Dzisiaj kupiłem interefejs na USB Viaken KKL, wszystko działa OK polecam. Po zainstalowaniu co mi troche zajeło czasu "bawiłem" sie w opcjach różnych programów i tak sobie zapisałem pare bloków:
blok:
01 903 2,8mg/R 1,320V 82.8C
03 903 235.0mg/R 468.8mg/R 4,8%
04 903 0.9 0.9 51.0%
05 903 21.8mg/R 1.0mg/R 81.9C
10 478mg/R 989mbar 989mbar 0.0%
11 903 928mbar 989mbar 91,6
13 0.6mg/R 0.4mg/R 0.1mg/R w czwartym nic nie było
Jak robiłem logi to dla mnie to wogóle nie czytelne jest
Co Wy na te moje pierwsze pomiary? Myśle ze w tym tygodniu wybierzemy sie z kolegą z forum na pomiar dynamiczny.
Jak można sprawdzić kąt wtrysku ?
Pierwsza diagnoza VAG-iem :)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Pierwsza diagnoza VAG-iem :)
http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.htmlmarrcin pisze:Jak można sprawdzić kąt wtrysku ?
Witam, to chyba zależy jaki masz program diagnostyczny. W VAG COM 311-2 po ang. trzeba wejść do ust silnika potem basic seting, robisz odczyt chyba blok 000 i pojawia się dopiero okno TDI Timing chyba. Klikasz na to i pokazuje sie wykres z trzema kreskami, czerwona, niebieska i żółta, dobry kąt wtrysku to punkt pomiędzy czerw. a żółtą chyba, musi być jak najbliżej środka. Aha jak koledzy z forum mówili, to tylko na wolnych obrotach i temp. silnika ok. 90 st.
właśnie zajżałem na link od HellMan'a, i jak podejżewałem kolorki mi się pokićkały, zajżyj tam, ale jest po ang.
właśnie zajżałem na link od HellMan'a, i jak podejżewałem kolorki mi się pokićkały, zajżyj tam, ale jest po ang.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 151 gości