Problem z mk3 td bierze olej przy przebiegu 290 tys

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » śr mar 09, 2005 16:57

Ja też sprawdziłem u siebie i z bagnetu nie dmucha!!! Więc jak masz racje to zaczynam się cieszyć!! Ale jeszcze nie całkiem, poczekam na kaske i najpierw zmienie turbo i wtedy pogadamy!! Pozdro600!!!


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn mar 14, 2005 02:12

no jak ci z bagnetu niebieski dym leci to juz nie swiadczy dobrze...silnika raczej remontu sie robic nieoplaca...ale rozbierz i zobacz dokladnie co go boli...bo prz takim przebiegu to niepowinno mu nic byc jak byl normalnie uzytkowany...taki przebieg dla niego to pestka...jak sie dba o niego...sciagnij glowice i sprawdz jeszcze zawory i gumki na zaworach tamtedy tez moga spaliny sie przedostawac do komory korbowej...i bedziesz wydzial gary odrazu jak wygladaja...jak pozornie ok to zalej je ropa albo czyms takim i zobacz czy bedzie sie utrzymywac przez dluzszy czas...i bedziesz wiedzial,czy to pierscienie,ale jak mowisz ze wali dym z bagnetu to bardzo zle wrozy...powodzonka...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn mar 14, 2005 02:47

czemu odrazu chcesz silnik wyrzucac na zlom
robisz szlif zakladasz nowe panewki tloki nominalne albo zalezy jak jest cylinder zjezdzony planowanie glowicy pierscienie uszczelniacze na zaworach turbine do regeneracji(tanio niebedzie)ale bedziesz mial pewnosc ze kupiona od handlarza jakas sie nie rozsypie po 10tkm no chyba ze juz jest strasznie zajechana
zalewasz olejiem jakims dobrym i docierasz przez 1000km czyli powolna jazda i robisz duzo duzo km
da sie zrobic auto i napewno wiecej bedzie fikal jakbys kupil silnik od kogos
dowiedz sie co i po ile chodzi(pisze orientacyjnie)
tyle wiem ze tloki chodza cos okolo 100zl sztuka
panewki chyba 200zl
pierscienie 140zl
uszczelniacze to 2zl za sztuke jest ich 8
regeneracja turbo niewiem ale ktos pisal na forum ze cos okolo 800zl
szlify beda najbardziej bolec bo troche siana sie wyda ale mysle ze warto bardziej niz kupowac taki sam silnik za 3000zl
w tej kwocie twoj bedzie zapierdalal jak mlody dzik
kwestia tylko gdzie oddasz do warsztatu



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn mar 14, 2005 23:54

w remonty nie opłaca sie bawic,ja robiłem remont jak mialem JR w mk2 ale zalatwil;em sobie caly zestaw naprawczy za niecałe 600 zł bo znajomy mi wzioł jako ze na sklep i z hurtowni dlatego tak,a a tak w sklepie to yhhh,kupa kasy plus robocizna,chyba ze sam dasz rade,powodzonka...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Tom2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 29, 2005 19:28
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Post autor: Tom2 » wt mar 15, 2005 07:37

tłoki z piersc. to mam za 700,głowica to około100,nie wiem ile szlif bloku i wału?i jeszcze500 na panewki i uszczelki a robota to sam jest gdzie ifachowo zrobic pracuje w q-servis to sobie poradze.mamtez turbo od paska .powoli trzeba brac sie do roboty.alr wpierw głowica moze zawory puszczaja



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 15, 2005 16:10

no sprawdz zawory,i gumki bo naprawde dzwine zeby przy tym przebiegu bykly zajechane pierscienie i tłoki i gary...w benzynie to ja rozumiem jeszcze ale nie dieslu i nie VW,chyba ze naprawde go katowałes albo niedbales o niego...powodzonka...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości