Witam!!! MAM PASSATA 90r z ABS'em i problem w nim jest taki:
Od pewnego czasu zaczely mi sie dziac dziwne rzeczy (mianowicie : dlugo swieci mi kontrolka z plynu hamulcowego i pedal hamulca jest bardzo twardy - tak jakby wspomaganie nie dzialalo)- rozebralem bezpiecznik z ABS'u nr 78 i jak zewre styki to wtedy pedach hamula\ca chodzi lekko. Sprawdzilem bezpieczniki i wszystkie sa dobre - wymienilem przekazniki i to samo - co moze byc tego przyczyna - moze ktos mial do czynienia z taka usterka - bo ja na ABSie nie za bardzo sie znam!!!
Acha i jeszcze jedno pytanko - potrzebuje opis wszystkich przekaznikow w tym modelu (1,6 TD) (wedlug numerów przekaznika) bo nie wiem do konca za co jaki przekaznik jest odpowiedzialny! Moze ktos ma to opisane w instrukcji? Jesli ktos to ma to prosze o pomoc!!!!
tak wlasnie wyglada moja skrzynka z przekaznikami! Prosze o opis tych przekaznikow ktore sa ponumerowane ( 38, 46, 78, 79, 72, 42, 22, 19, 18 ) - rozmieszczenie jest dokladnie tak jak na rysunku!!!
prosze o pomoc !!! POZDRAWIAM!!!
[VW PASSAT B3 1,6 TD] problem ABS (przekazniki)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt sty 05, 2007 01:24
- Lokalizacja: wroclaw
- PassatRider
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 20:18
- Lokalizacja: Wrocław/Częstochowa
- Kontakt:
Re: [VW PASSAT B3 1,6 TD] problem ABS (przekazniki)
powiem Ci że bezpieczniki i przekaźniki ktore masz w skrzynceroofmaniak pisze:Witam!!! MAM PASSATA 90r z ABS'em i problem w nim jest taki:
Od pewnego czasu zaczely mi sie dziac dziwne rzeczy (mianowicie : dlugo swieci mi kontrolka z plynu hamulcowego i pedal hamulca jest bardzo twardy - tak jakby wspomaganie nie dzialalo)- rozebralem bezpiecznik z ABS'u nr 78 i jak zewre styki to wtedy pedach hamula\ca chodzi lekko. Sprawdzilem bezpieczniki i wszystkie sa dobre - wymienilem przekazniki i to samo - co moze byc tego przyczyna - moze ktos mial do czynienia z taka usterka - bo ja na ABSie nie za bardzo sie znam!!!
to nie wszystkie które sa i nie odpowiadają one za wszystko co jest z ABS-em
drugie przekaźniki i bezpieczniki 30A (zielone) powinny być za tą skrzynką
bezpiecznikową wysoko pod samą deską rozdzielczą, jak sie położysz głową
na wycieraczce weźmiesz latarkę powyciągasz wcześniej troszkę plastików
i wsadzisz głowe pod deske z tyłu za tą skrzyneczką to zauważysz te drugie
przekaźniki i bezpieczniki pod tą deską rozdzielcza, sa bliżej przedniej grodzi ...
i nie sądzę żeby padł Ci przekaźnik a jedynie bezpiecznik albo ma tam słaby styk
lub jest nadpalony w gnieździe ...
znam dokladnie tą sytuację bo miałem u siebie już ze trzy razy
szkoda że mieszkasz tak daleko pomógł bym Ci zlokalizować problem
[ Dodano: Sob Sty 06, 2007 08:25 ]
raczej nie, to urządzonko przy pompie prawie się nie psuje, a jakPassatRider pisze:Mysle ze usterki warto poczukac w wspomaganiu/pompie
okazało by się że jest zepsute to mam drugie całe kompletne i mogę odsprzedać ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt sty 05, 2007 01:24
- Lokalizacja: wroclaw
Czyli co RobertP mowisz ze oprocz tych 2 przekaznikow z(78 i 79) do ktorych sa dodatkowo dodane bezpieczniki 30A sa jeszcze jakies przekazniki z bezpiecznikami do ABS'u? Bo to co jest na moim rysunku - czyli przekazniki 78, 79, 46, 38 to sa przekazniki ktore sa poza kaseta (sa doczepiane do kasety). Bo jezeli chodzi o bezpieczniki w tych przekaznikach 78, 79 to ja je sprawdzalem i sa dobre!!!
pozdrawiam
pozdrawiam
Only Diesel user :)
a widzisz tak rozrysowałeś że pomyslałem ze one są właśnie w "kasecie"roofmaniak pisze:Bo to co jest na moim rysunku - czyli przekazniki 78, 79, 46, 38 to sa przekazniki ktore sa poza kaseta (sa doczepiane do kasety). Bo jezeli chodzi o bezpieczniki w tych przekaznikach 78, 79 to ja je sprawdzalem i sa dobre!!!
jeśli po za to tak to są właśnie te, ale sprawdź dokładnie styki na
bezpiecznikach, weź miernik i sprawdź czy jest prąd przed i za bezpiecznikami
oraz czy przepuszczają prad właśnie te przekaźniki, raczej inych przyczyn nie
ma no moze jakiś słaby styk na wtykach do tego ustrojstwa przy pompie
jak pisałem wczesniej że wątpię żebyś mial problem z samą pompa
i "elektryką" przy niej, sama przyczyna musi tkwić w tych bezpiecznikach
lub przekaźnikach ewentualnie kablach, tam szukaj ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 159 gości