Mk3 1Z-odcina paliwo- jakie V maxy dopuszczalne na biegach?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Spider972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn paź 30, 2006 10:01
Lokalizacja: Kraków

Mk3 1Z-odcina paliwo- jakie V maxy dopuszczalne na biegach?

Post autor: Spider972 » wt sty 09, 2007 15:19

Czesc.
Odcina mi paliwo przy 4 tys obr/min na 3 biegu a przy 3 tys obr/min na 4 i 5 biegu. Ponad to V max obecnie to 130 km/h wiec troszku malo jak na to co producent podaje. Czytalem na forum ze to moze byc spowodowane zaworem N75 lub trybem awaryjnym.

Jednak spotkalem sie z dziwna opinia dla mnie ze tak moze byc, ze jest takie zabezpieczenie, ze tak ma odcinac paliwo, gdyz np. przy 4 tys obr/min na 4 biegu mozna by silnik rozerwac. Były osoby ktore tak mowily co jest dla mnie szmieszne.

Jezdzilem juz kilkoma tdikami i kazdy ciagnal do czeronego pola na kazdym biegu.

Golf ktorym jezdze nie mial fabrycznie w montowanego obrotomierza (byl zegarek teraz jest obrotomierz) i ktos powiedzial mojemu ojcu ze "widocznie jak nie bylo obrotomierza to odcinanie paliwa tak jak to wyzej opisalem jest poprawne zeby uchronic silnik przed usterka".

Osobiscie uwazam ze Golf powinien "ciagnac" obroty na kazdym biegu nawet po czerwonym polu (co jest oczywiscie nie dopuszczalne). Czy mam racje czy koledzy ojca?

Oraz jaki jest dopuszczalny V max na poszczegolnych biegach?

Prosze o odpowiedz.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » wt sty 09, 2007 16:44

no ja mam 1.9tdi 1z i ciągnie do czerwonego pola na każdym biegu
raz nawet na 2 wlazło na czerwone już ale wiem że tak nie można ale to było badanie vag nie dużo przekroczyłem . powinien wchodzić kazdy silnik na czerwone chyba ze słąby to na 5 biegu może nie dać rady ale przy 4 tys to mi autko płynie



Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » wt sty 09, 2007 16:45

Ja miałem na 4 vmax 175km/h i wtedy wskazówka obrotmierza była dokładnie na pierwszej czerwonej kresce. Dalej go nie ciągnąlem bo to nie benzyna i szkoda silnika. Choć pewnie i ponad 180km/h by poszedł na czwórce. Na piatce Vmax miałem 205km/h przy czym obroty były pomiedzy 4400 a 4500/min.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » wt sty 09, 2007 16:46

mój vmax 200 zamknęło licznik bo mam do 200 hehe



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt sty 09, 2007 22:31

Auto na VAGa diagnoza dynamiczna - nie ma czegos takiego jak dopuszczalny V-max na poszczegolnych biegach - to TDi - limiter nie pozwoli na przekrecenie silnika - co nie znaczy ze krecenie na maxa jest dla tego silnika zdrowe


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 171 gości