwie do przodu ze az milo...
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
no dzwiek jest ekstra,najlepiej jak sie ma otwarte okno i jest z lewej strony jakis bydynek czy cos od zcego moze sie odbic dzwiek wtedy super slychac turbine,i jak kolega powiedzial 2200 obr tak przydusic i wypas swist :D:D
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 519 gości