jeszcze raz o termostatach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pn sty 08, 2007 00:51

jeśli termostat jest załóżmy te 87 stopni to temperatura silnika powinna być na poziomie około tych 87 stopni-czyli może się zdarzyć temperatura ok 95 stopni(przed wyższą chroni wentylator) a może być i niższa-nawet te 80-np. przy intensywnym ogrzewaniu i jeździe z niską prędkością obrotową silnika(niskie obroty silnika,powolny przepływ cieczy przez intensywnie wychładzaną nagrzewnicę-działa ona wtedy jak mała chłodnica, może to też być zabita nagrzewnica przez co właśnie jest powolny przepływ cieczy ale wtedy powinno być słabe ogrzewanie)
olek256 -masz rację-silnik benzynowy kupę energii zamienia w ciepło, silnik diesla-dokładnie już nie pamiętam- potrzebuje dla poprawnej pracy jakieś 60-80% ciepła które sam wytwarza na ogrzanie samego siebie dlatego może się on dłużej nagrzewać
tyle co mogę powiedzieć od siebie


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

alwarro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 21:17
Lokalizacja: Żyrardów

termostat

Post autor: alwarro » pn sty 08, 2007 03:00

Tak od 6 roku życia już w tym siedze także trochęwiem,a co do termostatów wahlera to raz w jednym aucie wymieniałem 3 razy i było żle także teraz kupiłem oryginalny vw i jest super , nie ma jak oryginał :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 102 gości