Silnik do MK II
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik do MK II
Witam po długiej nieobecności.
Panowie mam może głupie pytanie i nietypowe.
W moim golfie był silnik 1.3 gażnik MH 55 koni. Niestety zerwał mi się pasek rozrządu. Niby prosta budowa i miał być bezkolizyjny ale niestety pękł korbowód i silnik zdechł.
Moje pytanie brzmi:
Czy będzie pasował silnik inny niż 1.3? Jakie przeróbki będą konieczne żeby działał bez problemów?
Panowie bardzo to dla mnie pilne bo obecnie pracuje w firmie kurierskiej i samochód potrzebny mi jest do pracy. Chwilowo jeżdżę zastępczym samochodem ale mam go do 3 stycznia i to jest dla mnie bardzo pilne.
Z góry dzięki.
Panowie mam może głupie pytanie i nietypowe.
W moim golfie był silnik 1.3 gażnik MH 55 koni. Niestety zerwał mi się pasek rozrządu. Niby prosta budowa i miał być bezkolizyjny ale niestety pękł korbowód i silnik zdechł.
Moje pytanie brzmi:
Czy będzie pasował silnik inny niż 1.3? Jakie przeróbki będą konieczne żeby działał bez problemów?
Panowie bardzo to dla mnie pilne bo obecnie pracuje w firmie kurierskiej i samochód potrzebny mi jest do pracy. Chwilowo jeżdżę zastępczym samochodem ale mam go do 3 stycznia i to jest dla mnie bardzo pilne.
Z góry dzięki.
http://www.zmilosciserc.pl/dss.php
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
najłatwiej założyć inny 1,3 i to też na gaźniku aby nie kombinować-jak założysz coś na wtrysku trzeba robić elektrykę-silniki 1.6 i 1.8 z mk2 mają inną konstrukcję i wymagają innej skrzyni biegów, sprzęgła, łap, kawałka wydechu i pewnie czegoś tam tak więc jeśli to nie jest zamierzony swap na który masz czas to chyba tylko 1,3
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: Silnik do MK II
Skandahl pisze:Witam po długiej nieobecności.
Panowie mam może głupie pytanie i nietypowe.
W moim golfie był silnik 1.3 gażnik MH 55 koni. Niestety zerwał mi się pasek rozrządu. Niby prosta budowa i miał być bezkolizyjny ale niestety pękł korbowód i silnik zdechł.
Moje pytanie brzmi:
Czy będzie pasował silnik inny niż 1.3? Jakie przeróbki będą konieczne żeby działał bez problemów?
Panowie bardzo to dla mnie pilne bo obecnie pracuje w firmie kurierskiej i samochód potrzebny mi jest do pracy. Chwilowo jeżdżę zastępczym samochodem ale mam go do 3 stycznia i to jest dla mnie bardzo pilne.
Z góry dzięki.
Mam cały silnik kompletny 1.3 gaźnik 2G, z polośkami piastami przekładnia kierownicza kołyska skrzynia chłodnica zbiorniczkiem wyrównawczym, do sprzedania jak cos to na PW lub gg ! Brakuje jedynie osłony na rozrząd i obudowy filtra powietrza silnik odpalał dobrze nie brał oleju!!
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Skandahl, jesli bys dorwal calutki komplet z innego golfa to nawet GTi w dwa dni wstawisz i nawet sie nie spocisz podkreslam ze musial bys miec caly komplecik czyli silnik z lapami, skrzynke, chlodzenie, poloski jesli to GTi,ewentualnie elektryke jak bedzie roznica rocznikow(przed 89 i po 89) ale faktycznie jesli czas nagli to 1,3 MH wyjdzie najtaniej i zapewne najszybciej bo wypinasz pare wtyczek odkrecasz pare srubek wsadzasz skrecasz i jedziesz pozdrawiam
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
Tak też myślałem. Wczoraj miałem do kupienia kompletny 1.6 ze skrzynią biegów i zawieszeniem silnika za 600 zł, ale jak mu się przyjrzałem to nie pasuje do niego nic z tego co mam w samochodzie.
No cóz pozostaje mi 1.3 i to najlepiej MH
Dzięki panowie.
W dziale kupię daje ogłoszenie.
No cóz pozostaje mi 1.3 i to najlepiej MH
Dzięki panowie.
W dziale kupię daje ogłoszenie.
http://www.zmilosciserc.pl/dss.php
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 135 gości