Czujnik temperatury wody

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Czujnik temperatury wody

Post autor: Darcyn » sob gru 30, 2006 17:09

koledzy za co jest odpowiedzialny czujnik temperatury wody?
nie mam ssania.
silnik nie ma dobrych osiagow (tzn raz ma raz nie ma). napewno nie ma na cieplym
ciezko go sie uruchamia. z rana nigdy nie odpali za 1 razem a za 2 to tylko dotkne i pali. za 1 przekrece rozrusznikeim chocby na sekunde i za 2 razem pali i odwrotnie. moge za 1 rzem krecic 10 sekund nie odpali a tylko zakrece 2 raz pali od strzału.
nie mialem termostatu i silnik byl niedogrzany - po dluzszej jezdzie tez nie chcial odpalac. lapal lapal ale ciezko zapalal.
teraz jest termostat - silnik lapie juz temp ale nie jezdzilem tak zeby sprawdzic te odpalanie na cieplym.
czy to moze byc przepływomierz?
mam gaz
Ostatnio zmieniony ndz gru 31, 2006 00:17 przez Darcyn, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob gru 30, 2006 17:45

Darcyn pisze:koledzy za co jest odpowiedzialny czujnik temperatury wody?
Koryguje skład meiszanki ze względu na temp sieczy chłodzącej (więc też temp silnika).
Co do rozruchu, to sterownik tak, czy inaczej wzbogaca mieszankę (niższa prędkość przydostu ciśnienia, mniejsza prędkość obr, niższa temp itd) i mieszanka rozruchowa jest tak, czy inaczej najbardziej wzbogacona ze wszystkich stanów pracy silnika...
Dlatego nie był bym pewny, czy czujnik temp może powodować tak ogromne problemy z rozruchem, ale co do braku tzw ssania (a tak naprawdę wzbogacenia mieszanki na zimnym motorze), to jak najbardziej.
Sprawdź go multimetrem. Zaraz wrzucę tu tabelkę.
Darcyn pisze:czy to moze byc przepływomierz
Jeśli chodzi o odpalanie to nie. Padający przepływomierz rzeczywoiście osłabia osiągi.
Sprawdź najpierw czujnik.

[ Dodano: 30 Gru 2006 16:49 ]
Oto i on.
Pozdrawiam.
Obrazek



Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » sob gru 30, 2006 19:13

Jak odłączysz kostke od czujnika to powinieneś odpalić bezpośrednio na ssaniu.



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » ndz gru 31, 2006 00:19

Groszek, no wlasnie jak odepne to obroty delikatnie spadaja. nie próbowalem jezdzic z odpietym



Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » ndz gru 31, 2006 13:47

Obroty przy odpiętym powinny być większe bo ssanie wtedy pracuje na maxa, a przy zapiętej wtyczce odpalanie może być utrudnione ze względu na to że czujnik będzie Tobie pokazywać temp 40*C przy temperaturze 0*C no i ssanie będzie mniejsze.A co do odpalania za 2 razem to włącz zapłon na 10 sek. i spróbuj zapalić póżniej, przez ten czas pompa paliwa napompuje odpowiednią ilość paliwa.



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » ndz gru 31, 2006 14:58

Groszek, no patrz, ja slyszalem ze jak jest odpiety to pracuje na awaryjnym trybie i ma 90*

z pompa juz probowalem - nie to, chyba ze jeszcze filtr paliwa. gdzie to on jest u mnie?



Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » ndz gru 31, 2006 15:31

pewnie podloga kolo tylniego prawego progu



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » ndz gru 31, 2006 17:42

tomekzabrze, bez kanalu pewnie tego nie zalatwie?



Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » ndz gru 31, 2006 18:20

Darcyn pisze:tomekzabrze, bez kanalu pewnie tego nie zalatwie?
jak sie uprzesz to na lewarku se poradzisz:) hehehe ale lepije z kanalu wygodniej szybciej i mniej paliwa ucieknie:)



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » ndz gru 31, 2006 23:49

jak sie uprzesz to na lewarku se poradzisz:)
ale przedtem zabezpiecz furaka żeby niespadł na Ciebie. gostek którego znałem w ten właśnie sposób pożegnał się z życiem


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 212 gości