W związku z nieciekawą opcją remontu mam kilka pytań odnośnie delikatnych modów
Silnik Abf:
- czy istnieje możliwość kupienia jednego wałka - ssący 262 ew 268 (schrick , catcams itp. świątek odpada) , czy trzeba kupić komplet
- czy musze mieć regulowane kółko czy seria wystarczy ?
-sprężyny zaworowe - zostawić serie czy szukać coś twardszego , silnik zostaje z odcinką 6800 ew 7000-7100 jeżeli zajdzie potrzeba
-Wynikiem remontu będzie delikatne planowanie głowicy . Czy zwiekszać stopień sprężania (w N/A to coś ponoć daje) . Jaką uszczelkę zastosować : ori stalową czy wystarczy zamiennik ?
-dłubać głowicę ? narazie jest na nie.
-chip - wiadomo od kogoś z forum - wolałbym konkretny pod moje auto z hamownią przed i po (TTC chyba też coś robiło ?)
-raczej nowe sprzęgło - zostawić serię (mogę mieć tanio) czy szukać coś "performance" ?
Moc którą chcę osiągnąć to jakieś 170KM . Wydech i dolot zostaje (ewentualnie podziurawie puszkę) . Gdybym dostał jakiś wałek to po cichu liczę na 180KM
Jeszcze inna sprawa . Myślę nad odelżeniem wału . Robi to ktoś w miarę fachowo (okolice krakowa lub rzeszowa) , bo ostatnio była o to wojna. Chciałbym to potem wyważyć dynamicznie z kołem (oczywiście odciążonym tak z 30%)
Ogólnie silnik raczej będzie out i jak ktoś może coś zasugerować to proszę o info
Czas na remont , czas na mody [ABF]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Czas na remont , czas na mody [ABF]
W związku z nieciekawą opcją remontu mam kilka pytań odnośnie delikatnych modów
Silnik Abf:
- czy istnieje możliwość kupienia jednego wałka - ssący 262 ew 268 (schrick , catcams itp. świątek odpada) , czy trzeba kupić komplet
mozna kupic jeden
- czy musze mieć regulowane kółko czy seria wystarczy ?
kolo reguloweane pomoze dokladnie ustawic wałki
-sprężyny zaworowe - zostawić serie czy szukać coś twardszego , silnik zostaje z odcinką 6800 ew 7000-7100 jeżeli zajdzie potrzeba
na takie obroty seryjne wystarczają
-Wynikiem remontu będzie delikatne planowanie głowicy . Czy zwiekszać stopień sprężania (w N/A to coś ponoć daje) . Jaką uszczelkę zastosować : ori stalową czy wystarczy zamiennik ?
ori stalową i nie planowac głowicy tylko delikatnie wygładzić
-dłubać głowicę ? narazie jest na nie.
dłubać
-chip - wiadomo od kogoś z forum - wolałbym konkretny pod moje auto z hamownią przed i po (TTC chyba też coś robiło ?)
zrobie konkretnie pod fure
-raczej nowe sprzęgło - zostawić serię (mogę mieć tanio) czy szukać coś "performance" ?
Moc którą chcę osiągnąć to jakieś 170KM . Wydech i dolot zostaje (ewentualnie podziurawie puszkę) . Gdybym dostał jakiś wałek to po cichu liczę na 180KM
Jeszcze inna sprawa . Myślę nad odelżeniem wału . Robi to ktoś w miarę fachowo (okolice krakowa lub rzeszowa) , bo ostatnio była o to wojna. Chciałbym to potem wyważyć dynamicznie z kołem (oczywiście odciążonym tak z 30%)
Ogólnie silnik raczej będzie out i jak ktoś może coś zasugerować to proszę o info[/quote]
wał i zamah w ABFie to podstawa, robia chłopaki, wiec no problem
Silnik Abf:
- czy istnieje możliwość kupienia jednego wałka - ssący 262 ew 268 (schrick , catcams itp. świątek odpada) , czy trzeba kupić komplet
mozna kupic jeden
- czy musze mieć regulowane kółko czy seria wystarczy ?
kolo reguloweane pomoze dokladnie ustawic wałki
-sprężyny zaworowe - zostawić serie czy szukać coś twardszego , silnik zostaje z odcinką 6800 ew 7000-7100 jeżeli zajdzie potrzeba
na takie obroty seryjne wystarczają
-Wynikiem remontu będzie delikatne planowanie głowicy . Czy zwiekszać stopień sprężania (w N/A to coś ponoć daje) . Jaką uszczelkę zastosować : ori stalową czy wystarczy zamiennik ?
ori stalową i nie planowac głowicy tylko delikatnie wygładzić
-dłubać głowicę ? narazie jest na nie.
dłubać
-chip - wiadomo od kogoś z forum - wolałbym konkretny pod moje auto z hamownią przed i po (TTC chyba też coś robiło ?)
zrobie konkretnie pod fure
-raczej nowe sprzęgło - zostawić serię (mogę mieć tanio) czy szukać coś "performance" ?
Moc którą chcę osiągnąć to jakieś 170KM . Wydech i dolot zostaje (ewentualnie podziurawie puszkę) . Gdybym dostał jakiś wałek to po cichu liczę na 180KM
Jeszcze inna sprawa . Myślę nad odelżeniem wału . Robi to ktoś w miarę fachowo (okolice krakowa lub rzeszowa) , bo ostatnio była o to wojna. Chciałbym to potem wyważyć dynamicznie z kołem (oczywiście odciążonym tak z 30%)
Ogólnie silnik raczej będzie out i jak ktoś może coś zasugerować to proszę o info[/quote]
wał i zamah w ABFie to podstawa, robia chłopaki, wiec no problem
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
odciazanie walu i jego wazenie oraz odciazanie kola i wazenie w zestawie to zaden problem .... a glowice jak napisal GTO .....ROBIC ...czyzby dalej panowal tu mit ze 16V nie warto ?? poszukaj ludzi ktorzy maja doswiadczenie przed portink\giem i po 16V niech napisza ile to daje ...mowie o dobrym portingu a nie delikatnej polece w garazu w jedno popoludnie
odnosnie walu i glowicy jak cos PW
pozdrawiam
odnosnie walu i glowicy jak cos PW
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości