Odpalanie a nowy akumulator????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Odpalanie a nowy akumulator????

Post autor: PinkFloyd » ndz sty 14, 2007 14:21

Ostatnio dosięgneło mnie szczęscie i wygrałem akumulator w konkursie sms-owym w Auto-Moto. U siebie miałem akumulator 62ah-420A jakis mało znanej marki. Wszyscy wiemy ze w D i TD gdzie jest komora wstepna jak nie działaja swiece na ciepło silnik potzrbuje od 0,5 do 1,5s kręcenia rozrusznikiem zeby załapał i to jest normalne. Stary akumulator miałem już 2,5 roku. Dostałem nowy 50Ah, prad rozruchowy 540A, czyli o wiele lepiej niz mój stary- który miał tylko wiecej Ah. Jak go założyłem to oniemiałem. Autko na zimno zawsze paliło mi od strzału ale teraz na ciepło jak się nie palą świece normalnie wystarczy ze dotknę rozrusznik i pali :bigok: Nie wiedziałem ze prąd rozruchowy ma tak duże znaczenie. Wydaje mi się ze Ah nie jest tak ważne. Jestem w szoku nie muszę nawet czekać zeby swiece się nagrzały i tak pali od strzału



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz sty 14, 2007 14:46

PinkFloyd pisze:Wydaje mi się ze Ah nie jest tak ważne.
Przydaje sie przy umierającym silniku, jeśli trzeba kręcić 5 razy po 5 sekund ;) A Twój klekot jak- widzę w opisię ledwo się dotarł 8) Od prądu rozruchowego bezpośrednio zależy moc rozrusznika.
PinkFloyd pisze:wygrałem akumulator w konkursie sms-owym w Auto-Moto
Gratulacie :D Ale szkoda, że nie zapytali jakie masz autko i dali by jakiś jeszcze większy.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz sty 14, 2007 14:49

No własnie mieli tylko taki standardowy i postawili mnie przed faktem dokonanym, ale i tak jestem zadowolony :okej:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz sty 14, 2007 14:59

PinkFloyd pisze:62ah-420A jakis mało znanej marki
Ej, a może w tym tkwi szkopuł? Studia techniczne mnauczyły mnie tego, że każda wartość może być inna, w zależności od sposobu pomiaru i przyjętej normy. Zupełnie tak, jak to mówił Stalin: "Nieważne kto głosuje, ważne, kto głosy liczy"
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
RysiuII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 534
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 12:57
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: RysiuII » ndz sty 14, 2007 15:09

Jeśli nie masz dużo odbiorników (wzmacniaczy, subwooferów, dvd) to 50 Ah spoko starczy.


[img]http://img251.imageshack.us/img251/2306/przodnx7.jpg[/img]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz sty 14, 2007 15:17

Grzesiekk1982 co do norm oba wg (EN) oba akumulatory sprawne, ale nowy jest super, wiec cos musi byc ze ma 540A- akum wapniowy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości