golf 4 kombi tdi. nie pali na zimno po zmianie paska rozrzad

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kolop101
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:19
Lokalizacja: Strzegom

golf 4 kombi tdi. nie pali na zimno po zmianie paska rozrzad

Post autor: kolop101 » sob sty 06, 2007 14:57

koles zmienil pasek rozrzadu w moim vw4tdi90km i od tego czasu nie chce palic na zimno. bez gazu pali za 4-5 razem,(krece go 3-4sekundy) a jak mu pompuje to za drugim ale z problemami. no i bialy dymek z rury. weze przy filtrze byly zciagane i on twierdzi ze to opaski juz nie trzymaja i tamtedy dostaje sie powietrze. dodam ze zalewalem filtr ale nic nie dalo.
prosze o porade. i z gory dzieki



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 06, 2007 15:35

co za magik Ci zienial rozrzad?? sprawdzil chociz po tej operacji kat wtrysku?? trzeba przedewszystkim to sprawdzic i ewentualnie ustwic


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kolop101
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:19
Lokalizacja: Strzegom

dzieki za porade

Post autor: kolop101 » sob sty 06, 2007 15:48

koles ktory robil mi to wczesniej we fiucie marae td i marea chodzi do dzis. zwykly mechanik. czyli mam rozumiec ze zawsze przy zmioanie paska rozrzadu kat wtrysku moze sie zmienic? bo przed zmiana bylo wszystko ok. a teraz jak pochodzi nawet 1 minute to tez pali bez zarzutu.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: dzieki za porade

Post autor: rob555 » sob sty 06, 2007 16:13

kolop101 pisze:koles ktory robil mi to wczesniej we fiucie marae td i marea chodzi do dzis. zwykly mechanik. czyli mam rozumiec ze zawsze przy zmioanie paska rozrzadu kat wtrysku moze sie zmienic? bo przed zmiana bylo wszystko ok. a teraz jak pochodzi nawet 1 minute to tez pali bez zarzutu.
U Ciebie nalezy ZAWSZE sprawdzic.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Re: dzieki za porade

Post autor: Adamm » sob sty 06, 2007 17:11

kolop101 pisze:koles ktory robil mi to wczesniej we fiucie marae td i marea chodzi do dzis. zwykly mechanik. czyli mam rozumiec ze zawsze przy zmioanie paska rozrzadu kat wtrysku moze sie zmienic? bo przed zmiana bylo wszystko ok. a teraz jak pochodzi nawet 1 minute to tez pali bez zarzutu.
zawsze po wymianie rozrzadu trzeba sprawdzic kat wtrysku. jesi nie byl sprawdzony i ewentualnie ustawiony to juz masz prawdopodobna odpowiedz na swoje pytanie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kolop101
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob sty 06, 2007 14:19
Lokalizacja: Strzegom

leb mu urwe

Post autor: kolop101 » sob sty 06, 2007 17:24

ko dzieki. zanim mu leb urwe to najpierw zmienie oringi na plastiku, ktory wchodzi w fuiltr paliwa i opaski zaciskajace na szlaufaCH DO FILTRA. A JAK NIE POMOZE(A PEWNIE NIE) TO MU ...
DZIEKI ZA POMOC

[ Dodano: 06 Sty 2007 18:43 ]
koles, ktory mi robil rozrzad twierdzi ze to niwe bedzie kat wtrysku tylko nieszczelny plastik wchadzacy w filtr paliwa a wlasciwie te oringi. jak stoi dluzszy czas to powietrze sie dostaje. nie wiem co robic bo jestem w austrii a tu godzona mechanika kosztuje 80euro. czy da sie tych zlodzei jakos ominac. prosze o pomoc dzieki



Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » sob sty 06, 2007 19:58

a nie możesz sam zakupić tego oringu, wymienić i mu udowodnić? Zmiana "gumki" chyba prosta sprawa :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości