Pęcheże powietrza w ukladzie paliwowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw gru 28, 2006 16:15
- Lokalizacja: Głuszuca
- Kontakt:
Pęcheże powietrza w ukladzie paliwowym
Witam wszystkich
pytanko: czy to normalne ze w przewodzie paliwowym wychodzacym z filtra paliwa do pompy moga byc pęcheze powietrza??? apropos mam problem z odpaleniem golfa jak jest cieply ale spece powiedzieli mi ze musze sprawdzic kąt wtrysku.
dzieki za info
Mk4 1,9tdi 110 KM AHF 99r
pytanko: czy to normalne ze w przewodzie paliwowym wychodzacym z filtra paliwa do pompy moga byc pęcheze powietrza??? apropos mam problem z odpaleniem golfa jak jest cieply ale spece powiedzieli mi ze musze sprawdzic kąt wtrysku.
dzieki za info
Mk4 1,9tdi 110 KM AHF 99r
kamil
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pt sty 05, 2007 18:55
- Lokalizacja: ELBLĄG
Miałem założyć temat, ale użyłem szukaja i zdziwiłem się, jak popularny to temat.
Pierwsze, co zauważyłem po zakupie auta, to te słynne pęcherzyki w rurce biegnącej z filtra do pompy. Zapala super, ale lubi od razu zgasnąć i myślę, że to przez to powietrze.
Mechanik zalecił mi wymianę filtra, ale czytając podobne posty widzę, że sama wymiana filtra może nie wystarczyć. Raczej myślę, że to nie przez filtr, który powinien być szczelny, tylko przez nieszczelne połączenia z filtrem. Co od razu kupić oprócz filtra? Piszecie o oringach, ale gdzie one są? Tak samo - zaworek, ale który to?
Przewody paliwowe są zaciskane "ściskanymi" opaskami" Może lepiej od razu wymienić na te skręcane na śrubokręt? Chyba mocniej zasisną się i lepiej uszczelnią.
Co jeszcze zrobić żeby mieć pewność, że wyeliminuję pęcherzyki?
[ Dodano: 28 Sty 2007 19:31 ]
Miałem założyć temat, ale użyłem szukaja i zdziwiłem się, jak popularny to temat.
Pierwsze, co zauważyłem po zakupie auta, to te słynne pęcherzyki w rurce biegnącej z filtra do pompy. Zapala super, ale lubi od razu zgasnąć i myślę, że to przez to powietrze.
Mechanik zalecił mi wymianę filtra, ale czytając podobne posty widzę, że sama wymiana filtra może nie wystarczyć. Raczej myślę, że to nie przez filtr, który powinien być szczelny, tylko przez nieszczelne połączenia z filtrem. Co od razu kupić oprócz filtra? Piszecie o oringach, ale gdzie one są? Tak samo - zaworek, ale który to?
Przewody paliwowe są zaciskane "ściskanymi" opaskami" Może lepiej od razu wymienić na te skręcane na śrubokręt? Chyba mocniej zasisną się i lepiej uszczelnią.
Co jeszcze zrobić żeby mieć pewność, że wyeliminuję pęcherzyki?
Pierwsze, co zauważyłem po zakupie auta, to te słynne pęcherzyki w rurce biegnącej z filtra do pompy. Zapala super, ale lubi od razu zgasnąć i myślę, że to przez to powietrze.
Mechanik zalecił mi wymianę filtra, ale czytając podobne posty widzę, że sama wymiana filtra może nie wystarczyć. Raczej myślę, że to nie przez filtr, który powinien być szczelny, tylko przez nieszczelne połączenia z filtrem. Co od razu kupić oprócz filtra? Piszecie o oringach, ale gdzie one są? Tak samo - zaworek, ale który to?
Przewody paliwowe są zaciskane "ściskanymi" opaskami" Może lepiej od razu wymienić na te skręcane na śrubokręt? Chyba mocniej zasisną się i lepiej uszczelnią.
Co jeszcze zrobić żeby mieć pewność, że wyeliminuję pęcherzyki?
[ Dodano: 28 Sty 2007 19:31 ]
Miałem założyć temat, ale użyłem szukaja i zdziwiłem się, jak popularny to temat.
Pierwsze, co zauważyłem po zakupie auta, to te słynne pęcherzyki w rurce biegnącej z filtra do pompy. Zapala super, ale lubi od razu zgasnąć i myślę, że to przez to powietrze.
Mechanik zalecił mi wymianę filtra, ale czytając podobne posty widzę, że sama wymiana filtra może nie wystarczyć. Raczej myślę, że to nie przez filtr, który powinien być szczelny, tylko przez nieszczelne połączenia z filtrem. Co od razu kupić oprócz filtra? Piszecie o oringach, ale gdzie one są? Tak samo - zaworek, ale który to?
Przewody paliwowe są zaciskane "ściskanymi" opaskami" Może lepiej od razu wymienić na te skręcane na śrubokręt? Chyba mocniej zasisną się i lepiej uszczelnią.
Co jeszcze zrobić żeby mieć pewność, że wyeliminuję pęcherzyki?
Miałem ból po wymianie filtra paliwa! Zakręciłem akumulator prawie na śmierć a ciągle się zapowietrzał .........RADA ...SPRAWDZONA ...nie kupujcie byle gównianych filtrów paliwa nie są to co prawda najtańsze elementy ale lepiej 10 zł dołożyć i kupić coś sprawdzonego .Oddałem sprzedawcy jego nieszczelny filtr założyłem FILTRONA i po paru sekundach BORKA mruczała milutko ! UWAGA NA TANDETNE NIESZCZELNE FILTRY PALIWA!
[img]http://images2.fotosik.pl/282/b589a89788bbbb64med.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości