
problem jest zeby spotkac 16V nie zajechanego w ciekawych pieniadzach ale jesli sie go znajdzie to nie bedzie sie zalowalo

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie zamierzam polemizoawać na temat prędkości maksymalnych bo krąży na ten temat wiele legendDarcyn pisze:no nie wiem czy 215... kolega imp buja sie do 240, 220 to ze startu jak kiedys razem lecielismy.micab pisze:16v ma napewno lepszą dynamikę (8,3s do 100km/h i 215km/h
moj 8V coprawda nie jest szybki bo ma gaz I gen i szerokie koło ale znowu 8V kolegi burza_jr jeci 220...
Jak masz zamiar robić dużo km, nie chcesz diesla i nie daj Boże chcesz jednak gazować benzyne, to zdecydowanie kup 8v.. Jeśli natomiast płynie w Tobie żyłka sportowca, nie robisz 50tys. km rocznie,lubisz podlac PB98, spraw sobie 16ke, nie jeździłem zbyt dużo 16ką, ale sprowadziłem taką jedną na sprzedaż niedawno i z moich obserwacji wynika że pali przy normalnej jeździe 10ltr/100 (miasto, trasa 50/50), w trasie wracając z Niemiec - turystycznym tempem, zrobiłem 600km na baku.Nie jest źle zatem..K4par pisze:Siemka wlasnie przymierzam sie do kupna golfa 3 Gti 2.0L.... Chcialem sie dowiedziec jaki silnik jest lepszy 16v czy 8v.... Przegladalem ogloszenia i calkowicie zglopialem poniewaz zauwazylem ze golfy z silnikami 16v 150km byly produkowane na poczatku produkcji jak i na koncu... Tak samo jest w przypadku 8v 115km. Prosze wypowiedzcie sie na temat tych silnikow.
jak na porownanie mozliwosci 16V do 8V do ze spalaniem jest dobrzekkk13 pisze:Nie jest źle zatem..
Kolego - czy jezdziłeś 8ką i 16ką w takim samym aucie?? Czy zajeździłes jakąś ósemke i 16ke w Golfie Mk II lub III, użytkujac w taki sam sposób te dwa motory od fabrycznej nowości (odnosnie trwałosci)?? Piszesz to z takim przekonananiem, jakby tak było conajmniej.. Nie chce sie czepiać, ale troszke to naciagane, a wg mnie nieadekwatne co mówisz w każym razie w odniesieniu do 2litrówek w Golfie III.. Jeździłem przez 3 lata kiedyś AGG w Golfie III który mial 166NM przy 2600 obr , ABF ma 180/4800, moment ABF ma wyższy (źródło http://www.doppel-wobber.de/), trzeba by sprawdzić dwa seryjne auta na hamowni i prześledzić przebieg momentu w funkcji obrotów, ewentualnie porównac na drodze te motory z takimi samymi przełożeniami, wtedy możnaby coś powiedzieć i wysnuwać takie twierdzenia.. W kazdym razie, na podstawie moich odczuć z tych dwóch aut - ABF akutrat jest co najmniej tak elestyczny jak 8v (pomimo chyba dłuższych przełożeń w skrzyni), a tam gdzie 8V juz puchła (powyżej 5,5tys obr.), ABF dopiero pokazuje najlepsze obliczetygrysek88 pisze:szesnastke trzeba mocno kręcić na obrotach bo ona wtedy dopiero uzyskuje max moc. ósemki ciągną bardziej od dołu, są trwalsze posiadają lepszy moment ale maja mniej mocy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 111 gości