Turbina

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MADMAXOG
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
Lokalizacja: chojna- zachodniopom.

Post autor: MADMAXOG » czw gru 28, 2006 18:35

krzysiupl, to typowy objaw pompowania oleju przez pierścienie, które są zużyte,lub nie pasują do otworu cylindra.
Jakby turbina puszczała tyle oilu to z rury by cały czas pokopcywał na niebiesko lub na siwo , a mogło by się zdarzyć , że silnik wszedłby se na duże obroty od rozpylonego oleju. Jeśli jesteś pewien mechanika, że wymienił pierścienie to rzeczywiście masz owal na garach i trza by przeszlifować cylindry. Ale to powinien już stwierdzić mechanik - jaki jest stan cylindrów po rozbiórce wszystkiego.
Jeśli kopci tuż po zapaleniu i potem trochę ustaje to wskazywało by na zużyte uszczelniacze zaworowe, ale jeśli była głowica robiona kompleksowo to powinne być nowe.
Zmierz ciśnienie sprężania na gorącym silniku i napisz ile tego jest.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt gru 29, 2006 10:45

krzysiupl, też nie dawno robiłem remont silnika do 1000 km wziął 0,5 litra. Po tyś. zmieniłem olej i mam już przejechane 5 tyś. i nie widze aby coś brał. Pierścienie brałem nominały cylindry nie miały jaja tylko delikatne progi ale honownicą dało rade zebrać. Może u ciebie gość dobrał źle pierścienie?? Może miałeś już robiony szlif (albo było takie zużycie), a on założył nominał.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
krzysiupl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr lis 01, 2006 13:01
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: krzysiupl » pt gru 29, 2006 19:16

mechanik niezakładał nominałow tylko jekis innych szukał.nic niemówił o jajowatych garach. jutro jade zmierzyc sprezanie.no i nadal ma problemy z odpalaniem ciepłego silnika.wydaje mi sie jakby coraz wiecej oleju brał im szybciej jezdze.



MADMAXOG
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
Lokalizacja: chojna- zachodniopom.

Post autor: MADMAXOG » pt gru 29, 2006 22:52

Pytałem dzisiaj kumpla, który trochu już w silnikach grzebał i stwierdził, że jak wszystko jest z pierścieniami ok to po prostu muszą się dotrzeć. 4 tyś.km to jeszcze mało, asle jak po 6-8 dalej bierze olej to jest coś z nimi nie tak. Ja u matuli też zmieniłem pierścienie po 240 tyś.km i brał olej na początku choć nie w takich ilościach ja twój. Potem (10tyś.km) było już ok i moc miał jak trza. Jak miałeś na cylindrach duże progi to zmiana pierścieni może nic nie dać. Może są też luzy w rowkach na tłokach i też nowe same pirścienie nic nie pomogą. Ale jak wcześniej pisałem to powinien wychwycić mechanik by lipy nie robić montując silnik, aby tylko chodził i won z warsztatu.
Napisz jakie ciśnienia sprężania są w garach.
Pozdro!


1.6TD JR+IC+k24 1.2bar/3.500obr/min

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob gru 30, 2006 11:17

MADMAXOG, po 4tyś wydaje mi się że powinien się już uszczelnić, umnie to nastąpiło po tyś.
krzysiupl, co do palenia na ciepłym może masz źle ustawiony zapłon, umnie tak było i za 90 zł, problem zgłowy ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości