Kontrolka oleju ciągle pipczy...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka oleju ciągle pipczy...
Witam mam poważny problem posiadam golfa gto2.0 v8 z 96 roku przebieg 240 tys. Gdy mocno przyśpieszam autem lub gdy silnik wchdozi na wysokie obroty nagra zaświeta się i pipczy kontrolka oleju niewiem co ejst. niedzieje się to zawsze... raz chodzi dobrze i można cisnąć a raz co chwile się zapala i się drze musze wtedy zgasić silnik i ponownie odpalić wtedy się uspokaja ale za chwle dzieje się to samo. Auto było sprawdzane przez mechanika komputerowo i wogule i niewykrył żadnych błędów. Niewiem co jest niewiem od czego to zależy... bardzo mnie nurtuje ten problem ponieważ niewiem czy jechać czy się zatrzymeć. NIewiem czy to błąd w elektronice czy co .
JEszcze jeden problem który mam to silnik w trrazie niełąpie mi odpowiedniej temperatuwry tylko utrzymuje się na poziomie 60 ( na polu około zera ).
Prosze mi pomóc bo bardzo przyrke jest gdy podczas jazdy zapala się kontrolka oleju i się drze... a silnik niby sprawny w 100%
[ Dodano: 03 Sty 2007 19:13 ]
A jeszcze jedna uwaga działo się to przed wymianą oleju. gdy go wymieniłem wraz z filtrem problem znikł i było ok. teraz auto postało 3 tygodnie bo mnie niebyło. odpalam i problem jest spowrotem POMOOOOCY
JEszcze jeden problem który mam to silnik w trrazie niełąpie mi odpowiedniej temperatuwry tylko utrzymuje się na poziomie 60 ( na polu około zera ).
Prosze mi pomóc bo bardzo przyrke jest gdy podczas jazdy zapala się kontrolka oleju i się drze... a silnik niby sprawny w 100%
[ Dodano: 03 Sty 2007 19:13 ]
A jeszcze jedna uwaga działo się to przed wymianą oleju. gdy go wymieniłem wraz z filtrem problem znikł i było ok. teraz auto postało 3 tygodnie bo mnie niebyło. odpalam i problem jest spowrotem POMOOOOCY
Pzdr ;]
Re: Kontrolka oleju ciągle pipczy...
Moze byc zwarcie w przewodzie z czujnika cisnienia olejuSplo pisze:Witam mam poważny problem posiadam golfa gto2.0 v8 z 96 roku przebieg 240 tys. Gdy mocno przyśpieszam autem lub gdy silnik wchdozi na wysokie obroty nagra zaświeta się i pipczy kontrolka oleju niewiem co ejst. niedzieje się to zawsze... raz chodzi dobrze i można cisnąć a raz co chwile się zapala i się drze musze wtedy zgasić silnik i ponownie odpalić wtedy się uspokaja ale za chwle dzieje się to samo. Auto było sprawdzane przez mechanika komputerowo i wogule i niewykrył żadnych błędów. Niewiem co jest niewiem od czego to zależy... bardzo mnie nurtuje ten problem ponieważ niewiem czy jechać czy się zatrzymeć. NIewiem czy to błąd w elektronice czy co .
JEszcze jeden problem który mam to silnik w trrazie niełąpie mi odpowiedniej temperatuwry tylko utrzymuje się na poziomie 60 ( na polu około zera ).
Prosze mi pomóc bo bardzo przyrke jest gdy podczas jazdy zapala się kontrolka oleju i się drze... a silnik niby sprawny w 100%
[ Dodano: 03 Sty 2007 19:13 ]
A jeszcze jedna uwaga działo się to przed wymianą oleju. gdy go wymieniłem wraz z filtrem problem znikł i było ok. teraz auto postało 3 tygodnie bo mnie niebyło. odpalam i problem jest spowrotem POMOOOOCY
A co do temperatury to zobacz czy termostat nie siadł, bo stawiam na termostat ze padł .
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 15:46
- Lokalizacja: slaskie
- Kontakt:
jak oleju nie bierze to też stawiam na pompę olejową lub jakieślukasz1824 pisze:hej ja jestem pewny ze to jest papa olejowa bo mkialem ta sama sytuacje
"kluchy olejowe (jak budyń)" w obiegu w co wątpię i niezmiernie rzadko się zdarza
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pt sty 05, 2007 18:55
- Lokalizacja: ELBLĄG
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pt sty 05, 2007 18:55
- Lokalizacja: ELBLĄG
nie wiem czy wysłało mi prywatną wiadomość.
podłącz niebieski czujnik ( proponuję kupić nowy- koszt około 11 pln-klucz nr 24) jak wymiana nie pomoże to w dolnej części silnika( patrząc od góry) znajduje się 2 czujnik, który sądze ze jest powodem. jak go nie znajdziesz to pojedź na pierwszy lepszy zakład i zapytaj się gdzie on jest. nie odłączaj przewodów bo jak naprawdę stracisz ciśnienie to nie b ędziesz wiedział kiedy i zatrzesz. powodzenia.
podłącz niebieski czujnik ( proponuję kupić nowy- koszt około 11 pln-klucz nr 24) jak wymiana nie pomoże to w dolnej części silnika( patrząc od góry) znajduje się 2 czujnik, który sądze ze jest powodem. jak go nie znajdziesz to pojedź na pierwszy lepszy zakład i zapytaj się gdzie on jest. nie odłączaj przewodów bo jak naprawdę stracisz ciśnienie to nie b ędziesz wiedział kiedy i zatrzesz. powodzenia.
czesc
ja miałem ten sam problem jak silnik był zimny to nic nie piszczało jak sie rozgrzał to przy 2000rpm zaczynał piszczec, pojechałem do warsztatu zeby mi cisnienie najpierw zmierzyli na pompie(tobie tez to proponuje) okazało sie ze cisnienie jest bdb wiec mechanior powiedział ze to czujnik cisnienia (u mnie jest brazowy od wysokich obrotow)po wymianie niby było chwilke lepiej ale ciagle to samo, pozniej ktos mi powiedział ze to moze byc wina oleju zmieniłem na gestrzy i było to samo, *#cenzura#***a mnie brała jak mi to piszczało,chciałem to nawet odłaczyc co sie okazało to 1 z 4 panewek była peknieta a ja na niej byłem 2 razy w niemczech 4razy 2500km
ja miałem ten sam problem jak silnik był zimny to nic nie piszczało jak sie rozgrzał to przy 2000rpm zaczynał piszczec, pojechałem do warsztatu zeby mi cisnienie najpierw zmierzyli na pompie(tobie tez to proponuje) okazało sie ze cisnienie jest bdb wiec mechanior powiedział ze to czujnik cisnienia (u mnie jest brazowy od wysokich obrotow)po wymianie niby było chwilke lepiej ale ciagle to samo, pozniej ktos mi powiedział ze to moze byc wina oleju zmieniłem na gestrzy i było to samo, *#cenzura#***a mnie brała jak mi to piszczało,chciałem to nawet odłaczyc co sie okazało to 1 z 4 panewek była peknieta a ja na niej byłem 2 razy w niemczech 4razy 2500km
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 342 gości