[Golf Mk1] by beny841
Moderator: G0 Karcio
- beny841
- Użytkownik
- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: MK1
- Silnik: 1.9
[Golf Mk1] by beny841
Witam
Króciutki opis
Rok Golfa 1980 reszta gratów troszkę młodsza o kilka lat.
pokrótce
-Silnik Diesel, 1.9TDI PD ASZ + turbo z ARL-a + program
-Skrzynia, 6-biegowa
-Zegar Fabia vRS
-Climatronic Golf 4
-zawieszenie gwintowane Supersport +Poliuretany
-hamulce przód tarcza 288mm z zaciskiem o średnicy tłoczyska 57mm, tył 226 zacisk mk4 aluminiowy
-Lampy przednie Clear plus BIXENON plus kierunki diodowe
-Lamy tył clear InPro biało czerwone
-Konsola tunel środkowy, manetki Golf III
-Fotele, przód Golf II GTI EDITION, kanapa Corrado
-Wydech i o rurowanie do cooler-a, rura nierdzewna 54mm/ 60mm
-Felgi oryginał z Audi A3 17'x7,5'
-opona Pirelli P- Zero 205/40/17
-Audio Radio- JVC KD-G632, Głośniki przednie-Hertz ESK165, sub-JBL GT5-12 wzmak Alpine V12 MRV-F357
itd.
Oto kilka fotek z przebiegu prac i nie tylko
-Troszkę zawalczyłem z blacharka
wlew paliwa
błotniki z kratkę do wlotu powietrza
"łapacz" powietrza
-piasta do golfa Mk1 z rozstawem 5x112
dystans plus szpilki do piast
-gwincie supersport
-hamulce
tarcza tylna 226mm
Tarcza Przód 288mm
-rozpórki
dolna "krzyżak"
tylna jeszcze posiada śrubę rzymska do napięcia
przednia
-climatronik
-felga z Mietka
oponki na przód 195/40/16
-zbiorniczek wspomagania
-zbiorniczek skrysków na lampki
-lamki
-rury do turbo
-wydech
-tłumik
-remont nie obył się bez piaskowania
oto efekty piaskowanie na przykładzie zacisku przedniego
-zawieszenie po malowaniu proszkowym plus poliuretanów
-kable
-wentylatory, na dodatek jeden jest 2 biegowy
-rzeźba zderzaków, znikneły kierunki z przodu
-przygotowanie do lakierki
n-ty podkład
-konserwacja
-ramka na zegary
-stacja
-koło sterowe
-Środek
kanapa corrado, fotele mk2 GTI edition
deska Golf mk3
sufit oczywiście pod spodem jest wygłuszenie (pianka)
-lakier
baza
w trakcie działań
lakier
domowa suszarnia, na korytarzu
-polerka
- No i teraz to co najważniejsze
Pod maska 1.9 TDI PD na 6-BIEGOWEJ skrzyni by MDtuning
-pierwsza sesja
kierunek
i bez
-fotka z nadkolami
pierwsze jazdy testowe
-przymiarki felg
16" 9 cali
17" 7.5 cala z ludzkim rozstawem
-w plenerze
-wykres serii
137ps 337Nm
wykres z "byłą" turbiną ASZ-a + soft
168ps 390Nm
filmik z hamowania,
-audio
przed
w trakcie
po, ta śmieszna siatka co jest na głośniku to tylko na chwile żeby nic w niego nie wpadło jak będzie cos lepszego to założę
start na ¼ mili na VWmani
-ostatnie moje 2 wyczyny
1 turbina z ASZ-a umarła wirnik się ukręcił założyłem z ARL-a
byłe wirniki
i jeszcze foteczka turbiny w częściach
porównanie turbin z lewej ASZ z prawej ARL teraz na niej jeżdżę
2 wyczyn ;\ miska rozwalona
forteczka przy fontannie
parę jesiennych fotek
skromny sprint
był "drobny"problem z lakierem
a mianowicie odpadający klar
tu juz bez klaru
przed podkładem, jak widać przy okazji tego bajzlu na szybko też położyłem świerza konserwacje
podkład
wizyta u lakiernika
oczywiście jak go odbierałem od lakiernika to padał śnieg, deszcz ogólnie porażka pogoda była
a tak wygląda auto na dzisiaj jeszcze kilka pierdół do zrobienia pare plastików i poustawiac wszytko aby jakoś to wyglądało
po lakierce i po składaniu golf wyglądał tak
jak widać drzwi jeszcze nie ustawione, ale to juz jest to zrobione, aa i doszły paski alllaa GTI
tak od przodu wyglądał
pisze ze wyglądał bo w niedziele byłem na wsi w Gdyni i tam mają ciut inne przepisy jazdy , a mianowicie stoję sobie za taksówką na światłach (na czerwonym) a złotówa nagle wsteczny i gazu, ja klakson i było jebbbbbbbbbbb, oczywiście zaraz wyskoczyłem z samochodu, powiedziałem delikatnie taksówkarzowi co o nim myślę, mówiłem mu i uświadamiałem go z 15 minut. potem taksówkarz wypisał oświadczenie co i jak sie stało (nie wiem czemu się trzasł )
a skoczyło się tak
golf ma uszkodzony spryskiwacz wygięta belkę zderzaka i porysowany zderzak
nowe oponki na przód
Pirelli P Zero Nero 195/45R16. Trochę baloniaste, ale cóż nie można mieć wszystkiego
tak to się prezentuje na samochodzie.
Pierwsze wrażenia z jazdy zadowalające
opona się klei, ładnie trzyma, troszkę poniszczy na 1 biegu na 2 już ciągnie
fotele
Szybka przymiarka
Małe porównanie miedzy starymi i nowymi taboretami
Już w środku
tak to wyszło
mój stelaż pod fotele w pełni regulowany
środek
przód
tył
ramki mają, taki wzór
SETUP zima
oponki GOOD YEAR 195/55/16
konserwacja gwintu
przód
efekt końcowy smar na całej długości gwintu, wszytko ładnie zataśmowane i w dodatku "zarapsowane" aby taśma sie nie rozklejała
tak samo zająłem się tyłem
a tu efekt końcowy tył złożony i zabezpieczony
dodatkowo w nadkola doszła nowa konserwacja:) równiez cała podłoga zakonserwowana n-ty raz
tak to teraz wygląda wersja terenowa
nowa atrapa :
obramówka naokoło szyby ala gti
nowe koło 7,5x17' z opona 205/40
Króciutki opis
Rok Golfa 1980 reszta gratów troszkę młodsza o kilka lat.
pokrótce
-Silnik Diesel, 1.9TDI PD ASZ + turbo z ARL-a + program
-Skrzynia, 6-biegowa
-Zegar Fabia vRS
-Climatronic Golf 4
-zawieszenie gwintowane Supersport +Poliuretany
-hamulce przód tarcza 288mm z zaciskiem o średnicy tłoczyska 57mm, tył 226 zacisk mk4 aluminiowy
-Lampy przednie Clear plus BIXENON plus kierunki diodowe
-Lamy tył clear InPro biało czerwone
-Konsola tunel środkowy, manetki Golf III
-Fotele, przód Golf II GTI EDITION, kanapa Corrado
-Wydech i o rurowanie do cooler-a, rura nierdzewna 54mm/ 60mm
-Felgi oryginał z Audi A3 17'x7,5'
-opona Pirelli P- Zero 205/40/17
-Audio Radio- JVC KD-G632, Głośniki przednie-Hertz ESK165, sub-JBL GT5-12 wzmak Alpine V12 MRV-F357
itd.
Oto kilka fotek z przebiegu prac i nie tylko
-Troszkę zawalczyłem z blacharka
wlew paliwa
błotniki z kratkę do wlotu powietrza
"łapacz" powietrza
-piasta do golfa Mk1 z rozstawem 5x112
dystans plus szpilki do piast
-gwincie supersport
-hamulce
tarcza tylna 226mm
Tarcza Przód 288mm
-rozpórki
dolna "krzyżak"
tylna jeszcze posiada śrubę rzymska do napięcia
przednia
-climatronik
-felga z Mietka
oponki na przód 195/40/16
-zbiorniczek wspomagania
-zbiorniczek skrysków na lampki
-lamki
-rury do turbo
-wydech
-tłumik
-remont nie obył się bez piaskowania
oto efekty piaskowanie na przykładzie zacisku przedniego
-zawieszenie po malowaniu proszkowym plus poliuretanów
-kable
-wentylatory, na dodatek jeden jest 2 biegowy
-rzeźba zderzaków, znikneły kierunki z przodu
-przygotowanie do lakierki
n-ty podkład
-konserwacja
-ramka na zegary
-stacja
-koło sterowe
-Środek
kanapa corrado, fotele mk2 GTI edition
deska Golf mk3
sufit oczywiście pod spodem jest wygłuszenie (pianka)
-lakier
baza
w trakcie działań
lakier
domowa suszarnia, na korytarzu
-polerka
- No i teraz to co najważniejsze
Pod maska 1.9 TDI PD na 6-BIEGOWEJ skrzyni by MDtuning
-pierwsza sesja
kierunek
i bez
-fotka z nadkolami
pierwsze jazdy testowe
-przymiarki felg
16" 9 cali
17" 7.5 cala z ludzkim rozstawem
-w plenerze
-wykres serii
137ps 337Nm
wykres z "byłą" turbiną ASZ-a + soft
168ps 390Nm
filmik z hamowania,
-audio
przed
w trakcie
po, ta śmieszna siatka co jest na głośniku to tylko na chwile żeby nic w niego nie wpadło jak będzie cos lepszego to założę
start na ¼ mili na VWmani
-ostatnie moje 2 wyczyny
1 turbina z ASZ-a umarła wirnik się ukręcił założyłem z ARL-a
byłe wirniki
i jeszcze foteczka turbiny w częściach
porównanie turbin z lewej ASZ z prawej ARL teraz na niej jeżdżę
2 wyczyn ;\ miska rozwalona
forteczka przy fontannie
parę jesiennych fotek
skromny sprint
był "drobny"problem z lakierem
a mianowicie odpadający klar
tu juz bez klaru
przed podkładem, jak widać przy okazji tego bajzlu na szybko też położyłem świerza konserwacje
podkład
wizyta u lakiernika
oczywiście jak go odbierałem od lakiernika to padał śnieg, deszcz ogólnie porażka pogoda była
a tak wygląda auto na dzisiaj jeszcze kilka pierdół do zrobienia pare plastików i poustawiac wszytko aby jakoś to wyglądało
po lakierce i po składaniu golf wyglądał tak
jak widać drzwi jeszcze nie ustawione, ale to juz jest to zrobione, aa i doszły paski alllaa GTI
tak od przodu wyglądał
pisze ze wyglądał bo w niedziele byłem na wsi w Gdyni i tam mają ciut inne przepisy jazdy , a mianowicie stoję sobie za taksówką na światłach (na czerwonym) a złotówa nagle wsteczny i gazu, ja klakson i było jebbbbbbbbbbb, oczywiście zaraz wyskoczyłem z samochodu, powiedziałem delikatnie taksówkarzowi co o nim myślę, mówiłem mu i uświadamiałem go z 15 minut. potem taksówkarz wypisał oświadczenie co i jak sie stało (nie wiem czemu się trzasł )
a skoczyło się tak
golf ma uszkodzony spryskiwacz wygięta belkę zderzaka i porysowany zderzak
nowe oponki na przód
Pirelli P Zero Nero 195/45R16. Trochę baloniaste, ale cóż nie można mieć wszystkiego
tak to się prezentuje na samochodzie.
Pierwsze wrażenia z jazdy zadowalające
opona się klei, ładnie trzyma, troszkę poniszczy na 1 biegu na 2 już ciągnie
fotele
Szybka przymiarka
Małe porównanie miedzy starymi i nowymi taboretami
Już w środku
tak to wyszło
mój stelaż pod fotele w pełni regulowany
środek
przód
tył
ramki mają, taki wzór
SETUP zima
oponki GOOD YEAR 195/55/16
konserwacja gwintu
przód
efekt końcowy smar na całej długości gwintu, wszytko ładnie zataśmowane i w dodatku "zarapsowane" aby taśma sie nie rozklejała
tak samo zająłem się tyłem
a tu efekt końcowy tył złożony i zabezpieczony
dodatkowo w nadkola doszła nowa konserwacja:) równiez cała podłoga zakonserwowana n-ty raz
tak to teraz wygląda wersja terenowa
nowa atrapa :
obramówka naokoło szyby ala gti
nowe koło 7,5x17' z opona 205/40
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 11:26 przez beny841, łącznie zmieniany 33 razy.
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
No właśnie właśnie chciałem odwiedzić twój temacik i nie mogłem go znaleśćbeny841 pisze:fuldi, zgadza się był na innym forum, ale niestety komuś coś się w im tak nie spodobało, ze usunął temat, choć nie wiem dlaczego. ale mniejsza o to
Powiedz mi, ty kupiłeś już w miarę zdrową bude? bo na taka wygląda nie widać za dużo spawów :> Jeśli tak to gdzie takiej szukać heh :>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości