swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
grzechu2410nn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 506
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

Post autor: grzechu2410nn » wt sty 09, 2007 00:49

Witam tak jak w temacie przymierzam sie do tego na wiosne narazie zbieram info o tym mam zamiar do swojej trójki wsadzić 1.8 T z pasata B5 albo 1.8T V8 z audi A3 mam pytanko do tego czy a audi silnik wejdzie bez wiekszysz problemów bo wiem ze z pasata napewno . Mówie tu o slniku skrzyni kompie itdddddd


z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

Post autor: NEMESIS » wt sty 09, 2007 01:28

grzechu2410nn pisze:Witam tak jak w temacie przymierzam sie do tego na wiosne narazie zbieram info o tym mam zamiar do swojej trójki wsadzić 1.8 T z pasata B5 albo 1.8T V8 z audi A3 mam pytanko do tego czy a audi silnik wejdzie bez wiekszysz problemów bo wiem ze z pasata napewno . Mówie tu o slniku skrzyni kompie itdddddd
1.8T do trójki no problem...skrzynia wchodzi .. :grin: ale nie ta z passata... :green_fuck: ..silnik z passata to bardzo niewdzięczny temat do zastosowania poprzecznie...trzeba się uporać z paroma mykami..jest do przejścia oczywiście ale znacznie mniej kłopotu i lepszy efekt końcowy zapewni 1.8 T z MK4, octavii, A3 czy Leona !! :okej: Rozumiem że to 1.8TV8 to literówka ?? :jezor: bo V8 to juz by trzeba wzdłuz..lub za plecy..centralnie !!!!!!!!! :okej: :okej: :grin:



Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

Post autor: Macior » wt sty 09, 2007 14:56

NEMESIS pisze:
grzechu2410nn pisze:Witam tak jak w temacie przymierzam sie do tego na wiosne narazie zbieram info o tym mam zamiar do swojej trójki wsadzić 1.8 T z pasata B5 albo 1.8T V8 z audi A3 mam pytanko do tego czy a audi silnik wejdzie bez wiekszysz problemów bo wiem ze z pasata napewno . Mówie tu o slniku skrzyni kompie itdddddd
1.8T do trójki no problem...skrzynia wchodzi .. :grin: ale nie ta z passata... :green_fuck: ..silnik z passata to bardzo niewdzięczny temat do zastosowania poprzecznie...trzeba się uporać z paroma mykami..jest do przejścia oczywiście ale znacznie mniej kłopotu i lepszy efekt końcowy zapewni 1.8 T z MK4, octavii, A3 czy Leona !! :okej: Rozumiem że to 1.8TV8 to literówka ?? :jezor: bo V8 to juz by trzeba wzdłuz..lub za plecy..centralnie !!!!!!!!! :okej: :okej: :grin:
Jak chcesz pchać od Passata to trzeba zimienić miske i smok pompy oleju, kolektor dolotowy. Plusy tego silnika to duże porty ssące i wydechowe w silniku AEB, jak mnie pamięć nie myli to robili go od 97 do 99 roku.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt sty 09, 2007 15:42

z vw to taj jak z klockami lego, masz elementy to złozysz calosc, wszystko pasuje.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » wt sty 09, 2007 19:01

GTO pisze:z vw to taj jak z klockami lego, masz elementy to złozysz calosc, wszystko pasuje.
dobrze powiedziane :d

a co do 1.8T V8 - to raczej jest literówka... nie przypominam sobie, żeby VAG zrobił kiedykolwiek jakiś widlasty silnik o pojemności 1.8. :D chociaż inna sprawa, że zbudowali takie dziwactwo, jak V5... nie wiem szczerze mówiąc po co...


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

Post autor: NEMESIS » śr sty 10, 2007 02:23


Jak chcesz pchać od Passata to trzeba zimienić miske i smok pompy oleju, kolektor dolotowy. Plusy tego silnika to duże porty ssące i wydechowe w silniku AEB, jak mnie pamięć nie myli to robili go od 97 do 99 roku.
Mało..duzo za mało.....jeszcze trochę musisz pozmieniać....albo przerabiać :jezor:
GTO pisze:z vw to taj jak z klockami lego, masz elementy to złozysz calosc, wszystko pasuje.
Masz racje ŚWIETA PRAWDA..tylko każde dokupowane klocki cosik kosztuja... :jezor: ....a niektóre wyglądają lepiej !!! :grin:



Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

Post autor: Macior » śr sty 10, 2007 12:42

NEMESIS pisze:

Jak chcesz pchać od Passata to trzeba zimienić miske i smok pompy oleju, kolektor dolotowy. Plusy tego silnika to duże porty ssące i wydechowe w silniku AEB, jak mnie pamięć nie myli to robili go od 97 do 99 roku.
Mało..duzo za mało.....jeszcze trochę musisz pozmieniać....albo przerabiać :jezor:

Nie wiem jak w innych golfach ale w mk1 przerabia się rozrząd, miche, dorabia się jedną łape plus troche kabli i ma jeździć.



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

Post autor: NEMESIS » czw sty 11, 2007 01:33

Nie wiem jak w innych golfach ale w mk1 przerabia się rozrząd, miche, dorabia się jedną łape plus troche kabli i ma jeździć.
Masz racje ale jak juz oblatujesz fora i słuchasz przekazów to słuchaj do końca..przerabiasz rozrząd w silnikach które maja pompe wody poza rozrządem....zrób to w nowym z pompą wody na rozrządzie... :jezor: ..wtedy wstawiasz komplecik z łapkami z mk4 czy A3...czy z czego to tam było ...naturalnie poprzecznego... :okej: ..bez napinki ..pozdroo



Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

Post autor: Macior » czw sty 11, 2007 02:02

NEMESIS pisze:
Nie wiem jak w innych golfach ale w mk1 przerabia się rozrząd, miche, dorabia się jedną łape plus troche kabli i ma jeździć.
Masz racje ale jak juz oblatujesz fora i słuchasz przekazów to słuchaj do końca..przerabiasz rozrząd w silnikach które maja pompe wody poza rozrządem....zrób to w nowym z pompą wody na rozrządzie... :jezor: ..wtedy wstawiasz komplecik z łapkami z mk4 czy A3...czy z czego to tam było ...naturalnie poprzecznego... :okej: ..bez napinki ..pozdroo

Wtedy przerabiasz tylko ori łapę z mk1 i pasuje jak ulał na seryjne mocowania.

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Re: swap 1.6 na 1.8T mały kłopot

Post autor: NEMESIS » czw sty 11, 2007 02:49

Wtedy przerabiasz tylko ori łapę z mk1 i pasuje jak ulał na seryjne mocowania.
WWWOOOWWW respect !! :panna: Tego jeszcze nie widziałem.. :blush: ZWRACAM HONOR !! :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości