mk1/mk2 Podniesienie mocy - Czy możliwe? 1.6D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mk1/mk2 Podniesienie mocy - Czy możliwe? 1.6D
Witam. Z racji tego, że mam w swoim golfiku silnik z mk2 temat podzielony.
Otóż od dłuższego czasu studiuje strony internetowe w poszukiwaniu porad o przerabianie silników diesla... z benzyniakami robiłem wiele rzeczy... Ale czy można w jakiś sposób ponieść moc zwykłego dieselka oprócz uturbienia? Wolał bym zostać przy zwykłej jednostce bez sprężarki, ale w razie czego mam turbinę i kolektor z 1.6 TD.
Zwracam się do Was z 2 pytaniami:
- Czy możliwe jest zrobienie czegoś z silniczkiem żeby dodało mu to choć odrobinę wigoru bez uturbienia?
- Czy oprócz zmiany kolektora/wydechu/obudowy filtra powietrza i doprowadzenia do turbiny oleju wymagane są jakieś przeróbki ?? Bo zastanawiam się czy głowica to wytrzyma...
Będe wdzięczny za odpowiedzi Pozdrawiam Mariusz
Otóż od dłuższego czasu studiuje strony internetowe w poszukiwaniu porad o przerabianie silników diesla... z benzyniakami robiłem wiele rzeczy... Ale czy można w jakiś sposób ponieść moc zwykłego dieselka oprócz uturbienia? Wolał bym zostać przy zwykłej jednostce bez sprężarki, ale w razie czego mam turbinę i kolektor z 1.6 TD.
Zwracam się do Was z 2 pytaniami:
- Czy możliwe jest zrobienie czegoś z silniczkiem żeby dodało mu to choć odrobinę wigoru bez uturbienia?
- Czy oprócz zmiany kolektora/wydechu/obudowy filtra powietrza i doprowadzenia do turbiny oleju wymagane są jakieś przeróbki ?? Bo zastanawiam się czy głowica to wytrzyma...
Będe wdzięczny za odpowiedzi Pozdrawiam Mariusz
VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
1.6D jest raczej ekonomiczy a nie dynamiczny !!:PP Wiem bo miałem i autko naprawde super ) A jesli chodzi o pytanie to proponuje zrobić tłumik przelotowy !! To moze go troche domuli )DJ_Mouse pisze:Zwracam się do Was z 2 pytaniami:
- Czy możliwe jest zrobienie czegoś z silniczkiem żeby dodało mu to choć odrobinę wigoru bez uturbienia?
DJ_Mouse pisze:- Czy oprócz zmiany kolektora/wydechu/obudowy filtra powietrza i doprowadzenia do turbiny oleju wymagane są jakieś przeróbki ?? Bo zastanawiam się czy głowica to wytrzyma...
NIE OPŁACALNA ROBOTA !!!
Pozatym silni moze i troche nim pojezdzisz ale po chwili nie wytrzyma !!
Pozatym to sie wogole nie opłaca !! Ja sam miałem D i szukałem sobie TD !! Nie miałem duzo kasy !! Gadałem tu z uzytkownikami i mowili ze za 1200 zł kupowali TD silniki w super stanie nie powiem ze sie wtedy napliłem i postanowiłem sprzedać mojego i w tym samy czasi dokładająć niewiel kupić TD )
Znalazłem okazje SPROWADZONY Z NIEMIC SILNIK osoba z bytomi sie tym zajuje !! Oddałem mu mojego dieselka(stan super !! pali na dotyk oleju wogole nie brał) dopłaciłem 300 zł i mam TD(tez w super stanie) !! W sumie mnie to wyszło 500 zł bo 3a było dokupić filtry paski itd )))
Sprzedaj sowjego !! nagaraj sobie TD albo zro ja ja znajdz kogoś kto sie tym zajmuje i wymień sie z dopłatą
hmm... To już nawet kupił bym TD bez turbawki bo turbo i kolektor mam ... swój silniczek w sumie też mógłbym sprzedać bo jest naprawdę dobrym stanie, przy -9 oC na 2 świecach zapalił bez problemu, kopcenia też nie przyuważyłem... Może ma ktoś na stanie taki silniczek...?
A co do tłumika już jest przelotowy
A co do tłumika już jest przelotowy
VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
chyba od tej samej osoby bralismy silnikosoba z bytomi sie tym zajuje
przelotowy nic nieda w wolnossacym,wsadz od TD wydech,ssacy od 1.9D,dawke paliwa i dobrze odmulic go to bedzie szedl jak nie 1.6D
jesli masz caly zestaw turbo to powinien wytrzymac jesli mniejsze cisnienie ustawisz niz jest z 0.6 do 0.4 daje przyklad
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Krzylu, hehe mieszka na taki zadupiu ze trudno tafić :PP nie bede podawać ulicy ale ja ładnie sie nagłowiłem stojąc 30 min na skrzyzowaniu i szukająć ulico koło ktorej stoje :PP
A moze bo miał TD ic i miał zwykłego TD którego ja wziąłem i musze powiedzieć ze silniczek igła !! chodzi super a i gwarancje rozruchową oczywiscie miesiąc dał Więc osoba godna zaufania
[ Dodano: Pon Sty 08, 2007 20:03 ]
A moze bo miał TD ic i miał zwykłego TD którego ja wziąłem i musze powiedzieć ze silniczek igła !! chodzi super a i gwarancje rozruchową oczywiscie miesiąc dał Więc osoba godna zaufania
[ Dodano: Pon Sty 08, 2007 20:03 ]
jaki bedzie koszt kupna takiego ??? Bo ja po swapie mam niestety od dieselka jeszcze ( fundusze mnie ograniczają:( studia i te sprawyKrzylu pisze:wsadz od TD wydech
- PePeNiEbKo
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz gru 03, 2006 04:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
w dieslu to raczej duzo Ci nie da nie wiem nawet czy spaliny diesla nie zabiją zamulą troche tej strumienicy ://Krzylu pisze:A ja w moim 1.6 D mam strumienice, daje to coś, czy przymula raczej autko? i z czym to się je?
Strumienica - powoduje szybszy wylot spalin przez co auto sie tak nie męczy Montuje sie je jak najblizej silnika , najczęsciej zamiast katalizatora Tak jak pisałem powoduje ruch wirowy przez co spaliny szybciej wylatują
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości