To_mas, nie panikuj...... to nie od wilgoci ani ood wody
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
... ja przez 3 m-ce walczyłem z tym mruganiem .. pół instalacji wymieniłem ... czujniki... testy na przekaźniki .. bla bla bla... i tak migało...
czysciłem styki masy ... wszystko...
miałem tak jak ty..... po nagrzaniu zaczynała migać kontrolka.. wzmacniało sie miganie jak włączałem kierunki..... nawiew na wyższy bieg... takie czary były a usterki ni widu ni słychu....
Pomogło desperackie doprowadzenie dodatkowej plecionki z masą pod krociec od wody w którym jest zamontowany czujnik temp. wody dla swiec...
i na złość... musiał byc pod śrube od kroćca... przykręcenie do silnika nic nie dało... dopiero pod krociec..
te czary z miganiem mają zwiazek z mylnym sygnałem nadawanym przez czujnik temp do przekaźnika... niby wszystko jest .. a jednak wydawac by sie mogło ze jakby zakłucenia masy..
oczywiście to dokładanie dodatkowej plecionki to dopiero wtedy jak bedziesz pewien ze nie masz usterki przekaźnika .. oraz ze czujnik temp jest sprawny i działa bez zastrzeżen... co jak sprawdzić .. pisze w poprzednim topicu...
Zrób to szybko ... szkoda świec... te migania mają sprzężenie ze swiecami... jak miga to świece są "smagane" napięciem jak przy podgrzaniu wstępnym.... bardzo niezdrowe to jest na dłuższy dystans...
jak sie auto troche nagrzeje to w dluższych trasach warto zgasic auto i wyjąc przekaźnik od świec i dalej jechać bez.... wtedy nie mruga i świece nie dostają...
od swiec jest z nr "2" ...najdłuższy(największy)... rząd górny z lewej strony (do '89)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)