MRUGAJACA KONTROLKA OLEJU OLEJU W MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GT1.8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn sty 01, 2007 18:26
Lokalizacja: KATOWICE
Kontakt:

MRUGAJACA KONTROLKA OLEJU OLEJU W MK3

Post autor: GT1.8 » śr sty 03, 2007 11:37

WITAM.
W MOIM MK3 GDY SILNIK JEST CIEPLY ZACZYNA PISZCZEC I MRUGAC KONTROLKA OLEJU??!!MAM DO WAS PYTANIE CZY KTORYKOLWIEK Z WAS SPOTKAL SIE U WAS Z TAKIM INCYDENTEM??MOJ KOLEGA MIAL TAK SAMO I PO OGLEDZINACH MECHANIKA STWIERDZONO" MISKA OLEJOWA POSIADA 2 CZUJNIKI KTORE NAWZAJEM SIEBIE OSZUKUJA I WYSYLAJA SYGNAL DO KOMPUTERA"-TEN MECHANIK PEWNO kupa SIE ZNAL!!!
I MAM PYTANKO JAKI DOBRAC OLEJ DO MOJEGO GOLFA GT 1.8 PONIEWAZ MUSZE GO WYMIENIC A NIEZABARDZO WIEM JAKI TERAZ JEST WLANY A NIGDZIE NIC NIEPISZE!!!
I JESZCZE JEDNO- W JAKIEJ CENIE MOZNA JUZ KUPIC DOBRY FILTR OLEJU I PALIWA??
A TAK POZA TEMATEM CZY MA KTOS Z WAS FILTR STOZKOWY ??ILE TO DAJE MOCY I CZY NAPRAWDE WARTO??
PROSZE O POMOC I O PROPOZYCJE.
POZDRAWIAM TOMEK Z KATOWIC
Obrazek



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » śr sty 03, 2007 12:42

Co do kontrolki oleju, to ja bym sprawdził czy przy czujniku wtyczka dobrze kontaktuje.
Może trzeb wymienic czujnik. W tej chwili nie powiem ci gdzie znajduje sie czujnik cisnienia oleja, ale jesli nikt inny Ci nie pomoże to sprawdze w domu i jutro napisze.
Co do oleju: Jesli nie wiesz jaki był to dla bezpieczenstwa wlej olej półsyntetyczny.
No bo jesli teraz nasz np półsyntetyk to nie można wlac syntetycznego, a jesli mineralny to pólsyntetyk mozesz smialo wlac .
Koledzy na forum piszą, że oleje Mobil.10W40 są dobre.
Jesli Ci silnik bierze olej to wlej mineralny 15W40 tez np Mobil.
W każdym razie nie lej syntetycznego dla bezpieczenstwa.
Filtr oleju to 20-30 zl a paliwa tez w tych granicach albo mniej. Poszukaj sobie na allegro.
Stożka nie mam i z tego co wiem to stożek,żeby spełnial swoja funkcje to nie może zasysać ciepłego powietrza znad silnika co wymago troche zabawy.
Możesz sobie włożyć spotrowy wkład bawełniany K&N:
http://moto.allegro.pl/item152462245_k_ ... vento.html
To jest kompromis i nie wymaga przeróbek.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » śr sty 03, 2007 13:14

A moze panewki sie juz koncza i nie trzyma cisnienia? :D



szpak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn lut 13, 2006 12:21
Lokalizacja: kędzierzyn

Post autor: szpak » śr sty 03, 2007 13:26

mi kontrolka mrugała po wymianie oleju i filtra jest okej



Splo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 07:59
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: Splo » śr sty 03, 2007 20:16

Mam tak isam problem ile może kosztowac wymiana panewek?? jest możliwa??


Pzdr ;]

gopiter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: gopiter » śr sty 03, 2007 20:32

Jak bedziesz kupowal filtr oleju to nie kupuj Filtrona.Najlepiej kup MAN'a lub oryginal w ASO.



Awatar użytkownika
Pi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 01:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Pi » czw sty 04, 2007 01:20

U mnie migała, bo czujnik nie kontaktował. Rozłożyłem, złożyłem i od tej pory spokój.

BTW czemu nie filtrona? :)


[img]http://images37.fotosik.pl/111/1d053f09877e28c9.png[/img]

gopiter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: gopiter » czw sty 04, 2007 01:28

Pi pisze:czemu nie filtrona? :)
Good joke :rotfl:



Awatar użytkownika
Pi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 01:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Pi » czw sty 04, 2007 01:40

gopiter pisze:Good joke :rotfl:
Na serio nie wiem, przejechałem na filtronach póki co 18500km i odpukać nic się nie dzieje, poza tym, że same się odkręcają. ;)


[img]http://images37.fotosik.pl/111/1d053f09877e28c9.png[/img]

gopiter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: gopiter » czw sty 04, 2007 10:04

Z tego co wiem ludzie maja problemy z migajacymi kontrolkami oleju na filtrach filtrona.Czesto po zmianie na MAN'a problem znika.O ile dobrze pamietam filtron jest "za rzadki" przez co jest swobodniejszy przeplyw oleju przez filtr i spada cisnienie.Jak cos pomieszalem to niech mnie ktos poprawi :D



GT1.8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn sty 01, 2007 18:26
Lokalizacja: KATOWICE
Kontakt:

Post autor: GT1.8 » czw sty 04, 2007 17:41

DZIEKI ZA INFORMACJE.
JUTRO UDAM SIE DO SKLEPU I SOBIE KUPIE ALE NIE FILTRONA!!!
A MAM JESZCZE PYTANKO CZY KTOS Z WAS MA PODLACZONY CENTRALNY ZAMEK Z ALARMEM I KLUCZYKIEM TYPU "SCYZORYK"??CHCE SOBIE TAKI ZAMOWIC I PODLACZYC DO ALARMU RYGIELKI Z LEDAMI W KOLORZE NIEBIESKIM :D JESLI WIECIE COS NA TEN TEMAT TO PROSILBYM O JAKIS LINK CZY COS NA TEN TEMAT:)



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » czw sty 04, 2007 18:11

Co do problemu to duze prawdopodobieństwo ze to wina filtra oleju. Kup filtr firmy Bosch lub Knecht cena około 15zł. Co do filtra paliwa to około 25zł zapłacisz zalezy od sklepu. Co do stozka to jest troche zabawy. Koni jako tako Ci nie przybędzie. Mozesz kupic wklad. Co do oleju to wszystko zalezy od stanu silnika !!. Ludzie strasznie boja sie lac syntetyk nie wiem dla czego. U mnie nabite 185kkm zalewam olejem 5W40 wszystko gra. Jak silnik jest w złym stanie to i 15W40 nie pomoze. Oglonie mechanicy zalecaja oleje 10W40 bo jest to bardzo bezpieczna konfiguracja. Niektórzy nadal uważaja ze jak stuknie 100kkm to trzeba lac minerał co jest bzdura i sprawdzało sie w poldkach i 125. Takich mechaników sie omija z daleka.

Pozdrawiam

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
gkon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gkon » czw sty 04, 2007 19:46

Atomic10 pisze:Niektórzy nadal uważaja ze jak stuknie 100kkm to trzeba lac minerał co jest bzdura
i ja także zgadzam się z talkim stwierdzeniem
Atomic10 pisze:Ludzie strasznie boja sie lac syntetyk nie wiem dla czego
racze może nie boją się lać syntetyków tylko czasami nie wiedzą co było lane przed kupnem od pierwszego właściciela, ja miałem taki przypadek w fordzie kupiłem od gościa który sciągnął go z niemiec i zalałem półsyntetykiem a później musiałem lać mineral bo tamten olej wypłukał mi wszystkie syfy z silnika, co spowodowało rozszczelnienie, a co za tym idzie zapalanie się kontrolki ciśnienia oleju


[url=http://cb-radio.pl][img]http://img209.imageshack.us/img209/7227/cbradio1zl2.png[/img][/url]
[img]http://www.cb-radio.pl/images/button2.gif%20[/img]

lukasz1824
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sty 01, 2007 15:46
Lokalizacja: slaskie
Kontakt:

Post autor: lukasz1824 » pt sty 05, 2007 00:39

hej tez mialem takie same objawy i byla to papa olejowa najlepiej zmierz sobie cisnienie pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości