Nowy mk4 gti 1.8t - co wymienic?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pt gru 29, 2006 23:50

Cris pisze:A zakładając, że macie auto od nowości i na liczniku jest 80 tys. km? Wymienialibyście rozrząd?
Bez paniki!
Ja bym poczekał do czasu kiedy zaleca producent.
Ostatnio zmieniony pt gru 29, 2006 23:51 przez kiss, łącznie zmieniany 1 raz.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt gru 29, 2006 23:51

Cris pisze:A zakładając, że macie auto od nowości i na liczniku jest 80 tys. km? Wymienialibyście rozrząd?
wtedy nie byłoby nawet myslio wymianie ani tego pytania. 80 tys, zalecana wymiana przy 120 tys, wymienilbym przed przekroczeniem 100.
Moze zdradzisz nam co z tym przebiegiem 99% pewnosci ?



Awatar użytkownika
Cris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:06
Lokalizacja: zach.-pom.

Post autor: Cris » sob gru 30, 2006 00:12

ku_bi pisze:
Cris pisze:A zakładając, że macie auto od nowości i na liczniku jest 80 tys. km? Wymienialibyście rozrząd?
wtedy nie byłoby nawet myslio wymianie ani tego pytania. 80 tys, zalecana wymiana przy 120 tys, wymienilbym przed przekroczeniem 100.
Moze zdradzisz nam co z tym przebiegiem 99% pewnosci ?
No cóż, nie wiem ile % ale prawie jestem pewien, bo:
1. Ksiazka serwisowa (to chyba malo wazne :chytry: )
2. Sprawdzalem w ASO VW (auto z Niemiec, wszystkie przeglady w ASO niemieckim, w systemie komp. VW sa wszystkie wpisy wraz ze stanem licznika, kazdy stan licznika wygladal logicznie, tzn. kazdy rok pozniej - ok 15 tys km wiecej)
3. Zarowno mechanik z ASO VW przy sprawdzaniu auta przed kupnem jak i moj znajomy mechanik mowili, ze auto rzeczywiscie bardzo zadbane i przebieg jak najbardziej pasuje (zreszta to widac, zadnyc przetarc tapicerki, kierownicy, galki biegow, pedalow itd).
4. Z pewnych zrodel wiem, ze auto niewiele bylo uzytkowane.

No coz pewnosci nigdy nie ma, ale bez przesady. Trzeba czasami komus uwierzyc, a nie zyc w ciaglym strachu i przekonaniu, ze kazdy oszukuje :bajer:



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob gru 30, 2006 01:12

Cris, zrozum - zaufanie zaufaniem, ale od lat baaardzo wielu obowiązuje ta zasada - kupujesz auto - wymieniasz oleje płyny, filtry, paski = wiesz już co masz.
Decyzja zawsze należy do Ciebie, ale pytałeś to Ci piszemy.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob gru 30, 2006 01:16

to twoje auto i sam zrobisz co zechcesz, ja z pewnych źródeł tez wiem ze wszystko tak różowe nie jest...



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob gru 30, 2006 05:08

Cris pisze:A zakładając, że macie auto od nowości i na liczniku jest 80 tys. km? Wymienialibyście rozrząd?
ja bym wymienił
chyba ze miałbym go niedługo sprzedawac, a jezeli miałby zostać w moich rękach np przez 2-3 lata to nie ma wiekszej roznicy czy wymienie teraz czy za 2 lata...a spokój jest...zerwanie paska rozrzadu moze spowodowac spotkanie się rozpędzonego tłoka z wysuniętym zaworem który powinien sie akurat schować. pomnóż to sobie przez 16 bo tyle masz zaworów, to prawie zawsze sa znaczne szkody liczone w tysiącach złotych a w przypadku 1,8t jeszcze wieksze go graty do tego modelu sa chyba najdrosze jesli chodzi o golfa. ja bym nie ryzykował, w koncu to nie jest rok prod 2006r i 20 tys przebiegu tylko 2000 i ktoś tym juz prawie 7 lat jeździł...
Najprawdopodobniej bedzie tak ze jak go nie wymenisz to do 120tkm sie nic nie stanie (jesli faktycznie ma 80 tys teraz)
nie ma nad czym tu debatwać
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Cris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:06
Lokalizacja: zach.-pom.

Post autor: Cris » sob gru 30, 2006 12:50

Ok wiec na razie wymienie plyny i filtry a na wiosne lub w lato rozrzad. Dzieki wielkie za wszystkie porady.



Awatar użytkownika
bacco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:23
Lokalizacja: Racławice / Krakóvw
Kontakt:

Post autor: bacco » sob gru 30, 2006 13:59

Cris pisze:Ok wiec na razie wymienie plyny i filtry a na wiosne lub w lato rozrzad. Dzieki wielkie za wszystkie porady.
nie wiem ile jezdzisz ale jak nie robisz miesiecznie 15 tys - 20 tys km to dobrze mowisz :) Niech Ci sie nabytek dobrze sprawuje i zadowolenia z niego oraz szczesliwego Nowego Roku



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob gru 30, 2006 15:53

tak ku przestrodze, temat z dzisiaj :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... aa12042719



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości