Problem z airbagiem ;(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z airbagiem ;(
Wymieniałem kostkę stacyjki w golf 1.9TD.
Zdjąłem kierowinice razem z airbagiem odłożyłem delikatnie i zdjąłem stacyjke.
Wymieniłem tą kostkę alllleeeee lampka airbaga po lewej stronie deski rozdzielczej ciągle się świeci zamiast zgasnąć.
jaki może być tego problem?? jestem pewien ze wszystko jest podłączone.
dzięki za odpowiedz.
Zdjąłem kierowinice razem z airbagiem odłożyłem delikatnie i zdjąłem stacyjke.
Wymieniłem tą kostkę alllleeeee lampka airbaga po lewej stronie deski rozdzielczej ciągle się świeci zamiast zgasnąć.
jaki może być tego problem?? jestem pewien ze wszystko jest podłączone.
dzięki za odpowiedz.
niby nie zaszkodzi, ale jak nie trzeba to po co sobie robote robic. Mowie bo wiem mechanik z serwisu vw mi wymienial kostke, nie zdejmował klem, nie włączał zapłonu i błędów nie ma.Chyba kazdy elektromechanik jednak zdejmuje.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Też jestem tego zdania. Poza tym czytałem, że VW przewiduje odlączenie akumulatora przed jakimikolwiek pracami przy poduszkach (nawet chyba odczekać 1-5 min o ile dobrze pamiętam, ale nie jestem pewny).marcin999 pisze:Chyba kazdy elektromechanik jednak zdejmuje.
Kiedys ten mechanik popełni głupi błąd i sie doigra, to stare samochody. Cwaniaka można zgrywać do czasu... Jak chce, niech robi, ale samemu lepiej odłączyć
Pozdrawiam.
Nie wiem czy sie doigra czy nie i nie interesuje mnie to, ale mówie jak jest sam póżniej poprawialem po nim i nie odłączałem akumulatora i błędów nie ma więc każdy niech robi jak mu wygodniej
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Ok, ale co do czekania, to dla mnie bajka jest.Grzesiekk1982 pisze:Poza tym czytałem, że VW przewiduje odlączenie akumulatora przed jakimikolwiek pracami przy poduszkach (nawet chyba odczekać 1-5 min o ile dobrze pamiętam, ale nie jestem pewny).
Mysle ze to wystarczajacy dowod:
http://volkswagen.msk.ru/body/g3/g3_airbags.pdf
Wyciete z dokumentu:
[ Dodano: Pią Sty 12, 2007 13:25 ]
"No waiting time is necessary after disconnecting the battery"
Jesli dobrze zrozumialem to nie trzeba czekac
[ Dodano: Pią Sty 12, 2007 13:29 ]
BTW Co ciekawe serwis zaleca po podlaczeniu poduszki wlaczyc zaplon, i dopiero podlaczyc spowrotem kleme
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Ja zawsze odpinam aku, czekam kilka minut, po ponownym podpieciu aku tez czekam kilka minut i strachu przed niczym nie mam. Bledow zadnych nie bylo. Wole poczekac niz pozniej meczyc sie z bledami.inek01 pisze:Ok, ale co do czekania, to dla mnie bajka jestGrzesiekk1982 pisze:Poza tym czytałem, że VW przewiduje odlączenie akumulatora przed jakimikolwiek pracami przy poduszkach (nawet chyba odczekać 1-5 min o ile dobrze pamiętam, ale nie jestem pewny).
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wiec nie przekonuje Cie to co wyzej napisalem ?Gitner pisze:Ja zawsze odpinam aku, czekam kilka minut, po ponownym podpieciu aku tez czekam kilka minut i strachu przed niczym nie mam. Bledow zadnych nie bylo. Wole poczekac niz pozniej meczyc sie z bledami.
Ja nie czekam i strachu tez nie mam. Po prostu nie ma na co czekac. Po co tracic czas niepotrzebnie ? Moze jak ktos ma duzo czasu to sobie czeka i godzine, ale jak ktos jest np. elektromechanikiem, czas to dla niego to pieniadz. Ma czekac i tracic pieniadze niepotrzebnie ?
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Prędzej, czy później coś mu się stanie, jak nie z poduszką to z czymś innym. Takie olewanie zasad i zgrywanie rutyniarza kiedyś źle się kończy. Co do airbagu- to wystarczy, że trafi mu sie samochód z kombinowaną instalacją czy wstawionym powypadkowym czujnikiem opóźnień. Ty przynajmniej wiedzialeś co w Twoim samochodzie siedzi.marcin999 pisze:Nie wiem czy sie doigra czy nie i nie interesuje mnie to, ale mówie jak jest sam póżniej poprawialem po nim i nie odłączałem akumulatora i błędów nie ma więc każdy niech robi jak mu wygodniej
Pozdrawiam.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Przeczytaj punkt czwarty cytowanej kartki. Przy zakladaniu klemy nie moze przebywac w aucie zadna osoba - czyli istnieje jakiekolwiek zagrozenie wystrzalem poduszki. Nawet bedac mechanikiem wolalbym poczekac kilka minut niz chociazby w jednym wypadku tlumaczyc sie gosciowi dlaczego poducha strzelila Watpie aby byl jakikolwiek zaklad w Polsce ktory przez 8h dziennie odlaczal i podlaczal poduchy. Prace mozna tak podzielic ze znajdzie sie minuta aby kleme przykrecic he he. Inek nic do ciebie nie mam. Kazdy ma swoje zasady.inek01 pisze:Wiec nie przekonuje Cie to co wyzej napisalem ?Gitner pisze:Ja zawsze odpinam aku, czekam kilka minut, po ponownym podpieciu aku tez czekam kilka minut i strachu przed niczym nie mam. Bledow zadnych nie bylo. Wole poczekac niz pozniej meczyc sie z bledami.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości