Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
tomogolf2
- Forum Master

- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: tomogolf2 » pt gru 29, 2006 13:48
mam taki problem.odpalam samochod, czy to ciepły czy to zimny, to obroty mi skacza i czuje ze ciezka pracuje ze sie przydusza silnik i żarzy mi sie kontrolka od swiec żarowych, dodam ze na zimnym silniku odpala mi na styk, swiece grzeja.a jak juz odpali to delkikatnie żarzy sie ta dioda od swiec i silnik schodzi z obrotow a czasem nawet gasnie. co to moze być, wtryski do wymiany?
-
vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » pt gru 29, 2006 15:08
tomogolf2, przyczyn może być dużo takiego zachowania. Lejące wtryski, zapchany filtr paliwa, niegrzejące świece, zapieczony pierścień na jednym z tłoków, może pompa rozszczelniona
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
tomogolf2
- Forum Master

- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: tomogolf2 » pt gru 29, 2006 16:25
pierscienie na tłokach miałem wymieniane, filtr paliwa wymieniłem, pompa mi nie przecieka,swiece nawet w morz grzeja bo odpala na dotyk i przez chwile pracuje roowno a potem zaczynaja skakac obroty...
-
PinkFloyd
- Lord GTI

- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
Post
autor: PinkFloyd » pt gru 29, 2006 17:41
Nietrzymanie wolnych obrotów, gaśniecie spowodowane najcześciej zawieszającym się hydraulicznym regulatorem wolnych obrotów w pompie- pewnie potrzebny mały remoncik pompy- po tym bedzie ok.
-
vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » pt gru 29, 2006 18:15
tomogolf2, tak jak pisze PinkFloyd, też to podejrzewam
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
hanti
- Gadatliwa bestia

- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
-
Kontakt:
Post
autor: hanti » pt gru 29, 2006 19:53
PinkFloyd pisze:Nietrzymanie wolnych obrotów, gaśniecie spowodowane najcześciej zawieszającym się hydraulicznym regulatorem wolnych obrotów w pompie- pewnie potrzebny mały remoncik pompy- po tym bedzie ok.
dokładnie
vw_vandal,
PinkFloyd mają rację. tzw. falowanie obrotów, przygasanie to są objawy uszkodzenia pompy i tu są opcje : kończy się żywot jednej ze sekcji, lub uszkodzony jest regulator wonych obrotów, lub padła głowica pompy. Jednym krótkim zdaniem - pompa do roboty, ale to dokładnie może określić tylko porządny pompiarz

- Jedyna taka taksówka !!!!!!
-
norman
- Użytkownik

- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
- Lokalizacja: szczecinek
-
Kontakt:
Post
autor: norman » pt gru 29, 2006 23:21
potwierdzam poinie kolegów 100% pompa, kolega miał to samo w passacie 1.6 d, ale zmienił pompe i teraz jest ok. Wtryski nie mają nic do żeczy, świece również, ponieważ silnik już chodzi i jest ciepły, a świece mająsię tylko do zimnego silnika. pozdro !!
-
vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » sob gru 30, 2006 11:14
tomogolf2, ja za takie coś zapłaciłem 140 zł u pompiarza.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia

- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » sob gru 30, 2006 21:25
Ja też w MK2 miałem podobny problem silnik "pływał" na wolnych obrotach i raz przygasał a raz sam podnosił sobie obroty
wymiana pompy na pewno pomoże może warto poszukać czegoś na allegro
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » wt sty 02, 2007 11:54
Neoarti, wystarczy ją zregenerować !! Po co kupować kota w worku.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
Neoarti
- Gadatliwa bestia

- Posty: 894
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Neoarti » wt sty 02, 2007 21:34
oczywiście że "wystarczy" ją zregenerowac, nie wiem jak w waszych miastach ale u mnie to się mija z celem koszt to 500-600 zł za to jest dużo miejsc gdzie można kupić używaną pompę za ok 200-250 zł z gwarancją miesięczną i przez ten czas można sobie wszystko posprawdzać dla mnie to lepsze rozwiazanie
na dodatek samochody którymi jeżdzę nie sa już pierwszej młodości i nie warto ładowac w takie auta za dużo kasy
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości