Opis kostki zasilania iso fabrycznej w MK3

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

ivanik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 24, 2004 21:45

Opis kostki zasilania iso fabrycznej w MK3

Post autor: ivanik » śr mar 09, 2005 18:35

Witam.

W załączniku przedstawiam model fabrycznej kostki zasilania iso w moim Golfie III. Taka jest w samochodzie. Czerwonymi kółkami zaznaczyłem styki które są, reszty po prostu nie ma.
Styk 8 to na pewno masa.
Styk 7 to chyba zasilanie stałe 12V.
Nie wiem natomiast co jest pod stykami 6, 4, 1???
Pos styk 8 podłącze mase, pod styk 7 podłącze battery inaczej podtrzymanie gdyż jest tam stały dopływ prądu.
Pytanie natomiast do was forumowicze gdzie mam podłączyć kabelek zasilania aby radio włanczało się i wyłanczało wraz ze stacyjką (według mnie styk 4 ale nie jestem pewien) i dosyć ważne dla mnie-gdzie podłączyć przewód przyciemniania aby wraz z włączeniem świateł radyjko sie ściemniało.

Przepraszam za długi post ale chciałem wyjaśnić wszystko jak najlepiej.
Z góry mówie że szukałem informacji na stonie "studio24" ale nie znalazłem odpowiedzi.
Nie posiadam również żadnych przyżądów do mierzenia prądu itd. Jedynie lutownica:)

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

Ivanik
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pt mar 11, 2005 14:13

POwinieneś mieć tak 5 to automatyczna antena lub (i) załączanie wzmacniacza, 7 stałe napięcie 12 wolt, 8 masa, 4 to stacyjka, w 6 są różne rzeczy poczynając od zmieniarek kończąć po podświetlanie klawiszy (klawisze rzadko ale są). ciebie interesuje tylko 4 8 7 i5. Ta 1 jest błędnie podłączona zobacz nawet przy radiu że tam nie ma w tym miejscu w kostce wejściowej przewodu. Określ mi jeszcze kolorystyke przewodów w poszczególnych numeracjach zobaczymy czy masz orginalne podłączenie czy nie. Bo ta 1 to napewno nie tam tylko pewnie w 5.


TUTENHAMON

ivanik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 24, 2004 21:45

Post autor: ivanik » sob mar 12, 2005 21:43

DZIĘKI ALE JUŻ SOBIE PORADZIŁEM.
JEDNAKŻĘ WIELKI UKŁON Z MOJEJ STRONY DLA CIEBIE. JUŻ MYSLAŁEM ŻE NIKT SIE NIE WYPOWIE. KOSTKA ORYGINAŁ FABRYKA. TEŻ NIE WIEM CIO JEST POD 1 A RESZTA TAK JAK PISZESZ:
4 - STACYJKA
6 - PRZYCIEMNIENIE
7 - STAŁE 12V
8 - MASA

PISZE, MOŻE KOMUŚ SIE PRZYDA.

POZDROFKA



atos44a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt mar 25, 2005 20:51
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: atos44a » ndz mar 27, 2005 23:47

witam. Ja sprawdzalem w moim vw i ta 1 to jest ze gdy przyspieszamy radio samo sie zglasnia ale nie wiem jak to dziala. Moze Wy wiecie??



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn mar 28, 2005 10:14

To Masz w 1 hmm byść może chociaż w 1 z tym się nie spotkałem jest tam podpinany taki mikrofonik który wyłapuje szymy w samochodzie wysyła sygnał do radia a ono sie podgłasza.


TUTENHAMON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości