Pierwsza diagnoza VAG-iem :)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Pierwsza diagnoza VAG-iem :)

Post autor: marrcin » śr sty 03, 2007 22:41

Dzisiaj kupiłem interefejs na USB Viaken KKL, wszystko działa OK polecam. Po zainstalowaniu co mi troche zajeło czasu :grin: "bawiłem" sie w opcjach różnych programów i tak sobie zapisałem pare bloków:

blok:

01 903 2,8mg/R 1,320V 82.8C

03 903 235.0mg/R 468.8mg/R 4,8%

04 903 0.9 0.9 51.0%

05 903 21.8mg/R 1.0mg/R 81.9C

10 478mg/R 989mbar 989mbar 0.0%

11 903 928mbar 989mbar 91,6

13 0.6mg/R 0.4mg/R 0.1mg/R w czwartym nic nie było

Jak robiłem logi to dla mnie to wogóle nie czytelne jest :grin:
Co Wy na te moje pierwsze pomiary? Myśle ze w tym tygodniu wybierzemy sie z kolegą z forum na pomiar dynamiczny.
Jak można sprawdzić kąt wtrysku ?



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » czw sty 04, 2007 09:13

tak z ciekawosci...gdzie znalazles wtyk do podpiecia?
ja u siebie sprawdzalem we wszystkich mozliwych kombinacjach i ... nie ma.
skorto mam ECU to i powinien byc wtyk...


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » czw sty 04, 2007 09:42

olek256, wyciagnij popielniczke i z prawej strony jest taka zaslepka, wyciagnij ja w lewo i tam jest zlącze



HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Pierwsza diagnoza VAG-iem :)

Post autor: HellMan » czw sty 04, 2007 09:48

marrcin pisze:Jak można sprawdzić kąt wtrysku ?
http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html



qfel1971
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt mar 31, 2006 08:44
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: qfel1971 » czw sty 04, 2007 09:56

Witam, to chyba zależy jaki masz program diagnostyczny. W VAG COM 311-2 po ang. trzeba wejść do ust silnika potem basic seting, robisz odczyt chyba blok 000 i pojawia się dopiero okno TDI Timing chyba. Klikasz na to i pokazuje sie wykres z trzema kreskami, czerwona, niebieska i żółta, dobry kąt wtrysku to punkt pomiędzy czerw. a żółtą chyba, musi być jak najbliżej środka. Aha jak koledzy z forum mówili, to tylko na wolnych obrotach i temp. silnika ok. 90 st.

właśnie zajżałem na link od HellMan'a, i jak podejżewałem kolorki mi się pokićkały, zajżyj tam, ale jest po ang.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości