w moim bylym 1,6 GTD mk II bylo cicho... tzn tak przy 2 500 ladnie swiszczala...
jak tlumik padl tzn bez tylnego to bylo extra
pospawalem tlumik tylny i znow bylo normalnie...
Kiedy słychać turbine?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
co to za gadanie ze turbiny wogule nie powinno byc slychac i ze do wymiany,panowe co wy za bzdury wygadujecie,to wychodziło by na to ze 100% TDI-kow ma do wymiany turbiny,jeszcze nieslyszalem zadnego TDI zeby mu turbina nie zaswistala jak sie rozpedza,a juz niewspone jak ma zmienna geometrie to odrazu swista...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
pozatym jak turbina nie ma smarowania to sie zaciera w kilka sekund...a nie swiszcze...wogule co za bzdury to ja nie wiem skad wam sie to bierze...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
nie chodzi ze nie ma w ogole smarowania tylko ma za male cisnienie tego olejenia (bo tak to powinno brzmiec dokladnie) tzn olej jest podawany w szczatkowych ilosciachbo... npa na sciankach przewodu olejowego od temperatury olej sie zesmazyl robiac nagar i zmniejszajac swiatlo przewodu, na marginesie 90 procent awarii turbin po regeneracji lub tez po wymianie pada w moment z powodu tego nagaru ktory po naprezeniu przewodu po prostu sie odrywa od scianek i leci do turbo.marcinvw pisze:pozatym jak turbina nie ma smarowania to sie zaciera w kilka sekund...a nie swiszcze...wogule co za bzdury to ja nie wiem skad wam sie to bierze...
dla przykladu turbina z swiatlem przewodu olejowego 2,5 mm2 przejezdzila katowana 12 tys km !! a wyla w tym czasie jak durna. dla zainteresowanych vw do swoich tdi (mocniejszych) poleca olej 505 01 a jak znam zycie i te auta co 5 jezdzi na tym oleju reszta na full syntetyku, po za tym po wymianie oleju turbo zawsze chodzi ciszej przez jakis czas tzn jak zaczyna byc slychac polecam wymiane oleju bez wzgledu ile zalecaja na przebieg miedzy wymianami.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości