![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
[ Dodano: 15 Sty 2007 09:41 ]
P.S. gdyby okazało się ze mam tak samo ( ponoc na Niemieckim forum kolega doczytał własnie ze czesciej dotyczy to TD po 95r. ze zmieniona pompa wtrysowa- niewiadomo czemu
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
prawie robi wielką różnicęPinkFloyd pisze:Moze po tym był by prawie TDI
Np. większość 150 konnych 1,8T ma ponad 160 kucyPinkFloyd pisze:w TV przewijają się informację ze silniki VW turbodałowane a w szczególności diesle maja wiecej koni niz podaje fabryka
jak to nikt ?? a zaprzal, a ja, a rapixPinkFloyd pisze:Większośc osób na hamowni sprawdza TDi a nikt TD
nie dziwię sięPinkFloyd pisze:mój AAZ jakos dobrze chodzi. Szwagra MkIV ALH nie jest w stanie mi uciec
widzę że oglądaliśmy ten sam programChmielu pisze:Np. większość 150 konnych 1,8T ma ponad 160 kucyPinkFloyd pisze:w TV przewijają się informację ze silniki VW turbodałowane a w szczególności diesle maja wiecej koni niz podaje fabryka
Znajomy pracował na hamowni i mówił że najsłabszy 1,8T jakiego hamowali miał 158 kucy.EmigrantGB pisze:widzę że oglądaliśmy ten sam program
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości