ciągłe restetowanie sie komputera pokładowego i zegara

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kombos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 11:48

ciągłe restetowanie sie komputera pokładowego i zegara

Post autor: kombos » ndz mar 13, 2005 13:16

podczas kazdego uruchomienia silnika resetuje mi sie komputer oraz zegarek. nie wiem w czym tkwi problem. akumulator jest ok wiec nie wiem co moze byc przyczyna. pozdro dla wszystkich golfiarzy



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz mar 13, 2005 13:54

A nie masz czasem gazu??
Na forum wyczytałem, żektos na forum miał problem bo komp wskazywał błąd!
No to gazownicy mu tak zrobili, że po każdy unieruchomieniu silnika komp się restartował !!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

fragy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob lut 19, 2005 23:04
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fragy » ndz mar 13, 2005 14:16

Coś sobie przypominam ,że miałem taki problem kiedyś i był to spalony bezpiecznik od podtrzymania pamieci. Czyli zestaw wskażników ma zasilenie tylko po przekręconym kulczyku. Sprawdz wszyskie bezpiczniki bo nie pamietam który to i jesli jest któryś spalony wymien-może pomóc.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz mar 13, 2005 16:21

Problem tkwi w rozruszniku - tuleje do wymiany.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Kaktus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Kaktus » ndz mar 13, 2005 17:24

Popieram. Napraw sobie rozrusznik bo jest zbyt duży pobór mocy w czasie rozruchu i zbyt małe napiecie pozostaje dla innych urządzeń jak np. komputer , radio itp.



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn mar 14, 2005 01:36

a wlasnie ze nie,bo to bezpiecznik,ja mialem tak juz 2 razy,sprawdz bezpiecznik,bo to na 100% to,a sprawdz czy dziala ci swiatelko od podswietlania wnetrza jak otwierasz drzwi,jak nie to na 100% bezpiecznik ba sa pod ten sam,juz to przerabialem...powodzonka...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn mar 14, 2005 09:17

Kaktus pisze:Popieram. Napraw sobie rozrusznik bo jest zbyt duży pobór mocy w czasie rozruchu i zbyt małe napiecie pozostaje dla innych urządzeń jak np. komputer , radio itp.
dokładnie za duzy spadek napiecia, cza by grubszy przewód do rozrusznika lub poprawic połączenie by miało wiekszą powierzchnię


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pn mar 14, 2005 11:00

jezeli mialby spalony bezpiecznik niedzialalo by mu oswieltelnie wnetrz oraz MFa i radio to jest wszystko na 1 bezpieczniku


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
Baltazar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 09:23
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: Baltazar » pn mar 14, 2005 11:19

Ja muszę niestety sam restartować kompa.. problem - instalacja gazowa - po pewnym czasie (np miesiącu jeżdżenia na gazie) silnik na benzynie nierówno pracuje. Wtedy pomaga mu restart.

Niektóre instalacje gazowe (pewnie te droższe) mają automatyczne restatrowanie kompa co jakiś czas.


Pozdrawiam,
Baltazar

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn mar 14, 2005 11:53

Mowa była nie o ECU tylko o wskazaniach MFA przebiegu kilometrów i zegarku - mylimy pojęcia :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

rakmk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lut 23, 2005 15:31
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: rakmk3 » pn mar 14, 2005 13:25

ja też myślę że to wina rozrusznika, miałem taki sam objaw w swoim MK II 1,8 GT, okazało się że przy rozruchu był zbyt duży pobór mocy co było z powodowanę zaśniedziałymi stykami przy rozruszniku. Przeczyściłem wszystko, dałem nowe podkładki na przewody i nowe nakrętki i problem znikł.


MK III 1,8ABS full option

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn mar 14, 2005 23:01

WarMachine 18 napisał: jezeli mialby spalony bezpiecznik niedzialalo by mu oswieltelnie wnetrz oraz MFa i radio to jest wszystko na 1 bezpieczniku


to przeciez mowilem zeby zobaczyl czy dziala oswietlenie wnetrza,pozatym nie koniecznie radio musi niedzialac,umnie nie jest pod ten sam bezpiecznik to i nie jest to tez pierwszy bezpiecznik tylko 3 od prawej Mk3


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 144 gości