[MK III] Filtr powietrza i katalizator

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kapsel_1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 17:21
Lokalizacja: Pomiechówek
Kontakt:

[MK III] Filtr powietrza i katalizator

Post autor: Kapsel_1 » ndz mar 13, 2005 12:29

Witam :bigok:
co sądziecie o takim filtrze powietrza
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=43924176 i czy ktoś miał doświadczenia z katalizoterem a mianowicie kolega i podpowiedział żeby go wywalić i wstawić zwykłą rurkę.
Czekam na odpowiedzi


126p to była fuuraaaaaaa a teraz MK3 1.8 GT
next MK4 1.9 TDI
[b]Części do komputera, monitory drukarki itp. pisz co potrzebujesz[/b]

Awatar użytkownika
Kapsel_1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 17:21
Lokalizacja: Pomiechówek
Kontakt:

Post autor: Kapsel_1 » wt mar 15, 2005 21:40

Doradzcie coś bo 0 odzewu :otepienie:


126p to była fuuraaaaaaa a teraz MK3 1.8 GT
next MK4 1.9 TDI
[b]Części do komputera, monitory drukarki itp. pisz co potrzebujesz[/b]

Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » wt mar 15, 2005 21:52

Kapsel_1 pisze:Doradzcie coś bo 0 odzewu :otepienie:
Bo wszyscy patrzą się na fotki jakie zamieściłeś - zmień fotkę to i odpowiedzi się pojawią :)

A tak serio na temat filtra się nie wypowiem. A katalizator wycinają i wstawiają rurkę - podobno nie ma problemu - jeśli oczywiście nei masz sondy za katem (nie doczytałem w sygnaturce czym jeżdzisz - wybacz to przez to zdjęcie :)))



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » wt mar 15, 2005 21:57

sportowa wkladka filtra to alternatywa dla stozka, nie trzeba kombinowac, otwierasz puszke i zmieniasz wklad, silnik ma lepsze zasysanie powietrza wiec minimalnie powinna poprawic sie elastyka,
co do wyciecia kata to spox , tylko wstaw rurke a nie strumienice

i faktycznie zmien zdjecie po rozprasza :jezor:



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » czw mar 17, 2005 01:35

ja u siebie przebilem kata i jest wyrazna luznica na lepiej :D:D:D,turbina lepiej sie wkreca i silniczek taki odmulony:D:D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw mar 17, 2005 20:30

Wywal ten katalizator w cholere bo silnik się dusi wstaw rure i po zawodach zmniejsze sie też zużycie paliwa i lepiej sie bedzie wkręcał na obroty.


TUTENHAMON

myken2003

Post autor: myken2003 » ndz mar 20, 2005 09:43

W dowodzie rej. pewnie masz notę że samochód posiada katalizator?
Jeżeli tak to po wywaleniu go możesz mieć problemy z przeglądem technicznym. Bo jeżeli jest w dowodzie to musi być też w samochodzie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości