golf 4 kombi tdi. nie pali na zimno po zmianie paska rozrzad
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
golf 4 kombi tdi. nie pali na zimno po zmianie paska rozrzad
koles zmienil pasek rozrzadu w moim vw4tdi90km i od tego czasu nie chce palic na zimno. bez gazu pali za 4-5 razem,(krece go 3-4sekundy) a jak mu pompuje to za drugim ale z problemami. no i bialy dymek z rury. weze przy filtrze byly zciagane i on twierdzi ze to opaski juz nie trzymaja i tamtedy dostaje sie powietrze. dodam ze zalewalem filtr ale nic nie dalo.
prosze o porade. i z gory dzieki
prosze o porade. i z gory dzieki
dzieki za porade
koles ktory robil mi to wczesniej we fiucie marae td i marea chodzi do dzis. zwykly mechanik. czyli mam rozumiec ze zawsze przy zmioanie paska rozrzadu kat wtrysku moze sie zmienic? bo przed zmiana bylo wszystko ok. a teraz jak pochodzi nawet 1 minute to tez pali bez zarzutu.
Re: dzieki za porade
U Ciebie nalezy ZAWSZE sprawdzic.kolop101 pisze:koles ktory robil mi to wczesniej we fiucie marae td i marea chodzi do dzis. zwykly mechanik. czyli mam rozumiec ze zawsze przy zmioanie paska rozrzadu kat wtrysku moze sie zmienic? bo przed zmiana bylo wszystko ok. a teraz jak pochodzi nawet 1 minute to tez pali bez zarzutu.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Re: dzieki za porade
zawsze po wymianie rozrzadu trzeba sprawdzic kat wtrysku. jesi nie byl sprawdzony i ewentualnie ustawiony to juz masz prawdopodobna odpowiedz na swoje pytaniekolop101 pisze:koles ktory robil mi to wczesniej we fiucie marae td i marea chodzi do dzis. zwykly mechanik. czyli mam rozumiec ze zawsze przy zmioanie paska rozrzadu kat wtrysku moze sie zmienic? bo przed zmiana bylo wszystko ok. a teraz jak pochodzi nawet 1 minute to tez pali bez zarzutu.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
leb mu urwe
ko dzieki. zanim mu leb urwe to najpierw zmienie oringi na plastiku, ktory wchodzi w fuiltr paliwa i opaski zaciskajace na szlaufaCH DO FILTRA. A JAK NIE POMOZE(A PEWNIE NIE) TO MU ...
DZIEKI ZA POMOC
[ Dodano: 06 Sty 2007 18:43 ]
koles, ktory mi robil rozrzad twierdzi ze to niwe bedzie kat wtrysku tylko nieszczelny plastik wchadzacy w filtr paliwa a wlasciwie te oringi. jak stoi dluzszy czas to powietrze sie dostaje. nie wiem co robic bo jestem w austrii a tu godzona mechanika kosztuje 80euro. czy da sie tych zlodzei jakos ominac. prosze o pomoc dzieki
DZIEKI ZA POMOC
[ Dodano: 06 Sty 2007 18:43 ]
koles, ktory mi robil rozrzad twierdzi ze to niwe bedzie kat wtrysku tylko nieszczelny plastik wchadzacy w filtr paliwa a wlasciwie te oringi. jak stoi dluzszy czas to powietrze sie dostaje. nie wiem co robic bo jestem w austrii a tu godzona mechanika kosztuje 80euro. czy da sie tych zlodzei jakos ominac. prosze o pomoc dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości