Szarpie silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie silnik
Witam
Ostatnio pojawił sie w moim aucie kolejny problem tzn. gdy przekroczę 3tyś obrotów silnik dziwnie przerywa tak po 1-2 sekundach co chwilę. Czy winą będzie tutaj zapchany filtr paliwa? Bo raczej wody w baku nie mam.
Ostatnio pojawił sie w moim aucie kolejny problem tzn. gdy przekroczę 3tyś obrotów silnik dziwnie przerywa tak po 1-2 sekundach co chwilę. Czy winą będzie tutaj zapchany filtr paliwa? Bo raczej wody w baku nie mam.
filtr paliwa patrząc od przodu auta (pod nim ) na lewej stronie pod tylnia belka baniaczek wielkosci małej szkalanki wymiana prosta zaopatrzyć się bys musiał w 2 opaski (cybanty)
[ Dodano: Nie Sty 07, 2007 18:20 ]
[ Dodano: Nie Sty 07, 2007 18:20 ]
sam to zrobisz a filtr KNEHT a23złmmksk pisze:Ile taki filtr z wymianą może kosztować?
- gkon
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:22
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
można sprawdzić na manometrze jakie podaje ciśnienie na załączonym zapłonie i odpiętej magistrali paliwowej jedz do mechaniora(elektryka) i onci sprawdzi co i jak
[url=http://cb-radio.pl][img]http://img209.imageshack.us/img209/7227/cbradio1zl2.png[/img][/url]
[img]http://www.cb-radio.pl/images/button2.gif%20[/img]
[img]http://www.cb-radio.pl/images/button2.gif%20[/img]
Potrzebujesz nasadkę bodajże 17 do odkręcenia nakrętek mocujących kosz z filtrem, dwie opaski do założenia na przewody po zdjęciu oryginalnych, nowy filtr i trochę samozaparcia przy sciąganiu kosza ze szpilek jak i przewodów paliwowych z króćców filtra. Na kosz są nasunięte metalowe podkładki z otworem (cos w stylu jak te do wkrętów mocujących chlapacze czy halogeny tylko większe). Brzeg tego otworu przy montażu wchodzi na gwint szpilki jak zapadka i przy demontażu trzeba po prostu cierpliwie zsuwać ją z koszem zwój po zwoju . A przewody paliwowe idące do filtra, jak to inne które nie były ściągane od 12 lat, też wymagają trochę perswazji i musisz je ściągnąć przed wyjęciem filtra z kosza (czyli najlepiej przed zdjęciem kosza ze szpilek). Póżniej konserwacja szpilek i nakrętek oraz montaż noweho w odwrotnej kolejności. Robótka prosta ale z kanału wygodniejsza i co najważniejsze bezpieczniejsza.
[img]http://img143.imageshack.us/img143/508/mylubuskaer5.jpg[/img]
Kiedyś gasło mi auto gdy np. dojeżdżałem do skrzyżowania wciskałem sprzęgło to wówczas silnik gasł. Mechanik przeczyścił przepustnicę posprawdzał wszystkie czujniki i w zasadzie już wszystko się unormowało, więc ten czujnik raczej jest dobry. Teraz szczególnie rano na zimnym silniku obroty zacinają się na ok 2 tyś tzn. puszczam gaz a obroty są na 2tyś po lekkim przygazowaniu wskakują do 1tyś. Ale da się z tym jeździć. Więc liczę na ten filtr. Mam nadzieję że już kiedyś był ten filtr wymieniany. Pozdrawiam
Od zapchanego filtra obroty nie rosną a raczej auto poprostu nie będzie miało kopa. Albo przepustnica ci się nie domyka, albo krokowiec szwankuje. Ściągnij pokrywę wtrysku (trzy śruby nasdka 10) i popatrz jak pracuje przepustnica (na włączonym silniku ).
[img]http://img143.imageshack.us/img143/508/mylubuskaer5.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 372 gości