[MK3 ] Wykres mojego Mk3 1Z ---> ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr gru 13, 2006 23:48

Adamm pisze:niby sa wtryski ASV (nowki) i chip ale jak dla mnie cos malutko. co myslicie?
hmmm ciekawe jak wygladałby wykres na serii... no ciekaw e skąd chipsa kupiłeś ? :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw gru 14, 2006 00:30

cowboy pisze:
Adamm pisze:niby sa wtryski ASV (nowki) i chip ale jak dla mnie cos malutko. co myslicie?
hmmm ciekawe jak wygladałby wykres na serii... no ciekaw e skąd chipsa kupiłeś ? :)
no niestety nie zrobilem serii niestety,

sofcik robil mi Lukasz3k z forum :)

teraz w planach wywalenie kata, wyczyszczenie dolotu (EGR juz zaslepiony), prawdopodobnie zmiana przeplywki (zaniza powyzej 3500) i korekta softu :)

chce miec te 120 KM :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw gru 14, 2006 09:55

własnie miałem zapytać czy przepływka OK :)

[ Dodano: Czw Gru 14, 2006 08:57 ]
sofcik robil mi Lukasz3k z forum :)
coś nie za bardzo...zrób jakieś dynamiczne logi - patrzyłeś o ile zwiększyło się doładowanie ?
Adamm pisze:chce miec te 120 KM
no to musisz troche koksu do pieca dorzucić :) i może kąt wtrysku przyspieszyć...



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw gru 14, 2006 10:50

Adam jakie to auto u ciebie rozumiem ze golf 3 i jeszcze powiedz który rok auta ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw gru 14, 2006 13:19

Adamm, a nie hamowałeś sie czasem na Kujawskim :P ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt gru 15, 2006 02:06

auto to MK3 1.9 TDI 1Z 94 rok 8bitowy sterownik

auto bylo sprawdzane przed i po na kompie

wyszlo po ze przeplywka zaniza wartosci po ok 3.2 obrotow

hanowalem sie na Vervie :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt gru 15, 2006 09:39

wyszlo po ze przeplywka zaniza wartosci po ok 3.2 obrotow
a ile zaniża ? bo jeśli przy 4000 rpm (tam gdzie najwieksza moc) masz około 750 to obcina Ci dawke paliwa i tu przyczyna niskiej mocy...

w ogóle to dofcik jakiś lajtowy...bo i moment dość niski, a może hamownia jakaś dziwna..



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » śr sty 03, 2007 11:07

aw69, ale maszynka..mam nadzieje ze kiedys cie poznam i zobacze jak to wyglada i chodzi na zywo. trzeba bedzie sie skontaktowac z toba gdzie to robiles wszystko i moze zdradzisz tajemmnice ile to wynioslo - ja nawiosne mam zamiar wpusuc wiruska wtryski no i chyba tyle chociaz jak fundusze pozwola to bedzie wiecej


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

seat-leon

Post autor: seat-leon » śr sty 03, 2007 16:42

chce miec te 120 KM
a nie wolisz wyzszego momentu i jego przebiegu bardziej lagodnego na wyzszych obrotach?

koniow troche wtedy dostaniesz gratis ;)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob sty 20, 2007 04:07

No i pieknie dzis po strojeniu hamownia w moim klekocie wypluła 180 KM 420 Nm :) nice jutro wkleje wykres


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Szyszon
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 09:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Szyszon » sob sty 20, 2007 05:02

aw69 pisze:180 KM 420 Nm
:shock: =D> brak mi slow =D>


Pozdrawiam
Szymon
[img]http://www.robisoft.com.pl/szyszon/vwgolf/golf.jpg[/img]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob sty 20, 2007 09:01

aw69 pisze:No i pieknie dzis po strojeniu hamownia w moim klekocie wypluła 180 KM 420 Nm
2-krotny przyrost mocy, bardzo ładnie :P

stroiłes się i hamowałes u Tory ?



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob sty 20, 2007 11:46

Ło matko! Gratuluje ....btw: u mnie na 390Nm sprzegło umiera u Ciebie wytrzymuje 420??


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob sty 20, 2007 12:09

wytrzymuje 420 bez problemu jak narazie rzadnych uślizgów. Autko stroil i hamowal mi Rogal. Ma bardzo fajna hamownie zakladana na kolo mierzona w warunkach drogowych pod obicążeniem. Wyniki miarodajne...na inercji wynik prawdopodobnie bylby jeszcze wyższy. Jak wpierdziele na maxa autko troche dymi, dawki bardziej zdjete niz na ostatnim setupie, ale turbo troszke male. Niebawem gt22 i powinno jeszcze troche wiecej byc, zreszta zobaczymy.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości