Przekrzywiona kierownica podczas jazdy i duze luzy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przekrzywiona kierownica podczas jazdy i duze luzy
Posiadam golfa 3 1,4 z 97 r.
I mam taki problem podczas jazdy mam przekrzywioną kierownice i straszne luzy.
Zaliczylam już 3 rozych mechanikow w tym jednego z ASO oraz diagnostyke.
Najlepsze jest to ze kazdy mowi co innego.
Pierwszy werdykt to byl <z lewej strony drązek i koncowka z drugiej sama koncowka>
Drugi werdykt <same drązki bez koncowek>
Trzeci <maglownica>.
Jak pojade do 4 mechanika to zglupieje doszczetnie.
Nie mam pojecia co mam a co najlepsze ze co werdykt to drożej.
Komu wierzyc a jak sie okaze ze cos wymienie i wymienie sprawna czesc i dalej bedzie to samo??? Doradzcie mi coś bo trzeba to zrobić bo mi sie do konca posypie
Kontaktować sie z Koliberą:
http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=27183
I mam taki problem podczas jazdy mam przekrzywioną kierownice i straszne luzy.
Zaliczylam już 3 rozych mechanikow w tym jednego z ASO oraz diagnostyke.
Najlepsze jest to ze kazdy mowi co innego.
Pierwszy werdykt to byl <z lewej strony drązek i koncowka z drugiej sama koncowka>
Drugi werdykt <same drązki bez koncowek>
Trzeci <maglownica>.
Jak pojade do 4 mechanika to zglupieje doszczetnie.
Nie mam pojecia co mam a co najlepsze ze co werdykt to drożej.
Komu wierzyc a jak sie okaze ze cos wymienie i wymienie sprawna czesc i dalej bedzie to samo??? Doradzcie mi coś bo trzeba to zrobić bo mi sie do konca posypie
Kontaktować sie z Koliberą:
http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=27183
Ostatnio zmieniony śr sty 10, 2007 12:35 przez adiamous, łącznie zmieniany 1 raz.
Co do kierownicy to możesz ją wyprostować, zdejmując srodek kierownicy. Pod spodem masz nakrętkę 24 mm. Odkręcasz ją zdejmujesz kierownice przekręcasz i zakładasz. Co do luzów to:
koncówki drązków to możesz łatwo sprawdzić:
Podnieś samochód.
jedną ręką chwyc za drązek kierowniczy a drugą spróbuj ruszac kołem. powinieneś wyczuc luz.
to samo z drugim kołem.
Jesli nie bedzie luzów to znaczy, że maglownica do wymiany lub regeneracji.
Ale ja bym obstawiał maglownice niestety.
koncówki drązków to możesz łatwo sprawdzić:
Podnieś samochód.
jedną ręką chwyc za drązek kierowniczy a drugą spróbuj ruszac kołem. powinieneś wyczuc luz.
to samo z drugim kołem.
Jesli nie bedzie luzów to znaczy, że maglownica do wymiany lub regeneracji.
Ale ja bym obstawiał maglownice niestety.
nie nic mi nie stuka tak mi sie wydaje... te luzy nie szczesnie i ta przekrzywiona kierownica.. ale czasami jak jadeto pod pedalami dziwnie sie czuje nie wiem jak to wytlumaczyc nie wiem jak sie do tego zabrac zeby mi sie reszta nie posypala.. amory mam nowe i najbardziej mi tego szkoda a najlepsze jest to ze nie caly miesiac temu wymienialam amory a stwierdzili ze mam luzy no jaja jak berety.
Moze zaczac poprostu po koleji wymieniac od koncowek po drazki po maglownice sama juz nie wiem
Moze zaczac poprostu po koleji wymieniac od koncowek po drazki po maglownice sama juz nie wiem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 143 gości