[mkII] nierówna praca silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mkII] nierówna praca silnika
Mam pewien problem i uprzejmie proszę o pomoc.
Jeżdzę Mk2 1,8 66KW(pojedynczy wtrysk paliwa) bez gazu, rok prod. 1991.
Samochód po zagrzaniu silnika (zarówno na wolnych obrotach jak i po zdjęciu nogi z gazu jadąc na biegu) bardzo nie równo pracuje, wskażnik obrotomierza "biega" pomiędzy 800 a 1000 obrotów czemu towarzyszy bardzo nie równa praca silnika.
Jednocześnie chciałem poinformować że olej, filtr oleju, filtr paliwa, rozrząd (pasek i napinacz), uszczelka pod klawiaturą i świece zostały wymienione ok. 2 000 km temu, przewody wysokiego napięcia i czujnik temperatury sprawdzony (założyłem stary bo nie było różnicy) kilka dni temu.
W zakładzie diagnostyki (po podłączeniu do komputera?!) stwierdzono że nie został poprawnie zaprogramowany komputer wtrysków po podłączeniu akumulatora po ładowaniu jednak i ten wariant wyeliminowałem poprzez ponowne podłączenie i pozwolenie komputerowi się zaprogramować (czekałem z właczeniem zapłonu kilka godzin).
Uprzejmie proszę o pomoc ponieważ nie potrafię sobie z tym poradzić.
Pozdrawiam.
Jeżdzę Mk2 1,8 66KW(pojedynczy wtrysk paliwa) bez gazu, rok prod. 1991.
Samochód po zagrzaniu silnika (zarówno na wolnych obrotach jak i po zdjęciu nogi z gazu jadąc na biegu) bardzo nie równo pracuje, wskażnik obrotomierza "biega" pomiędzy 800 a 1000 obrotów czemu towarzyszy bardzo nie równa praca silnika.
Jednocześnie chciałem poinformować że olej, filtr oleju, filtr paliwa, rozrząd (pasek i napinacz), uszczelka pod klawiaturą i świece zostały wymienione ok. 2 000 km temu, przewody wysokiego napięcia i czujnik temperatury sprawdzony (założyłem stary bo nie było różnicy) kilka dni temu.
W zakładzie diagnostyki (po podłączeniu do komputera?!) stwierdzono że nie został poprawnie zaprogramowany komputer wtrysków po podłączeniu akumulatora po ładowaniu jednak i ten wariant wyeliminowałem poprzez ponowne podłączenie i pozwolenie komputerowi się zaprogramować (czekałem z właczeniem zapłonu kilka godzin).
Uprzejmie proszę o pomoc ponieważ nie potrafię sobie z tym poradzić.
Pozdrawiam.
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Źle zrobiłeś z tym resetem kompa!
Nie masz czekac z włączeniem zapłanu kulka godzin.
Odłączasz klemę i zapalasz silnik. Pozwalasz by pracował na wolnych obrotach aż włączy się wentylator !!!
To jest reset kompa !!!
(tylko nie wiem czy w RP to działa...???)
Niech się ktoś mądry wypowie !!!
Nie masz czekac z włączeniem zapłanu kulka godzin.
Odłączasz klemę i zapalasz silnik. Pozwalasz by pracował na wolnych obrotach aż włączy się wentylator !!!
To jest reset kompa !!!
(tylko nie wiem czy w RP to działa...???)
Niech się ktoś mądry wypowie !!!
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
przede wszystki sprawdz za pomaca kodow blyskowych co mu dolega, zanim cokolwiek wymieniac bedziesz chcial....
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
No to jest chyba logiczne !!!! Nie doszukuj się drobnostek w postach !!!!kwiatekm pisze:Panowie czego tu nie rozumiem jak mozna:
"Odłączasz klemę i zapalasz silnik. Pozwalasz by pracował na wolnych obrotach aż włączy się wentylator !!!"
Przeciez aby zapalic to chyba klema musi byc podlaczona. Jak mozna dokładniejsza instrukcje to poproszę
Chodziło o ogólną zasadę!!!
A może chcesz tak: idziesz do domu po klucz do garazu, jesli smochód jest na dworze to otwierasz samochód i następnie....
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Weź przeczytaj powoli dokładnie 2 pierwsze posty z tego tematu!!!!!
1. Odłączasz kleme (-) na 30 minut.
2. Po 30 minutach podłączasz kleme (-)
3. Zapalasz silnik i nie dodajesz gazu.
4. Czekasz aż włączy się wentylator chłodnicy
5. Ruszasz w drogę albo wyłączasz silnik!
To jest reset kompa !!!!!
1. Odłączasz kleme (-) na 30 minut.
2. Po 30 minutach podłączasz kleme (-)
3. Zapalasz silnik i nie dodajesz gazu.
4. Czekasz aż włączy się wentylator chłodnicy
5. Ruszasz w drogę albo wyłączasz silnik!
To jest reset kompa !!!!!
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 358 gości