Króciutki opis
Rok Golfa 1980 reszta gratów troszkę młodsza o kilka lat.
pokrótce
-Silnik Diesel, 1.9TDI PD ASZ + turbo z ARL-a + program
-Skrzynia, 6-biegowa
-Zegar Fabia vRS
-Climatronic Golf 4
-zawieszenie gwintowane Supersport +Poliuretany
-hamulce przód tarcza 288mm z zaciskiem o średnicy tłoczyska 57mm, tył 226 zacisk mk4 aluminiowy
-Lampy przednie Clear plus BIXENON plus kierunki diodowe
-Lamy tył clear InPro biało czerwone
-Konsola tunel środkowy, manetki Golf III
-Fotele, przód Golf II GTI EDITION, kanapa Corrado
-Wydech i o rurowanie do cooler-a, rura nierdzewna 54mm/ 60mm
-Felgi oryginał z Audi A3 17'x7,5'
-opona Pirelli P- Zero 205/40/17
-Audio Radio- JVC KD-G632, Głośniki przednie-Hertz ESK165, sub-JBL GT5-12 wzmak Alpine V12 MRV-F357
itd.
Oto kilka fotek z przebiegu prac i nie tylko

-Troszkę zawalczyłem z blacharka








wlew paliwa

błotniki z kratkę do wlotu powietrza

"łapacz" powietrza

-piasta do golfa Mk1 z rozstawem 5x112



dystans plus szpilki do piast

-gwincie supersport



-hamulce
tarcza tylna 226mm


Tarcza Przód 288mm



-rozpórki
dolna "krzyżak"


tylna jeszcze posiada śrubę rzymska do napięcia

przednia

-climatronik





-felga z Mietka

oponki na przód 195/40/16



-zbiorniczek wspomagania

-zbiorniczek skrysków na lampki



-lamki





-rury do turbo


-wydech


-tłumik


-remont nie obył się bez piaskowania
oto efekty piaskowanie na przykładzie zacisku przedniego

-zawieszenie po malowaniu proszkowym plus poliuretanów




-kable


-wentylatory, na dodatek jeden jest 2 biegowy


-rzeźba zderzaków, znikneły kierunki z przodu


-przygotowanie do lakierki



n-ty podkład


-konserwacja


-ramka na zegary

-stacja

-koło sterowe

-Środek
kanapa corrado, fotele mk2 GTI edition



deska Golf mk3

sufit oczywiście pod spodem jest wygłuszenie (pianka)

-lakier
baza

w trakcie działań

lakier






domowa suszarnia, na korytarzu


-polerka




- No i teraz to co najważniejsze

Pod maska 1.9 TDI PD na 6-BIEGOWEJ skrzyni by MDtuning



-pierwsza sesja













kierunek

i bez

-fotka z nadkolami

pierwsze jazdy testowe
-przymiarki felg
16" 9 cali



17" 7.5 cala z ludzkim rozstawem





-w plenerze



-wykres serii
137ps 337Nm

wykres z "byłą" turbiną ASZ-a + soft
168ps 390Nm



filmik z hamowania,
-audio


przed

w trakcie






po, ta śmieszna siatka co jest na głośniku to tylko na chwile żeby nic w niego nie wpadło jak będzie cos lepszego to założę


start na ¼ mili na VWmani
-ostatnie moje 2 wyczyny
1 turbina z ASZ-a umarła wirnik się ukręcił założyłem z ARL-a



byłe wirniki

i jeszcze foteczka turbiny w częściach

porównanie turbin z lewej ASZ z prawej ARL teraz na niej jeżdżę


2 wyczyn ;\ miska rozwalona


forteczka przy fontannie

parę jesiennych fotek



















skromny sprint
był "drobny"problem z lakierem





a mianowicie odpadający klar

tu juz bez klaru

przed podkładem, jak widać przy okazji tego bajzlu na szybko też położyłem świerza konserwacje



podkład


wizyta u lakiernika



oczywiście jak go odbierałem od lakiernika to padał śnieg, deszcz ogólnie porażka pogoda była


a tak wygląda auto na dzisiaj jeszcze kilka pierdół do zrobienia pare plastików i poustawiac wszytko aby jakoś to wyglądało


po lakierce i po składaniu golf wyglądał tak
jak widać drzwi jeszcze nie ustawione, ale to juz jest to zrobione, aa i doszły paski alllaa GTI


tak od przodu wyglądał

pisze ze wyglądał bo w niedziele byłem na wsi w Gdyni i tam mają ciut inne przepisy jazdy



a skoczyło się tak
golf ma uszkodzony spryskiwacz wygięta belkę zderzaka i porysowany zderzak








nowe oponki na przód
Pirelli P Zero Nero 195/45R16. Trochę baloniaste, ale cóż nie można mieć wszystkiego


tak to się prezentuje na samochodzie.

Pierwsze wrażenia z jazdy zadowalające
opona się klei, ładnie trzyma, troszkę poniszczy na 1 biegu na 2 już ciągnie
fotele


Szybka przymiarka

Małe porównanie miedzy starymi i nowymi taboretami



Już w środku

tak to wyszło




mój stelaż pod fotele w pełni regulowany



środek


przód




tył



ramki mają, taki wzór


SETUP zima
oponki GOOD YEAR 195/55/16

konserwacja gwintu
przód





efekt końcowy smar na całej długości gwintu, wszytko ładnie zataśmowane i w dodatku "zarapsowane" aby taśma sie nie rozklejała


tak samo zająłem się tyłem





a tu efekt końcowy tył złożony i zabezpieczony
dodatkowo w nadkola doszła nowa konserwacja:) równiez cała podłoga zakonserwowana n-ty raz


tak to teraz wygląda wersja terenowa


nowa atrapa :




obramówka naokoło szyby ala gti

nowe koło 7,5x17' z opona 205/40



