Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Bedzie chyba troche bardziej dymił (u mnie tak było ale ja nie piłowałem podkładki tylko obróciłem bolec !!!! większym wcięciem)rogra pisze:czy po tej przeróbce tego bolca trzeba coś dalej robić?np,regulować dawkę paliwa lub ciśnienie ?czy wystarczy tylko sam bolec i efekt już będzie widoczny
Moze troszeczke poczujesz ze wczesniej sie zbiera ale dla efektu i zredukowania dymienia bedziesz musiał zwiększyć cisnienie na turbinie
(tak mi tu napisano:P)
Tez sie do tego zabieram ale czekam na kase na MBC i Boost Gauge
zaprzal, zaprzal, Witam a czy nie mozna poprostu zamienic tych membram dac z golfa 2 ???bedzie to pasowalo iczy bedzie kopcil??
[ Dodano: 06 Sty 2007 14:41 ]
zaprzal[/b Witam a czy nie mozna poprostu zamienic tych membram razem z tym bolcem dac z golfa 2 TD ???bedzie to pasowalo i czy bedzie kopcil??trzeba jeszccze cos zrobic??
[ Dodano: 06 Sty 2007 14:43 ]
zaprzal[/b Witam a czy nie mozna poprostu zamienic tych membram razem z tym bolcem dac z golfa 2 TD ???bedzie to pasowalo i czy bedzie kopcil??trzeba jeszccze cos zrobic??
[ Dodano: 06 Sty 2007 14:44 ]
zaprzal[/b Witam a czy nie mozna poprostu zamienic tych membram razem z tym bolcem dac z golfa 2 TD ???bedzie to pasowalo i czy bedzie kopcil??trzeba jeszccze cos zrobic??
[ Dodano: 06 Sty 2007 14:41 ]
zaprzal[/b Witam a czy nie mozna poprostu zamienic tych membram razem z tym bolcem dac z golfa 2 TD ???bedzie to pasowalo i czy bedzie kopcil??trzeba jeszccze cos zrobic??
[ Dodano: 06 Sty 2007 14:43 ]
zaprzal[/b Witam a czy nie mozna poprostu zamienic tych membram razem z tym bolcem dac z golfa 2 TD ???bedzie to pasowalo i czy bedzie kopcil??trzeba jeszccze cos zrobic??
[ Dodano: 06 Sty 2007 14:44 ]
zaprzal[/b Witam a czy nie mozna poprostu zamienic tych membram razem z tym bolcem dac z golfa 2 TD ???bedzie to pasowalo i czy bedzie kopcil??trzeba jeszccze cos zrobic??
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
Matii1986, jak jesteś zainteresowany to mam taki pin na handel jest to opcja bardziej tuningowa niż fabryczny z 1.6 TD bo ten co mam w najcieńszym miejscu ma 4.5 mm (1.6 5.5 mm). jak jesteś zainteresowany to odezwij się na pw.
[ Dodano: Nie Sty 07, 2007 10:11 am ]
oczywiście jest to asymetryczny fabryczny pin.
[ Dodano: Nie Sty 07, 2007 10:11 am ]
oczywiście jest to asymetryczny fabryczny pin.
Nissan Patrol K160
zaprzal,no tak tylko ze nie wiem jak zwiekszyc cisnienie a nie mam takiej turbiny jak na zdjeciu wyrzej jest inna:( samochód jest 93 rok i wersja GTD silnik AAZ
[ Dodano: 07 Sty 2007 13:19 ]
Trochim, Trochim, Dziekuje Ci propozycje ale najpierw sprobuje na 1.6 zobacze jak bedzie chodzi a potem bede dalej modyfikowal!!Pozdrawiam
[ Dodano: 07 Sty 2007 14:15 ]
zaprzal, na tabliczce znamionowej jest pelno jakis numerów i pisze tylko K14 7009 cos takiego jest czy wiesz jak Tu sie podnosci cisnienie??
[ Dodano: 07 Sty 2007 13:19 ]
Trochim, Trochim, Dziekuje Ci propozycje ale najpierw sprobuje na 1.6 zobacze jak bedzie chodzi a potem bede dalej modyfikowal!!Pozdrawiam
[ Dodano: 07 Sty 2007 14:15 ]
zaprzal, na tabliczce znamionowej jest pelno jakis numerów i pisze tylko K14 7009 cos takiego jest czy wiesz jak Tu sie podnosci cisnienie??
ja chętnie kupię taką pompę z boost pinem bo mam tą standard w 1V, ale chciałbym oryginalną bez żadnych "udziwnień" w razie co proszę o oferty na kuba.gda@wp.pl
ps. jak zmieniam pompę muszę zrobić połączenie z kolektorem - czyli trzeba go zdjąć do wiercenia otworu bo inaczej cały syf wpadnie do środka ? czy są jakieś szybsze metody
ps. jak zmieniam pompę muszę zrobić połączenie z kolektorem - czyli trzeba go zdjąć do wiercenia otworu bo inaczej cały syf wpadnie do środka ? czy są jakieś szybsze metody
dziś odkręciłem tą gruszkę tzn. te 4 śrubki zdjąłem pokrywę i się trochę zdziwiłem bo na membramię zobaczyłem olej i to dość dużo wszystko wyczyściłem i przestawiłem membramę tak jak trzeba potem wszystko skręciłem i zrobiłem jazdę próbną okazalo się że efekt widać po pierwszej jeździe auto dużo lepiej się zbiera,ale teraz moje pytanko czy to wszystko?bo jeszcze czytałem na 1 stronie że można coś z tą sprężyną zrobić i z podkładką?co mogę z tym zrobić i jakie efekty będą i jeszcze jedno silnik zaczął mocniej kopcić na czarno idzie to zlikwidować ?i co da mi zwiększenie dawki paliwa czy warto?
-
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
- Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
- Kontakt:
Witam. Mam pytanie do znawców tematu. Mam Passata 1,6 RA. Jakiś czas temu już zrobiłem z LDA czyli obróciłem ten grzybek i zpiłowałem podkładke. Na początku strasznie kopcił ale wymieniłem wtryski i częściowo pomogło , ale podczas dodawania gazu kiedy stoi albo jedzie sie powoli na wolnych obrotach to kopci, przy wyższych obrotach kopcenie ustaje. Co może być tego przyczyna?? Mierzyłem ostatnio cisnienie turbiny i wyszło mi 8,5 - 9,5 bar. Turbina to Garret. I tu następne pytanie czy można podnieśc jej ciśnienie i jak to zrobić i do jakiej granicy? Bo prawdopodobnie jest za mała dawka powietrza. Proszę o odpowiedź ludzi którzy sie na tym znają. /z góry dziękuje.
Pozdr.
Pozdr.
-
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
- Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
- Kontakt:
Oki. Wielkie dzięki ale mam jeszcze jedno pytanie co to jest to MBC???tomcio666 pisze:Raczej na pewno 0.85-0.95 bar, w garrecie chyba tylko MBC pozostaje bo nie ma regulacji na WG a jak jest to podnieś tak na 1.1 bara http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82360bm86 pisze:8,5 - 9,5 bar.
Manual Boost Control-urzadzenie dzieki ktoremu recznie mozesz ustawiac cisnienie.bm86 pisze:MBC
http://moto.allegro.pl/item159320408_ma ... o_mbc.html
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości