90KM i tylko 90 da sie cos z tym zrobic...??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 90KM i tylko 90 da sie cos z tym zrobic...??

Post autor: rob555 » śr sty 03, 2007 08:34

maciej77 pisze:ja bym nie ryzykował. mocniejsze 130i150KM mają inne stopy aluminium inne kanały dolotowe itd itp. był kiedyś artykuł w Auto świat z dokładnymi opisami czipów i z osiągami na hamowni. nazwali te manipulacje bombą zegarową ,jak ktoś ma 90KM to wyciskanie z tego silnika 130i więcej jest nieporozumieniem. pozdrawiam :bigok:
Spadłem z krzesła. Stary AS to badziewie porównywalne z BRAVO GIRL i poradami sexualnymi w tymze :rotfl:
Bajki bajki bajki....
Z 90KM mozna zrobic LAJTOWO ok 145KM po wymianie wtrysków i turbiny.....ja zainwestujesz wiecej to 200KM peknie i zareczam Ci ze silnik (mowie o bloku i glowicy) bedzie seryjny i nic mu nie bedzie przy prawidlowej eksploatacji....


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

maciej77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 19:26
Lokalizacja: poznań

Re: 90KM i tylko 90 da sie cos z tym zrobic...??

Post autor: maciej77 » śr sty 03, 2007 20:06

Spadłem z krzesła. Stary AS to badziewie porównywalne z BRAVO GIRL i poradami sexualnymi w tymze :rotfl:
Bajki bajki bajki....
Z 90KM mozna zrobic LAJTOWO ok 145KM po wymianie wtrysków i turbiny.....ja zainwestujesz wiecej to 200KM peknie i zareczam Ci ze silnik (mowie o bloku i glowicy) bedzie seryjny i nic m :smoke: u nie bedzie przy prawidlowej eksploatacji....



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 03, 2007 21:26

maciej77 pisze:jak ktoś ma 90KM to wyciskanie z tego silnika 130i więcej jest nieporozumieniem
pogadaj z kolega aw69 - ma 1Z z przebiegiem 250 000 km i ma setup na 170 km na którym juz smignał pewnie ze 30 000 km i jest wszystko OK...



Awatar użytkownika
sebtdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sebtdi » czw sty 04, 2007 16:23

za 800-900 zl mozna na allegro kupic nowe wtryski od 110KM MK4 i miec bez zadnych chipow itd. 110KM a dopier pozniej zastosowac chipa tak gdzies na 145KM znajomy tak zrobil!:)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 04, 2007 16:37

sebtdi pisze:za 800-900 zl mozna na allegro kupic nowe wtryski od 110KM MK4 i miec bez zadnych chipow itd. 110KM a dopier pozniej zastosowac chipa tak gdzies na 145KM znajomy tak zrobil!:)
o ho ho zaraz 145 km tylko na wtryskach z ASV i wirusie w 1Z to chyba Cie poniosło :)

najpier trzeba obadać serię, jak ma 95km to można dać wtryski z ASV co powinno dać 105-110, potem wirus i można celować w 120 może 125 km

pogadaj z kolegą mirassem - on zrobił 140km z 90 konnego TDI AHU i wymieniał ECU od AFN, turbo od AWX (130 PD) ze zmienną geometrią z całą instalacją podciśnieniową i zaworkami, FMIC itd..



Awatar użytkownika
sebtdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sebtdi » czw sty 04, 2007 16:44

ale te mk4 90 konne chyba juz maja seryjnie turbine ze zmienna geometria kola???? tak czy nie??? :bajer:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 04, 2007 16:52

sebtdi pisze:mk4 90 konne chyba juz maja seryjnie turbine ze zmienna geometria
tak, są takie dziwy na pompie :)

np AGR, wtedy nie trzeba zmieniać ECU i jest całe sterowanie turbiną :P

co więcej jest silnik AHH (chyba był w paskach) który ma 90 km i pompę 11mm !! rarytas :)



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » czw sty 04, 2007 17:16

kolega z TDI 90 konnego za 900 zl zrobil chipa. Teraz ma 110 koni i 285NM. Spala mu nawet ponoc mniej. Robil to w lodzi u kolegi forumowicza


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Awatar użytkownika
Trynity
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 24, 2006 00:24
Lokalizacja: B-tów
Kontakt:

Post autor: Trynity » pt sty 05, 2007 19:34

Mi kolega proponuje powerboxa v-tech. I sama nie wiem czy to dobre czy nie. Ktoś ma jakieś doświadczenia z tym sprzętem? Jest to łebski gość i od dawna tuninguje vw audi. Znam go dośc dobrze i raczej mnie nie naciąga. A nie znalazłam na forum zbyt wiele o tych konkretnie boxach.
http://www.vtech.pl/oferta/powerboxy/td ... 55-37.html
ma to być box z oznaczeniem VP-37


[url]http://obrazki.elektroda.pl/4669469100_1409159995.png[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 05, 2007 19:58

Trynity pisze:Mi kolega proponuje powerboxa v-tech.
ma to być box z oznaczeniem VP-37
chodzi ze przeznaczony do TDI z na pompie VP-37 a nie z pompowtryskiwaczami :)

w jakiej cenie ten BOX ?

bo zmiane programu w sterowniku ECU (czyli zmiana wiekszej ilości paramtrów) z 2 krotnym hamowaniem auta możesz mieć poniżej 1000 PLN



Awatar użytkownika
Trynity
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 24, 2006 00:24
Lokalizacja: B-tów
Kontakt:

Post autor: Trynity » pt sty 05, 2007 20:39

poniżej 900 zł. podobno dobra cena ( ??? ) oczywiście hamownia w cenie. no i daje na próbe jakbym nie mogła się zdecydować. ale nie brałam na razie bo nie kroi mi się zaden wyjazd żeby wypróbowac. jak ja jeżdżę 3 km dziennie to nawet nie posmakuje :panna:



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob sty 06, 2007 10:47

cowboy pisze:np AGR, wtedy nie trzeba zmieniać ECU i jest całe sterowanie turbiną :P
AGR ma klasyczny układ wasegate.
ALH to "biedniejszy" ASV ;)


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob sty 06, 2007 12:19

rob555 pisze: AGR ma klasyczny układ wasegate.
ALH to "biedniejszy" ASV ;)
racja, można się już zamotać w tym wszytskim :)

VW narobił tych wersji od ch.... :P


AFN, ASV i AHF to 110km na zmiennej geometrii



seat-leon

Post autor: seat-leon » sob sty 06, 2007 14:29

zostaw wszelkie boxy w spokoju. TO ZLO DLA TURBINY i SILNIKA !!!



poszukaj na forum o boxach, generalnie zaden fachowiec nie poleci ci boxa ze względu na zasade działania tj. zwiekszenie ilosci paliwa bez zmian ilosci pow. co powoduje, wyższe temperatury w silniku, wiecej ciepła na tłokach, nadmierne kopcenie co najczesciej jest przyczyna zawieszania sie kierownic w turbinie a w dłuższym okresie wysranie samej sprezarki.


zafunduj sobie program. cena porownywalna a osiagi jak i ZYWOTNOSC podzespolow nieporownywalnie wieksza

zrobisz jak uwarzasz ale poczytaj opinie o boxach na forum roznych szczegolnie na TDi racing a zobaczysz ze to ZLO dla SILNIKA

z AGRa spokojnie w granicach 120-125KM i 270-280Nm



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 75 gości