dzięki sprawdze a co z brakiem mocy na 4 i 5 biegu przy 3000 obr/min słyszałem że możeWypij pisze:No to najprawdopodobniej masz drobną nieszczelność w układzie paliwowym, przez którą dostaje się powietrze a paliwo spływa do baku. Bańki powietrza to potwierdzają. Spadek mocy na dużych obrotach też czasem jest z tego powodu (pompa dostaje na wejściu paliwo z bąbelkami a niezbyt to lubi). Typowe miejsca do sprawdzenia:wojtek wmc pisze:Po ponownej próbie pali od kopa bez problemów ale jest kilka baniek w przewodzie paliwowym no i oczywiście zakopci biało-niebieskawym dymkiem
- zaworek trójdrożny na filtrze paliwa (takie małe plastikowe g.. wpinane w filtr),
- źle zaciśnięte opaski na wężach paliwowych po wymianie filtra,
- wadliwy filtr (rzadko) albo niedokręcony zawór spustowy wody z filtra (też rzadko),
- uszczelki pompy wtryskowej (też rzadko, ale może się zdarzyć, zwłaszcza 'wynalazki' w paliwie uszczelkom nie służą).
Co do teorii o wadliwych świecach żarowych to sprawny TDI w obecnych temperaturach (powyżej 0) powinien odpalić bez łaski nawet bez świec. Sprawny, czyli: kompresja OK, wtryski OK, aku OK.
Inna sprawa, że warto świeczki sprawdzić i jak wadliwe wymienić. Przydadzą się na mrozy. Komplet świec jakieś 80zł. Spokój kierowcy w mroźny poranek - bezcenny
--
Mariusz
wina przepływki ale podmieniłem jest ok i dalej brak mocy
jak sprawdzić zaworek N 75 ?