mkII g60 pytanie o kompresje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:57
Lokalizacja: Przemysl
Kontakt:

mkII g60 pytanie o kompresje

Post autor: Gitek » czw mar 10, 2005 09:23

Pytanie do osob ktore maja jakie kolwiek pojecie!!

Panowie a moze i Panie pytanie brzmi nastepujaco jaka jest prawidlowa kopresja w silniku PG w poradach wyczytalem ze jest to 8.0 ale czy na pewno??

Rozmawialem z kumplem ktory naprawde sie zan hmm lub stwarza takie pozory i on powiedzial ze ma byc 12 w co wierzyc za bardzo mi sie nie chce bo to przecierz silnik doladowanyi 12 to chyba troche za duzo?

Prosze o powazne opinie z gory dziekuje za kazda wypowiedz i Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: mkII g60 pytanie o kompresje

Post autor: Borys » czw mar 10, 2005 09:30

Gitek pisze:Pytanie do osob ktore maja jakie kolwiek pojecie!!

Panowie a moze i Panie pytanie brzmi nastepujaco jaka jest prawidlowa kopresja w silniku PG w poradach wyczytalem ze jest to 8.0 ale czy na pewno??

Rozmawialem z kumplem ktory naprawde sie zan hmm lub stwarza takie pozory i on powiedzial ze ma byc 12 w co wierzyc za bardzo mi sie nie chce bo to przecierz silnik doladowanyi 12 to chyba troche za duzo?

Prosze o powazne opinie z gory dziekuje za kazda wypowiedz i Pozdrawiam.
tu piszesz o 2 pojęciach i je mylisz
stopień spręzania 8:1 to zupełnie co innego niz ciśnienie spręzania 12

stopień sprezania zalezy od kształtu tłoka, wielkosci uszczekli pod głowica, kształtu głowicy

a cisnienie sprezania od stanu silnika, od tego czy pierścienie trzymają, czy zawory trzymają,
ciśnienie dasz rade zmierzyc manometrem

a stopnia sprezania niestety nie


www.vrservice.pl

Gitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:57
Lokalizacja: Przemysl
Kontakt:

Post autor: Gitek » czw mar 10, 2005 09:39

Borys, dobra objasniles mi jedna rzecz dzieki ale czy teraz mozesz mi powiedziec jakie ma byc cisnienie w g60 na cylindrach czy 12 to poprawna wartosc??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw mar 10, 2005 09:45

Gitek pisze:Borys, dobra objasniles mi jedna rzecz dzieki ale czy teraz mozesz mi powiedziec jakie ma byc cisnienie w g60 na cylindrach czy 12 to poprawna wartosc??
tak, jesli masz po 12 na kazdym to jest ok, oby nie zeszło ponizej 10 bo to juz zły znak, i trzeba myslec o jakims remoncie


www.vrservice.pl

Gitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:57
Lokalizacja: Przemysl
Kontakt:

Post autor: Gitek » czw mar 10, 2005 09:49

Borys, wielkie dzieki moj panie :prayer:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw mar 10, 2005 09:50

Gitek pisze:Borys, wielkie dzieki moj panie :prayer:

:pub:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw mar 10, 2005 22:20

A jakie powinien mieć sprężanie GTI 8V????

Jakie ma fabryczne a jakie jest dopuszczalne minimalne???


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw mar 10, 2005 23:08

Borys pisze:
Gitek pisze:Borys, dobra objasniles mi jedna rzecz dzieki ale czy teraz mozesz mi powiedziec jakie ma byc cisnienie w g60 na cylindrach czy 12 to poprawna wartosc??
tak, jesli masz po 12 na kazdym to jest ok, oby nie zeszło ponizej 10 bo to juz zły znak, i trzeba myslec o jakims remoncie

troche przesadziles z tym cisnieniem bo ja bym sie martwil jak pg mialby 12, bo to znak ze juz olej po pierscieniach wchodzi i uszczelnia a cisnienie jak dla mnie od 9 do 10 bar przy stopniu 8 jest jak znalazl, na marginesie ja cisnienie na cyl mam 7,5 bar na zimnym na cieplym nie przekracza 8,5 bar i jest igla tyle ze mam inny stopien o 0.5 stopnia


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt mar 11, 2005 08:29

apropos cisnienia sprezania to w doprezonym RPku mialem po 12.5 na kazdym garku.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt mar 11, 2005 19:25

Znalazłem dane !!! Powinien miec 10 a minimalne 7,5 !!! Chodzi tu o PB !!!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » pt mar 11, 2005 20:33

12 bardzo prawidłowa warosci :). W moim GX 1.8 8v 12 11 12 13.



Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » wt mar 15, 2005 02:13

panowie co wy piszecie przeciesz silnik G60 jest odprężony i prawidłowo ma mieć 8.0 bar na każdym cylindrze a nie żadne 12 czy 10. silniki z turbo mają mniejszą kompesje z tego powodu że do cylindrów jest pompowana wieksza ilość powietrza. jak by nie była zmniejszona kompresja to by poprostu występował samozapłon w cylindrze



Awatar użytkownika
crupez
Golf Lover
Golf Lover
Posty: 87
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: crupez » ndz kwie 10, 2005 20:20

Mialem pisac osobny temat, ale zobaczylem ten i sie dolaczam, ja mam cisnienie w RP 13,8 13,9 13,8,13,9 czy to nie za duzo, bo w danych jest napisane od 10 do 13 :/



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » sob paź 03, 2009 14:59

No więc w mk2 G60 jakie jest prawidłowe ciśnienie w cylindrze bo każdy pisze co innego, a akurat mam zdjęta głowice i znam swoje pomiary przed ściągnięciem i chciałbym porównać oraz przekonać sie czy zaglądać do pierścionków



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości