hehe ja wcale nie pisałem że ciągnie, poprostu ją głośno słychać, myśle że to jest to samo co u pdmcyc, pisze. Zobaczymy co będzie po wymianie złączkiRobertP pisze:Chomik napisał/a:
Ja mam dziurę przed katalizatorem, jeżdże już tak od kilku miesięcy i powoli ten świst zaczyna się robić uciążliwy, turbine słychać już przy 1000 obrotów
a to dziwne oryginalnie turbina zaczyna "brać" później przy ok.1900 RPM
ale to że ją słychać u Ciebie przy 1000 to wcale nie oznacza tez że już
"ciągnie"
Gwizd turbiny i nowy tłumik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
hehe a jak myślisz??ale czy u marcina999 chodzi o turbine z jego passata AFN czy o silnik 1Y w jego golfie ?
bo w tym pierwszym AFN to OK może być problem z notlaufem ale w tym drugim 1Y to jest niemożliwe ..., o który chodziło ?
mam zamiar pojezdzic jeszcze tym pasiakiem, mam nadzieje ze notlaufu nie bedzie a jak bedzie to sie bede wtedy martwił. Dopóki autko dobrze działa to jeżdze i nic nie grzebie-- to jest podstawowa zasada obslugi diesla
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
turbina w tych 110 konnych silnikach daje maksymalne cisnienie w granicach 1900 obr, czyli laduje wczesniej!RobertP pisze:a to dziwne oryginalnie turbina zaczyna "brać" później przy ok.1900 RPM
Jasne ze chodzilo mi o AFNa bo ma zmienna geometrie ta turbawka
[ Dodano: 12 Sty 2007 07:57 ]
marcin999, moze to nie jest regula ze jak swista to nie jest idealna. W kazdym razie jak u mnie zaczela byc slyszalna to mniej wiecej po 8 tys km zlapalem nota i potem coraz czesciej. Wyczyscilem ladnie i bylo wporzadku, bezglosna i jakby "mocniejsza"
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości