Koszta swapu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gt2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
Kontakt:

Post autor: gt2 » pt sty 05, 2007 14:18

nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
a czy ja powiedziałem aby nie wkładać vr6 tylko vr6 żaden inny silnik ci tyle radochy nie da tylko licz się z czasem i kosztami


-----------------------------------------------
www.lcs.oz.pl :D

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt sty 05, 2007 17:27

VR pisze:
Borys pisze: a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T
nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
Borys co się stalo się, nie poznaje kolegi VR6 lepsze od 1,8T :chytry: , Alucard sluchaj Borysa MkI jest kultowy, VR6 jest kultowy, wiec beda tworzyc zgraną parę, powodzenia w projekcie
te mały, nie fiikaj :grin: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » sob sty 06, 2007 21:31

hehe... fajny macie dylemat panowie... VR6 vs 1.8T :P spoko... to jest walka emocji z rozsądkiem - rozsądek podpowiada, żeby wsadzić 1.8T, ale gdzieś tam po drugiej stronie powstrzymuje przed tym sentyment, do starego, dobrego, wielkiego i brutalnego wręcz VR6... hehe. ale jednak, jakkolwiek by się ten spór nie zakończył, to i tak pod maską wyląduje coś fajnego... :D


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

O(L)SZES
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 858
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:45
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: O(L)SZES » sob sty 06, 2007 23:34

obserwuje caly czas ten temat i widze ze jest duzo odpowiedzi ale nikt nie odpowiedzial na jedno kluczowe pytanie. koszta swapu?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz sty 07, 2007 00:16

O(L)SZES pisze:obserwuje caly czas ten temat i widze ze jest duzo odpowiedzi ale nikt nie odpowiedzial na jedno kluczowe pytanie. koszta swapu?
jak nie, 2500 jedna z firm che za przekładkę - sama robota


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Alucard
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 14:07
Lokalizacja: Częstochowa/Hamburg
Kontakt:

Post autor: Alucard » ndz sty 07, 2007 19:22

Witam ,
Moj Pasat juz sprawdzony - stan silnika okreslili jako bdb tylko pasowałoby kupic nowe poduszki ,oraz jak to powiedział pracownik "umyc go panie bo to katastrofa" :)
Natomiast do Mk1 zalecaja wsadzenie klatki na tył obspawanie w niektorych miejscach oraz wstawienie wzmocnień pod przenide błotniki- niewiem jak to sie fachowo nazywa + oasadzenie go na bardzo mocnym gwincie ostatecznie mzoe byc SUPERSPORTA

Dodatkowo za klatke 1300zl zawieszenie 1700 zl wiec widze ze juz sie robi gorąco.


pozdrawiam


Projekt 2009 [url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ec2408dff44b70d9][img]http://images35.fotosik.pl/58/ec2408dff44b70d9m.jpg[/img][/url]

By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pn sty 08, 2007 21:59

Alucard pisze:widze ze juz sie robi gorąco
ameryki przyjacielu niestety nie odkryłeś... podejmując temat Swapu nie miałeś chyba nadzieji, że zamkniesz się w tych dwóch czy trzech tysiącach? swap jak swap, tu może i da się w takiej kwocie zmieścić, może nawet mniej, jeśli masz silnik razem z gratami, kilku dobrych kumpli, zdolności do mechaniki i jakiś w miarę dobrze wyposażony garaż. w tym momencie koszta samej przekładki silnika znacznie się redukują. ale trzeba pamiętać, że generalnie tuning to zjawisko lawinowe - jedna modyfikacja pociąga za sobą kolejną, ta kolejną i tak dalej... więc swap, szczególnie na jednostkę duzo mocniejszą, większą i cięższą od seryjnej wiąże się z przeróbkami obejmującymi właściwie cały samochód. No i właśnie dlatego koszty w pewnym momencie zaczynają rosnąć wykładniczo...
Alucard pisze:do Mk1 zalecaja wsadzenie klatki na tył
no, jeśli jesteś związany emocjonalnie z własnym tyłkiem, to fajnie byłoby mieć coś takiego dla własnego bezpieczeństwa....
Alucard pisze:obspawanie w niektorych miejscach
ja na ich miejscu zaleciłbym obspawanie wszystkiego co tylko się da... całego nadwozia.
Alucard pisze:wstawienie wzmocnień pod przenide błotniki- niewiem jak to sie fachowo nazywa
ja szczerze mówiąc też nie wiem... :D może chodziło o rozpórki?
Alucard pisze:oasadzenie go na bardzo mocnym gwincie ostatecznie mzoe byc SUPERSPORTA
niestety, ale Supersport b a r d z o mocnym gwintem nie jest... pochodzi raczej z dolnej półki tego typu produktów. tu również wchodzi temat własnego bezpieczeństwa... ja bym jednak tak "przy okazji" zainwestował co najmniej w Weiteca na przykład... albo i coś lepszego, może KW? Apsik o ile dobrze pamiętam ma w swoim G60 KW variant 2... i chyba nie narzeka.

[ Dodano: Pon Sty 08, 2007 21:07 ]
Alucard pisze:Moj Pasat juz sprawdzony - stan silnika okreslili jako bdb
gratuluję, w tym momencie naprawdę masz powód do radości, bo to pozytywnie wpłynie na koszty przekładki... przynajmniej w sam silnik już nie musisz inwestować :D


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
Alucard
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 14:07
Lokalizacja: Częstochowa/Hamburg
Kontakt:

Post autor: Alucard » wt sty 09, 2007 09:24

Jezeli chodzi o ten gwint to poprostu powiedziano mi ze "ostatecznie mzoe byc" czyli tak zeby tylko był ale tez zalecali inne . Co do kosztów to faktycznie lawina juz poleciała z tego co obliczylismy zamknie sie w ok 6500 + - , Najgorsze teraz jest to czekanie :(


Pozdrawiam


Projekt 2009 [url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ec2408dff44b70d9][img]http://images35.fotosik.pl/58/ec2408dff44b70d9m.jpg[/img][/url]

By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości