Koszta swapu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Alucard
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 14:07
Lokalizacja: Częstochowa/Hamburg
Kontakt:

Koszta swapu

Post autor: Alucard » śr sty 03, 2007 20:15

Witam , mam pytanie co do swapu silnika do Mojej drugiej golfiny
Otóz mam Passata Vr6 i blacha jest juz kiepska wiec nie bede go remontował a ze silniczek jest w super stanie i nie jezdzil na gazie to wpadł do głowy pomysł aby go wsadzic do MK1 , pytania tyczy sie kosztów na które musze sie przygotowac , Prosiłbym aby tylko osoby ktore robiły podobny swap zabierały głos.


pozdrawiam


Projekt 2009 [url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ec2408dff44b70d9][img]http://images35.fotosik.pl/58/ec2408dff44b70d9m.jpg[/img][/url]

By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U

Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Macior » śr sty 03, 2007 20:39

Wsadź ten motor do Mk2, mniej problemów, pozatym jest za ciężki do mk1.



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr sty 03, 2007 21:49

Macior pisze:Wsadź ten motor do Mk2, mniej problemów, pozatym jest za ciężki do mk1.
mk1 z VR6 ma straszne tendencje do podsterowności.. przy swapie trzeba zadbać o odpowiednie dociążenie tyłu. no i zawieszenie od razu musi być zupełnie inne, całkiem niezłą opcją na początek jest seria z golfa 3/passata VR6. ale to z kolei rzeźba jest. Co do kosztów - to zależy, czy robisz sam, czy dajesz komuś. jeśli robisz sam, to dużo Cię to nie będzie kosztowało, bo masz przecież dawcę w całości, ze wszystkimi częściami... w zasadzie tylko tyle, co części, które będziesz musiał wymienić ze względu na przykład na ich zużycie.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
Alucard
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 14:07
Lokalizacja: Częstochowa/Hamburg
Kontakt:

Post autor: Alucard » śr sty 03, 2007 22:56

Czyli co , lepiej sprzedać paska i wsadzać np G60 ? ale tez chyba nie znajde w dobrym stanie bo jak mi sie wydaje wszystkie kompresory beda wykończone


Projekt 2009 [url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ec2408dff44b70d9][img]http://images35.fotosik.pl/58/ec2408dff44b70d9m.jpg[/img][/url]

By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr sty 03, 2007 23:15

no fakt, tu masz trochę rajci, bo przeważnie ludzie nie dbają odpowiednio o G-Ladery i te często są w kiepskim stanie...

[ Dodano: Sro Sty 03, 2007 23:17 ]
ja bym wsadził ABF-a


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Koszta swapu

Post autor: Borys » czw sty 04, 2007 10:15

Alucard pisze:Witam , mam pytanie co do swapu silnika do Mojej drugiej golfiny
Otóz mam Passata Vr6 i blacha jest juz kiepska wiec nie bede go remontował a ze silniczek jest w super stanie i nie jezdzil na gazie to wpadł do głowy pomysł aby go wsadzic do MK1 , pytania tyczy sie kosztów na które musze sie przygotowac , Prosiłbym aby tylko osoby ktore robiły podobny swap zabierały głos.


pozdrawiam

poczytaj to forum, tu chłopaki juz wsadzili vr6 do MKI - długa droga przynajmniej w ich wykonaniu

http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t=9


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
gt2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt maja 09, 2006 21:47
Lokalizacja: SIERADZ (okolice)
Kontakt:

Post autor: gt2 » czw sty 04, 2007 12:51

nie jestem jakimś tam wybitnym znawcą ale :
właśnie jestem w trakcie swapu w mk2 i jedyne co bym polecił koledze to to aby uzbroił się w cierpliwość i dużo czasu .
Co do silnika g60 to nie szukaj bo pewno dobrego nie znajdziesz a jak znajdziesz to za sporą kase ( wiem bo szukałem )
Morzesz się ze mną nie zgodzić ale ja na twoim miejscu sprzedał bym mk1 kupił mk2 i w to wsadził vr6


-----------------------------------------------
www.lcs.oz.pl :D

Awatar użytkownika
Alucard
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 14:07
Lokalizacja: Częstochowa/Hamburg
Kontakt:

Post autor: Alucard » czw sty 04, 2007 13:49

gt2 pisze:nie jestem jakimś tam wybitnym znawcą ale :
właśnie jestem w trakcie swapu w mk2 i jedyne co bym polecił koledze to to aby uzbroił się w cierpliwość i dużo czasu .
Co do silnika g60 to nie szukaj bo pewno dobrego nie znajdziesz a jak znajdziesz to za sporą kase ( wiem bo szukałem )
Morzesz się ze mną nie zgodzić ale ja na twoim miejscu sprzedał bym mk1 kupił mk2 i w to wsadził vr6

Nie po to wsadzalem 5000zl w remont Mk1 zeby ja sprzedawać pozatym inne generacje nie interesuja mnie , dzisiaj dzwonilem do paru firm zajmujacych sie przekładkami i za przekładke Vr6 srednio liczono 2500PLN oczywiscie daja gwarancje na dzieło wiec pujde na to. Niestety termin na ktory moge sie najwczesniej umówic to 21 czerwca :( ale mysle ze chyba warto poczekac.... acha pare firm zalecało mi wsadzenie 2.0 16V bo podobniez takie wyjscie jest najlepsze ale skoro mam Vra to bedzie Vr..

Pozdrawiam


Projekt 2009 [url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ec2408dff44b70d9][img]http://images35.fotosik.pl/58/ec2408dff44b70d9m.jpg[/img][/url]

By Dalej tak trwac.. http://www.youtube.com/watch?v=q3CloVCL9_U

Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Macior » czw sty 04, 2007 19:39

Sprzedaj tego VR poczekaj troche, dozbieraj monety i wsadź 1.8T, silnik w miarę lekki, pasuje pod oryginalne mocowania w mk1, ogromny potencjał, mnogo gratów, przetrzepany praktynie przez każdego tunera w kraju.



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » czw sty 04, 2007 19:43

to może sprzedaj VR-a i wsadź ABF-a? jeśli ten fałerek jest zdrowy, to jeszcze będzie troche kasy, żeby podnieść moc ABF-a o jakieś 20KM... chyba. ręki bym sobie za to nie dał uciąć, ale tu na forum często przewija się temat modów abf-a, więc wystarczy troche poszukać.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt sty 05, 2007 00:21

Macior pisze:Sprzedaj tego VR poczekaj troche, dozbieraj monety i wsadź 1.8T, silnik w miarę lekki, pasuje pod oryginalne mocowania w mk1, ogromny potencjał, mnogo gratów, przetrzepany praktynie przez każdego tunera w kraju.
widze ze niektóre osoby chcą uszczęśkliwic kolege na siłe.

a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T

nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.

w razie czego słuze dokumentacją elektryki


www.vrservice.pl

Macior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Macior » pt sty 05, 2007 01:05

Borys pisze:
Macior pisze:Sprzedaj tego VR poczekaj troche, dozbieraj monety i wsadź 1.8T, silnik w miarę lekki, pasuje pod oryginalne mocowania w mk1, ogromny potencjał, mnogo gratów, przetrzepany praktynie przez każdego tunera w kraju.
widze ze niektóre osoby chcą uszczęśkliwic kolege na siłe.

a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T

nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.

w razie czego słuze dokumentacją elektryki

Może i staram się uszczęśliwić kolege na siłe ale nie widze sensowniejszego rozwiązania, miałem mk1 z vr6 i wiem jak to się prowadzi, bez 2 worków ziemiaków na pace nie da się tym szybciej pojeździć, przód jedzie w całkiem innym kierunku jakbyśmy chcieli, pozatym buda mk1 nie należy do superwytrzymałych, odrazu trzeba obspawywać cały przód, szukać porządnego zawiasu przynajmniej na przód. Kolega wyżej napisał, że ktoś może mu to zamontować za 2500zł, niechce widzieć jak to będzie zamontowane.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt sty 05, 2007 09:20

Macior pisze:
Borys pisze:
Macior pisze:Sprzedaj tego VR poczekaj troche, dozbieraj monety i wsadź 1.8T, silnik w miarę lekki, pasuje pod oryginalne mocowania w mk1, ogromny potencjał, mnogo gratów, przetrzepany praktynie przez każdego tunera w kraju.
widze ze niektóre osoby chcą uszczęśkliwic kolege na siłe.

a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T

nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.

w razie czego słuze dokumentacją elektryki

Może i staram się uszczęśliwić kolege na siłe ale nie widze sensowniejszego rozwiązania, miałem mk1 z vr6 i wiem jak to się prowadzi, bez 2 worków ziemiaków na pace nie da się tym szybciej pojeździć, przód jedzie w całkiem innym kierunku jakbyśmy chcieli, pozatym buda mk1 nie należy do superwytrzymałych, odrazu trzeba obspawywać cały przód, szukać porządnego zawiasu przynajmniej na przód. Kolega wyżej napisał, że ktoś może mu to zamontować za 2500zł, niechce widzieć jak to będzie zamontowane.
kilka lat temu na pierwszym modlinie była MKI vr6 z litwy z zestawem NXa zdobył pierwsze miejsce 1 A132 Samusis Mindugas VW Golf MKI 14.291

auto jechało normalnie worków nie widziałem,

tu jest fotostory jak to się robi,
nie jest to trudniejsze niz montaz, do do walorów jezdnych to moze i racja cięzkie nadsterowneprojekt caddy vr6


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » pt sty 05, 2007 12:25

Borys pisze: a co widzicie złego w vr6 silnik jak silnik mocny duzy cięzki elastyczny, 6 cylindrów w MKI to jest cos a nie jakies tam 1.8T
jescze rok i co drugie auto bedzie miało 1.8T
nie słuchaj ich Alucard wkładaj vr6 bedzie ok.
Borys co się stalo się, nie poznaje kolegi VR6 lepsze od 1,8T :chytry: , Alucard sluchaj Borysa MkI jest kultowy, VR6 jest kultowy, wiec beda tworzyc zgraną parę, powodzenia w projekcie


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości