Spalanie -- TDI 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bzykla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 19:38
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Post autor: bzykla » pt gru 29, 2006 23:33

no ja sie wypowiem przy okazji :)
jakis czas temu mialem stluczke
przed nia przejezdzalem 1100 km i mialem jeszcze troche rezerwy (na ropie z lokomotywy :))
po odebraniu auta od blacharza podjechalem na shella (mialem okolo 20l. w baku) i zalalem do pelna super diesla.
pojezdzilem troche i teraz mam dola - przejechane 780km i juz blisko rezerwy!!!!
nie wiem co sie dzieje??!!!??
w garazu nie ma plam wiec wyciek jesli jest to maly
obliczylem ze brakuje mi w baku kilkanascie litrow a to juz by musialo doslownie tryskac ropą z jakiegos miejsca wiec byloy widac plamy na podlodze.
jutro jade do tego blacharza, powiedzcie prosze na co zwrocic uwage???



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pt gru 29, 2006 23:41

bzykla, moze blacharz sobie "pożyczył" troche ropy :D



bzykla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 19:38
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Post autor: bzykla » pt gru 29, 2006 23:47

tankowalem "po odebraniu auta"
ropa nie ubyla nagle a stopniowo
mam juz obcykane przy ilu kilometrach ile powinienem miec ropki
teraz im dalej to bylo gorzej niezaleznie od styu jazdy (nie przekraczam 120 z reguly)



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pt gru 29, 2006 23:55

moze ze chlodniej na dworzu dlatego tyle spalil



bzykla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 19:38
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Post autor: bzykla » sob gru 30, 2006 10:05

wiecej o 40% ????
nigdy mi tyle nie palil



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » sob gru 30, 2006 10:18

bzykla, sprawdz szczelnosc ukladu paliwowego



bzykla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 19:38
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Post autor: bzykla » sob gru 30, 2006 13:20

znalazlem wyciek!!!
na zdjeciu pierwszym oznaczony czerwonym kolorem bo chyba tego nie widac
na drugim juz widac bez zaznaczania
mam wrazenie ze cieknie gdzies z okolicy wezykow
co z tym zrobic???

http://bzykla.neostrada.pl/wyciek/1.jpg
http://bzykla.neostrada.pl/wyciek/2.jpg



Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » sob gru 30, 2006 13:35

A czy nie cieknie Ci to czasem z wężyków od nadmiaru paliwa ?? Bo trzeci od lewej strony jest mokry tak bynajmniej widac a jezeli tak to w sklepie motoryzacyjnym kupisz taki wezyk na metry i wymienisz. Ja jak mialem przetarty mocno to pod autem mialem kauze jak jechalem i smierdzialo strasznie paliwem.
Pozdrawiam.



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » sob gru 30, 2006 13:36

Ja jeźdzę raczej spokojnie, nie przekraczam nim 120km/h, czy to miasto czy trasa nie łyknął mi nigdy więcej niż 5 litrów/100km. Jak ostatnio jechałem do Hollandii oczywiście autostradami i prędkośc do 140km/h czasem tylko 150 spalanie wyszło mi 4,6 litra. Dla mnie to rewelacja, i dlatego lubię silniki diesla.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob gru 30, 2006 14:07

Czyli kiepsko obwąchałeś samochód, bo mój "palił" 7,5 jak ciekło z wtryskiwacza i waliło smrodem bajury jak tylko otworzyłem maskę. Jeśli nie wężuk nadmiaru paliwa, to dokręć śrubę na końsu przewodu wysokiego ciśnienia.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 30 Gru 2006 13:10 ]
P.S, a może to silne pole magnetyczne (fot 1) spowodowało rozsunięcie się metalowycz części :chytry: ;)



bzykla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 19:38
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Post autor: bzykla » sob gru 30, 2006 15:57

jesli pijesz do moich super hiper magnetyzerow to pozostawie to bez komentarza :)
wiedzialem ze nie dzialaja ale jestem przekorny i chcialem sam sie przekonac :)
ide sprawdzic ten wezyk bo tez to samo mialem na mysli

[ Dodano: 30 Gru 2006 14:59 ]
aha, jesli chodzi o zapach ropy to jej wcale czuc.
dopiero jak sie zblize nochalem w to miejsce
dzis blacharz zagladal pod maske i nic nie bylo widac w sztucznym siwetle
dopiero jak wrocilem do domku to w sloncu dojrzalem o co chodzi, dlatego tyle czasu jezdze z tak banalna usterka



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob gru 30, 2006 16:22

jesli pijesz do moich super hiper magnetyzerow to pozostawie to bez komentarza :)
Troszkę ;)
bzykla pisze:wiedzialem ze nie dzialaja ale jestem przekorny i chcialem sam sie przekonac :)
Ja tak samo, kupiłem jeden na paliwo do Audi 1.8 benz i i d**a różnicy nie widac :bigok: Na szczęście tylko 14 zeta dałem (wygląda podobnie jak Twoje). Wisi sobie na przewodzie, bo nei mam innego pomysłu gdzie go dać :P hehehe
bzykla pisze:jesli chodzi o zapach ropy to jej wcale czuc
Widać mam lepszy węch, bo ja czyłem nawet podchodząc do damochody z ciepłym silnikiem.
Poza tym, jeśli masz oryginalną osłonę pod silnikiem, to jest na niej "pielucha" proekologiczna, która wchłonęła wszystką ropę jaka Ci zciekła. Dlatego nie było plam pod autem. Proponuję odkręcić osłonę i pieluchę wypieprzyć tak jak ja :)
Pozdrawiam.



bzykla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 19:38
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Post autor: bzykla » sob gru 30, 2006 17:12

rzeczywiscie jeden z wezykow mial luz
wystarczylo go dotknac a ropa zaczynala sikac
nie mialem nic na zamiane to uzylem opaski zaciskowej
trzyma ladnie i powinno wytrzymac do czasu wymiany
mam tylko nadzieje ze to byl prawdziwy powod...
punkcik leci do kolegow ktorzy pomogli


kurde, gdzie sie podzialy te przyciski???



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob gru 30, 2006 17:29

bzykla pisze:kurde, gdzie sie podzialy te przyciski???
Tylko autor tematu może dać ;)
Pozdrawiam.

[ Dodano: 30 Gru 2006 16:35 ]
bzykla pisze:mam tylko nadzieje ze to byl prawdziwy powod...
Jasne, wiesz, że mi po uszczelnieniu spadło z 7,5 do 5,49. Ale sprawdź tą pieluchę na osłonie.
Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości