Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pt gru 29, 2006 12:03
Hej jak macie jakieś informace o Turbinach w Mk2 To prosze tutaj napisać lub podać linka !!
W obojętnie jakiej formie

-
vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » pt gru 29, 2006 15:25
To_mas, a co byś chciał wiedzieć ??
T3, K24 - największe turbiny w mk2 dmuchają do ponad 2 barów, charakteryzują się dużą turbo dziurą ale za to na wyższych obrotach ciągną aż miło.
K14 - chyba najmniejsza szybko się nagrzewa i słabnie ale za to nie ma turbo dziury i z połączenie z IC jest Git !!
T2 - to samo co k14 tylko że chłodzona wodą czyli wydajniejsza

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
dawid018
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
-
Kontakt:
Post
autor: dawid018 » pt gru 29, 2006 17:11
w T3 nie da się tak łatwo regulować ciśnienia.musi byc mbc lub dziurka w węzyku do wg ewentualnie zaślepienie wężyka całkowicie.turbina dobra na dłuższe trasy.po mieście jak jej nie bedziesz kręcil powyżej 2800 obrotów to jezdzisz jak zwykłym dieslem.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pt gru 29, 2006 18:47
No ja mam np T3 z tego co wyczytałem na balszce z tyłu do niej przyczepionej !! zresztą ma dziure faktycznie odczówalną :PP
dawid018 pisze:w T3 nie da się tak łatwo regulować ciśnienia.musi byc mbc lub dziurka w węzyku do wg ewentualnie zaślepienie wężyka całkowicie.
A dokładniej z jakimś foto bo moze mi sie to przydać :PP
i co to jest MBC ?? i o tory węzyk chodzi ??
A wogole gdzie jest jakaś śrubka do regulacji ?? lub coś w tym stylu ??
vw_vandal, Były tylko te 4 rodzaje Turbin ??
-
souler
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » pt gru 29, 2006 19:05
mbc - manual boost control kolego To_mas. wpina sie w wezyk idacy do wastegate. reguluje sie tym cisnienie doladowania. mam u siebie.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
dawid018
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
-
Kontakt:
Post
autor: dawid018 » pt gru 29, 2006 19:50

MBC wpina sie w ten eżyk który widać na zdjęciu.można też go calkowicie usunąć a w tym miejscu gdzie jest czerwona strzalka wpiąć inny i zaślepić go np wkladając w wężyk śrube i zaciskając opaską ale wtedy turbo pompuje ile wlezie co może sie źle sie skończyć dla silnika.jest też możliwośc zrobienia w tym wężyku dziurki o odpowiedniej średnicy dla danego ciśnienia.u siebie miałem średnicę ok 4mm i dmuchało 1 bar
[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 18:52 ]

a to wg.niestety nie ma na nim śrubki do regulacji ciśnienia.
JA CAŁY CZAS PISZE O GARRETT T3
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » sob gru 30, 2006 00:31
dawid018 pisze:JA CAŁY CZAS PISZE O GARRETT T3
no no no i ta mnie najbardziej interesuje bo włąsnie taka mam

:D
[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 23:58 ]
http://allegro.pl/item152004684_manual_ ... azja_.html
Takie by sie nadawało ????:PP Troche to duze ja myślałem ze to tańsze bedzie :PP
A i jeszcze pewno gdybym chciał podnosić ciśnienie to musiałbym tą śrubke co jest w zaworze bezpieczeństwa przykręcić max ile sie da ???
I to Tyl ?? czyli w sumie koszt ok 150 zł bo licze jeszcze wskaźnik doładowania:) No i chyba bede musiał poczeać na większą kase:// po nowym roku
-
dawid018
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
-
Kontakt:
Post
autor: dawid018 » sob gru 30, 2006 01:12
http://www.allegro.pl/item152477932_man ... o_mbc.html
a może taki??jest mniejszy.i tak musisz przedłużyc węzyki żeby to wpiąć.
co do zaworu bezpieczeństwa to musisz go zakręćić na max a jak to nic nie da to wykręć i podluż np nakretke "5" i wtedy dokręć na max.inaczej bedzie ci puszczal
wskażnik musi być.ja kupiłem na allegro za 54zl.musisz też podnieśc dawke paliwa bo samo zwiekszenie cisnienia niewiele da
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » sob gru 30, 2006 01:20
dawid018, no ten twoj lepszy chyba :PP
A jeśli go zakręce na max ?? to nie grozi To czymś ?? bo w sumie on sie powinien tam otwierać chyba gdy cisnienie jest za duze ://
No i czy z tym zaworem to moge sobie juz teraz zrobić ?? czy to cos juz da czy nie poczuuje tego raczej ??
A i ja sprawdzić czy on działa ??
[ Dodano: Sob Gru 30, 2006 00:24 ]
dawid018 pisze:wskażnik musi być.ja kupiłem na allegro za 54zl
Ja najtanszy wskaźnik znalazłem taki
http://moto.allegro.pl/item152048995_ws ... diglo.html
-
dawid018
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
-
Kontakt:
Post
autor: dawid018 » sob gru 30, 2006 01:33
a więc tak.zawór musisz zakręcić a cisnienie sobie ustawiasz mbc(max ok 1,2 bara)
jak zakręcisz teraz zawór to to nic ci nie da bo turbo nie pompuje takiego cisnienia żeby go otworzyć.co do wskażnika to zapytaj tego gości czy nie bedzie miał tańszych.ja mam identyczny tyle że ze zwykłym podświetleniem i kosztował 54zł.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » sob gru 30, 2006 01:36
dawid018, no ok:)) (punkciki beda ale pozniej:P)
masz jeszcze jakieś info na temat Turbin to smiało wal !! Albo moze ktoś jeszcze sie wypowie coś ciekawego

Mogą być foty jakieś przekroje

itd

Jak u was wygląda zamontowane MBC

i wskaźniki gdzie macie

-
specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())

- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: specWROC » sob gru 30, 2006 01:43
vw_vandal pisze:To_mas, a co byś chciał wiedzieć ??
T3, K24 - największe turbiny w mk2 dmuchają do ponad 2 barów, charakteryzują się dużą turbo dziurą ale za to na wyższych obrotach ciągną aż miło.
K14 - chyba najmniejsza szybko się nagrzewa i słabnie ale za to nie ma turbo dziury i z połączenie z IC jest Git !!
T2 - to samo co k14 tylko że chłodzona wodą czyli wydajniejsza

ty a jak to jest u nas w 1V też były różne pompy??
-
euglen
- Użytkownik

- Posty: 424
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
- Lokalizacja: NML
-
Kontakt:
Post
autor: euglen » sob gru 30, 2006 02:23
To_mas,
Niżej namiary na gościa od tego MBC za 70zł - tyle, że poza allegro sprzedaje za 60zl. Pewny gość. Kupiłem od niego 2szt. i żadnych problemów
"Properfekt" Patryk Rozwarski
85-796 Bydgoszcz , ul. Tychoniewicza 4 m. 19 - woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0691922860
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości