zażuca podczas chamowania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Adamtd, jakos ciezko nam sie dogadac,
dla mnie to znaczy ze w aucie homologowanym na europe korektor jest ustawiny tak ze tyl zblokuje sie wczesniej....inaczej sie tego zdania chyba nie da zinterpretowac??
To ty napisales nie ja !!!
Jesli miales na mysli cos innego to wyprowadz mnie z blędy a jesli nie to podaj mi przyklad takiego auta w ktorym ma miejsce taka sytacja jak napisales (tyl blokuje pierwszy)
i po tym mozna zakonczyc ten offtopic
pzdr
Adamtd pisze:Adamtd napisał/a:
"europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
dla mnie to znaczy ze w aucie homologowanym na europe korektor jest ustawiny tak ze tyl zblokuje sie wczesniej....inaczej sie tego zdania chyba nie da zinterpretowac??
To ty napisales nie ja !!!
Jesli miales na mysli cos innego to wyprowadz mnie z blędy a jesli nie to podaj mi przyklad takiego auta w ktorym ma miejsce taka sytacja jak napisales (tyl blokuje pierwszy)
i po tym mozna zakonczyc ten offtopic
pzdr
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Ja to zrozumialem tak, że norma przewiduje blokadę kół przednich a Adamtd założył, że ten samochód nie spełnia tej normy.Adamtd pisze: Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
z czytania ze zrozumieniem masz 5:) hehe sprawne oko szakala;PADi997 pisze:Adamtd napisał/a:
Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Ja to zrozumialem tak, że norma przewiduje blokadę kół przednich a Adamtd założył, że ten samochód nie spełnia tej normy
"życie jest walką"
Panowie, zostawmy już hamulce bo doszliśmy do słusznego na chwilę obecną wniosku, że to zdecydowanie nie tu trzeba szukać przyczynyBerni pisze:ADi997 napisał/a:
Adamtd napisał/a:
Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Ja to zrozumialem tak, że norma przewiduje blokadę kół przednich a Adamtd założył, że ten samochód nie spełnia tej normy
z czytania ze zrozumieniem masz 5:) hehe sprawne oko szakala;P
[ Dodano: Pią Sty 05, 2007 12:51 ]
sas_gti, sorry ale przeczytaj całe zdanie dokładnie które brzmi:sas_gti pisze:e to znaczy ze w aucie homologowanym na europe korektor jest ustawiny tak ze tyl zblokuje sie wczesniej....inaczej sie tego zdania chyba nie da zinterpretowac??
To ty napisales nie ja !!!
Więc miałem na myśli, "europejska" kolejnośc blokowania kół jest najpierw przód potem tył, jeżeli tego nie spełnia ("nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc" - w takim przypadku zablokuje się pierwszy tył.Adamtd pisze:Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
I jeszcze jedna uwaga do tego:
Kolejności blokowania nie rozwiązuje się normalnie korektorem, ale konstrukcyjnie, tak aby, czy auto ma korektor czy nie ma osiągnąc kolejnośc blokowaniasas_gti pisze:ze w aucie homologowanym na europe korektor jest ustawiny tak ze tyl zblokuje sie wczesniej...
[ Dodano: Pią Sty 05, 2007 12:53 ]
Ty z Warszawy, ja z Małopolski, ale wreszcie się dogadamyAdamtd, jakos ciezko nam sie dogadac,
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hehehe pozdrawiamAdamtd pisze:Ty z Warszawy, ja z Małopolski, ale wreszcie się dogadamy
PS a to zdanie jesli chcesz rozumiec w ten sposób który masz na msyli to nie powinno tam byc myślinka tylko przecinek :p !!! wiadonmo co robi myslik a co przecinek :p
Dlatego zeby nie wyjsc na ingnoranta nie potrafiącego czytac, upre sie ze jednak zrobiles bład interpunkcyjny i stad nieporozumeinie ale juz na szczescie wyjasnione
powinno byc tak "Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół, czyli gdy pierwszy zablokowałby się tył"
hehe sam sie smieje jak to czytam o co sie spieramy
pzdr
- davidoff82
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: czw cze 29, 2006 18:00
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI
- Silnik: Awx
- Kontakt:
podpisuje sie pod tym dwoma rękoma. Miełem identyczny problem latałęm bokami po okolicznych chodnikach i rowach (na szczęście bez ofiar) a uszkodzony był korektor, który się zawiesił czy tam zaciął, nie wiem dokładnie bo kolega mi to robił.pasiak pisze:a korektor siły hamowania masz ? (jeśli masz to czy dobrze ustawiony ???)
Lepiej mieć Parkinsona i troche powylewać,
Niż Alzheimera i zapomnieć wypić...
Niż Alzheimera i zapomnieć wypić...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości