Tak jak w temacie od jakiegos czasu zauwazylem ze kontrolka cisnienia oleju zapala sie przy biegu jalowym na wolnych obrtach wylacznie jak rozgrzeje sie silnik(70-90*C) np jak gdzies proboje zatrzymac sie na swiatlach wciskam sprzeglo obroty spadaja nawet ponizej 750 przez co delikatnie wszystko przygasa oswietlenie obrotomierza itd (obroty po chwili sie stablizoja 850) jednoczesnie jednak zaczyna mrugac czasem zapala sie na stale kontrolka oleju a jak dodam troche gazu od razu znika jak znowu nie wciskam lekko pedalu zapala sie na nowo .. wymienilem juz olej na nowy, czujnik cisnienia oleju i nie wiem ...
co zrobic zeby kontrolka sie nie swiecila i zeby przy wcisnieciu sprzegla obroty az tak nie sadaly bo troszke denerwojace jest jak wciskam sprzeglo wszystko w srodku przygasa i lekko telepie silnikiem (do momentu ustablilizowania sie obrotow) jakby mial juz za chwile calkiem zgasnac
Mysle nad pompa oleju
a co do falujacych obrotow moze wymiany calej puszki filtra uszczelki , mozliwe ze gdzies biernie pobiera sie zasysa powierze
Ale moze Wy mi cos podpowiece bo nie chce wydawac na darmo floty, mial ktos podobne problemy ??
Golfik 3 1,4 LPG 1996
Zapalająca się kontrolka ciśnienia oleju (fajluja obroty)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ogólnie to problem jest w tym ze tak nisko shodza obroty silnika wtedy nie ma dziwne ze zapala sie kontorlka oleju i nawet o osiagnieciu wyzszych jeszcze układ nie wytorzył takiego cisnienia. Sprawdz podstwe wtrysku czyli gume łaczącą kolektor z wtryskiem. Musisz sie zajac tymi obotami nie moze tak byc ze po wciśniecu sprzegła spadaja tak nisko, przez co silnik pracuje nie równo i swieca sie kontrolki. Napisz jaki masz filtr oleju załozony. Poytaj na forum co zrobic z tymi obrotami!! Co do kontrolki to czasmi jest to wina filtra oleju (filtron) po wymiania na bosch, knecht zawyczaj problem znika.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
filtr oleju tez wymienialem i dalej tak samo
[ Dodano: Pią Sty 19, 2007 17:42 ]
w sumie z tego co poczytalem to bardzo mozliwe (patrzac na obiawy autka) ze to silniczek krokowy .. ale zastanawia mnie tez czy moze nie podjechac do gazownikow bo moze to wina zle ustawionego gazu ... choc identycznie samochod zachowuje sie przy jezdzie na benzynce czyli przy rozgrzanym silniku kontrolka sie pali i obroty po wciasnieciu sprzegla tez spadaja i po chwili sie stabilizuja ... troszke glupieje bo juz nie wiem co jest przyczyna ehhh
[ Dodano: Pią Sty 19, 2007 17:42 ]
w sumie z tego co poczytalem to bardzo mozliwe (patrzac na obiawy autka) ze to silniczek krokowy .. ale zastanawia mnie tez czy moze nie podjechac do gazownikow bo moze to wina zle ustawionego gazu ... choc identycznie samochod zachowuje sie przy jezdzie na benzynce czyli przy rozgrzanym silniku kontrolka sie pali i obroty po wciasnieciu sprzegla tez spadaja i po chwili sie stabilizuja ... troszke glupieje bo juz nie wiem co jest przyczyna ehhh
miałem podobny problem , rozgrzany silnik 80st sprzęgło a tu wyskakuje cisnienie oleju, jusch wiem dlaczego poprzedni właściciel utrzymywał poziom oleju ponad stan (sporo ponad stan), teraz jak mam 3-5mm ponad stan wszystko gra
1.9 TD '93
________________________________
Wypiłeś - nie jedź!! Nie jedziesz - wypij!!
1.9 TD '93
________________________________
Wypiłeś - nie jedź!! Nie jedziesz - wypij!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 374 gości