Skrzynia biegow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skrzynia biegow
Witam. Zauwazylem kilka problemow ze zmiana biegow postaram sie opisac je moze ktos pomoze:
- Generalnie przy zmianie biegow caly uklad glosno pracuje chodzi mi o to ze tak jakby
smarowania nie bylo. Siedzac w aucie przy otwartej szybie dosyc glosno go slychac
- Ciezko wchodzi z I na II i odwortnie
- Czesto startujac ze swiatel w miescie mam problem z wbiciem biegu I- trzeba go dociskac
- Zmiana z II do V dziala bez zarzutu
- Przy dluzszej jezdzie na biegu V (powiedzmy 100 km) ciezko wrzucic na luz. Uczucie takie,
jakby zapieklo cos.
- I generalnie zmiana z III na II to masakra - boli nadgatsek czasem z gimnastykowania sie
Jakies 10tys temu mialem wymienaiana tarcze z dociskiem wiec nie stawam na to.
Sprawdzalem opcje "szukaj" i czesc odpowiedzi chyab znam. Chialbym jednak zapytac raz jeszcze skladajac wszysko w calosc.
Podzrawiam
- Generalnie przy zmianie biegow caly uklad glosno pracuje chodzi mi o to ze tak jakby
smarowania nie bylo. Siedzac w aucie przy otwartej szybie dosyc glosno go slychac
- Ciezko wchodzi z I na II i odwortnie
- Czesto startujac ze swiatel w miescie mam problem z wbiciem biegu I- trzeba go dociskac
- Zmiana z II do V dziala bez zarzutu
- Przy dluzszej jezdzie na biegu V (powiedzmy 100 km) ciezko wrzucic na luz. Uczucie takie,
jakby zapieklo cos.
- I generalnie zmiana z III na II to masakra - boli nadgatsek czasem z gimnastykowania sie
Jakies 10tys temu mialem wymienaiana tarcze z dociskiem wiec nie stawam na to.
Sprawdzalem opcje "szukaj" i czesc odpowiedzi chyab znam. Chialbym jednak zapytac raz jeszcze skladajac wszysko w calosc.
Podzrawiam
http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
-
- Forum Master
- Posty: 1173
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:37
- Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk
- Kontakt:
ciekawy problem, ja u siebie mam lekki problem z wrzuceniem jedynki , ale to zadko... a co do innych biegow to umnie wszystko dziala w miare normalnie, moze czasem mam lekki problem z wrzuceniem jakiegos biegu ale nie tak az zeby nadgarstki bolaly ... wiec, niestety nie umiem Ci pomoc, mozesz udac sie gdzies do warsztatu zapytac sie...
SPRZEDAM NOWE SPREZYNY EIBACH PRO KIT DO GOLFA MK4 (SILNIK 1,4 i 1.6) ---> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=959499498
Sprzedam dywniki welurowe czarne ORI VW ze stoperami -> info PW
Sprzedam dywniki welurowe czarne ORI VW ze stoperami -> info PW
- Street Fighter
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
otwierasz maskę i oglądasz poduszkę któa jest widoczna od góry - słabe skręcenie poduszki objawia się ttym ze górna część aluminiowej łapy chodzi po dolnej widać wyraźne śllady wyślizgania oraz ślady wokół łbów śrub mocujących tą górną część. Dodatkowo możesz podstawić lewarek pod skrzynię i zobaczyć czy skrzynia po lekkim uniesieniu faktycznie nie łązi na boki.rakczek pisze:wyglada i na czym ma polegac sprawdzenie
Drugim elementem który wart by był sprawdzenia ale to juz z kanału - to jest podpora silnika który idzie w kierunku tyłu samochodu - jest ona przykręcona gdzieś na połączeniu silnik-skrzynia biegów
[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 9:36 pm ]
tylko poduszka to nie ta po lewej czyli 5 + 12 - tylko powinno być 16+ 17 + 9
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości