Witam!
Mój koleś zgłosił się do serwisu bo mu gdzieś uciekał płyn chłodniczy. Kolega jest zielony i w serwisie powiedzieli mu że wykonali pomiar metodą pośrednią i stwierdzili ze strzelona jest uszczelka pod glowicą i płyn dostaje się do silnika (nie powiedzieli czy do cylindrów czy do oleju). oczywiście wymienili uszczelkę, skasowali 750PLN i cześć.
Z tego co mówił dolewał 0,5 litra płynu raz na kwartał, żadnych problemów z odpaleniam czy pracą silinika, olej czysty, żadnego masła pod korkiem wszystko wyglądało OK.
Teraz pytanko czy go zrobili w balona z tym pomiarem pośrednim który polegał na analizie spalin. Czy naa podstawie zawartości CO2(??) w spalinach stwierdzili uwalona uszczelkę (tak właśnie zawartości CO2)??
Wg mnie to go *#cenzura#* bez mydła na 750zł.
Co wy na to???
Uszczelka pod głowicą - metoda pośrednia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Uszczelka pod głowicą - metoda pośrednia
******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Oleju wcale nie dolewał. Wg mnie to gdzieś na przewodach albo z pod korka gubił płyn. Ale to mało wazne - najwazniejsze jest to czy wogóle istnieje jakaś metoda pośrednia pozwalająca na podstawie analizy spalin stwierdzić że wywaliło uszczelke pod głowicą.
******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Jest taki preparat, którym sprawdza się obecność spalin w układzie chłodzenia (nie wiem jak się to nazywa). zamiast korka na zbiorniczku wyrównawczym umieszcza się rurkę, wyglądającą trochę jak ta do dymionów z winem i wlewa do niej jakiś płyn, jak zabarwi się na zielono to świadczy o nieszczelności uszczelki pod głowicą
Pzd
Pzd
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 579 gości